Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حرکت کردن
باسلام وقت بخیر به شما دکتر عزیز یه سوالی داشتم پسرم نزدیک شش ماهشه با کمک من میشینه ولی وقتی روی زمین میزارمش جابه جا میشه باپاهاش تلاش میکنه ولی به جلو نمیره کمی به عقب یا به بغل میره به نظرتون رشد حرکتیش ضعیفه؟
- غده بالای ابرو نوزاد
سلام ببخشید من پسرم ۱۵روزشه یه غده انتهای ابرو راستش هست زیر دست تکون میخوره این منو خیلی نگران کرده میشه بگید باید چکار کنم چجوری این غده خوب میشه
- کم پشتی موی کودک
سلام آقای دکتر دختر ما یک سالو ۴ ماهشه تار موهاش ضعیف وکم پشته میگن کوتاه کنی درست میشه آیا تاثیری داره؟ چکار کنیم
- گوش نوزاد
سلام ببخشید پسر یازده ماهی دارم که موقع خواب خیلی گوشاشو میکشه و میخارونه تاحدی که نمیتونه زود به خواب بره دکتر هم بردمش ازمایش ازش گرفتن عفونت نداره گوشاشو نگاه کردن میگن کمی واکس داره بنظرتون چرا گوشاشو میشکشه ؟ چی کار کنم لطفاً راهنماییم کنید خیلی اذیته بچم ؟
- لیمو شیرین
سلام آقای دکتر دخترم یازده ماهشه میتونم بهش لیمو شیرین بدم؟
- چشم و ابروهای نوزادم
با سلام
من نوزاد دوماهو نیمه ای دارم.
وقتی از روبه رو به صورتش نگاه میکنم چشم سمت راستش کوچیکتر از چپ هستش و ابروهای بالا پایینی داره.
می خواستم ببینم این شکل درست میشه یا باید اقدامات خاصی انجام بدم. قبلا سوال کردم فرمودید باید معاینه شود می خواستم بدونم تو اینجور مواقع امکان درست شدن وجود دارد یا نه - درمان خلط وسرفه
سلام آقای خسته نباشید تشکر میکنم از راهنمایی های خوبی که ب ما والدین میکنیم قبلا هم مزاحمتون شدم من نوزادم عفونت سینه داشت دکتر سفیکسیم داد تا پنج روز بهش دادم الان نفسش خوب شده گفتم تند تند بود خس خس سینه هم نداره فقط ی کم خلط گلو و ی کم سرفه میگن سرفه کنه برای خلط گلو بهتره و از روزی هم ک ب دنیا اومده عطسه میکنه الان هم داره یعنی پشت سرهم دوبارو عطسه میکنه الان از قطر بینی استفاده میکنم دکتر بهش داده قطره ناپریزول آیا این قطره مناسب هست آیا نیازی ب داروی دیگه نداره لطفا راهنمایی بفرماید ممنون میشم نوزادم الان دوماه و هیجدروزشه
- گرفتگی صدایی نوزاد
سرماخورده بود پسرم دوماهه بود سرماخوری خوب شد ولی صداش خوب نشده ،
- تب نوزاد ۹ ماهه
سلام من دخترم تازه ۹ ماهش تموم شده امروز از صبح بی حال بود بعد ظهر تب کرد ۳۷،۷ بهش ۲۵ قطره ایتامینوفن دادم خوابید عصر که بیدار شد بالا اورد بعد دوباره دیدم تبش شد ۳۸ بهش دوباره استامینوفن دادم از همون موقع هر ۴ ساعت دارم بهش قطره میدم تبش با قطره کم میشه ولی باز ساعت قطرش که میشه بیشتر میشه. علتش چیه ؟باید چیکا کنم؟
- مقدار استفاده شربت سفکسیم 100
برا کودک نه ماهه با وزن نه کیلو و نیم چ مقدار شربت سفکسیم بهش بدم گلوش عفونت داره
- سرفه و گلو درد
سلام کودکی دوماه دارم که چند روزه داخل گلو خلط داره وسرفه میکنه وقتی شیر میخوره شکمش صدا میده بردم دکتر فقط قطره کولیکز داد آیا برای گلو درد دارو هست بهش بدم ممنون
- تب کودک همراه سرفه
سلام چهار روز پیش نوم ناگهانی تشنج کرد رسوندیش بیمارستان آزمایش خون و ادرار ازش گرفتن عفونت نداشت الان چهار روز بیمارستانه تبش پایین نیامده ۳۸ ۳۷ درجه تبش تورو خدا راهنمایی کنید ۹ ماهشه
- ادرار نوزاد
باسلام پسرمن الان ۱۸روزش هست و تواین مدت تعداد دفعات ادرارش کمتراز مدفوع هست برون روی زبادی داره اما ادرارش کمتره و رنگ ادرارش زرد هست خواستم بپرسم ایا طبیعی است
- عفونت ریه وآلرژی
سلام خدا قوت من زمان بارداری عفونت داشتم پسرم هم ازمن عفونت گرفت زودهم به دنیااومد13ماهشه همش تب شکم به بالا داره ومریض لطفاً پاسخ بدین نگرانم
- سرماخ
سلام. ببخشید پسرم 6 ماهشه یه هفته میشه سر ماخورده. آبریزش بینی داره. یه کم صداش گرفته. اشتهاش هم کم شده چکار کنم
- رشد دور سر نوزادم
با سلام خدمت دکتر بزرگوار، سوالی داشتم راجب رشد سر نوزادم که دقیقا سه ماه و دو هفته اش شده و دقیقا چهل سانتیمتر هست بنا بر نمودار رشد باید بیشتر باشد روی خط زرد رنگ نمودار هست و خیلی نگرانم نکند رشد مغز اش با مشکل روبرو شده یک فرو رفتگی خیلی کمی از بدو تولد روی قسمت ملاجش همیشه حس میشه بنظر شما مشکلی هست؟ وزن و قدش روی خط سبز نمودار هست پس چرا رشد سرش روی خط زرد رنگ ؟ بنظر شما عذم تعادل در رشد مغزی و جسمی وجود دارد؟ بدو تولد اندازه سر نوزادم 33.8بوده . با تشکر منتظر جواب جنابعالی هستم!
- خلط گلو
سلام روز بخیر آقای دکتر تو رو خدا کمکم کنید از هفته پیش سه شنبه دارم بچه ام را پیش دو تا دکتر بردم اما هر دو میگن گوش و گلویش عفونت ندارد و داروی خاصی نمی دهند اما آقای دکتر بینی اش کیپ است اما آبریزش بینی ندارد و خلط توی گلو دارد خیلی بی تاب و بیقرار است موقع شیر خوردن همش ناله میکند انگار درد داشته باشد تو رو خدا کمکم کنید من امیدم اول به خدا بعد به شماست کرمانی هستم و دسترسی به شما ندارم خواهش میکنم کمکم کنید راستی دخترم یکسال و دوازده روز دارد
- بیداری
سلام اقای دکتر دخترمن ۴۰روزشه بیدار میشه شیر میخوره ۵ساعت بیدار میمونه تا بخابه گاهی وقتا روزا هم میشه شباهم میشه گاهی وقتا فقط شبا بعد شیر خوردن بیدار میمونه هم خودش کلافه میشه از بی خوابی هم من.قطره کولیک هم میخوره میخاستمبدونمقطره ای هست که وقتی بیداری زیاد میکشه بخوره تا اروم بخابه
- یبوست
سلام دکتر خسته نباشید بب
- سرفه نوزاد۴ماهه
سلام آقای دکتر دخترم از دیروز سرفه میزنم صرفش مثل کسی که خروسک گرفته هست وبینیش هم خور خور میکنه امکان داره آنفلوآنزا گرفته باشه خواهر آنفلوآنزا داشته

