Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ننشستن موقع غذا
کودک ۲۵ماهه ام سر سفره نمی شینه مگر اینکه سرگرمی داشته باشه مثل گوشی و اب بازی کردن توی لگن .... برا دسشویی خیلی بازیگوشی می کنه و حرف شنوی نداره اینا علامت بیش فعالی؟
- سرفه در هنگام فعالیت
سلام خسته نباشید ببخشید من یک پسر ۶ ساله دارم که چند ماه پیش یک سرما خوردگی گرفت که البته الان کامل خوب شده ولی از اون موقع تا حالا وقتی بازی میکنه یا خسته میشه ویا ورزش میکنه چند بار سرفه میکنه علتش چیست ممنون
- شیر شب
سلام وخسته نباشد مجدد دختر من یکسالو نیم داره شبها چندین بار بیدار میشه گریه میکنه و شیر میخواد تحت هیچ شرایطی نمیتونم شیر شب رو حذف کنم وفقط بخاطر دندوناش نگرانم که پوسیده میشه چکار باید کرد راه حل بدید خیلی ها میکن باید شیر شب روقطع کنی ولی نمیشه بچه نیاز داره جدا از اینکه خوب هم غذا نمیخوره خب گشنه میشه بیدار میشه
- علت زردی کف دست وپاهای پسر ۷ ساله ام چیه
صورتش زرد شده با کف پاهاش البته بسیار مرکبات قبلا استفاده کرده بود ولی چند هفته هست قطع کردم ولی خب هنوز هستش واقعا نگرانم
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید.آقای دکتر دخترم پریشب یهو تب کرد بعد صداش تودماغی شد وآبریزش وگلودرد داره.حالا بهش سرماخوردگی کوریزان میدم وقطره بینی میزنم با اینکه سرفه خلطی داره بهش برم هگزین میدم.حالا میخواستم بدونم همینا خوبه ادامه بدم یا ن؟؟برتی گلودردش چی بدم؟؟ممنونم ازتون
- خودارضايي در كودك
سلام آقاي دكتر پسرم ٤ سالشه چند روزيه دستشو ميماله به آلتش ميخواستم بدونم اين عمل خود ارضايي حساب ميشه يا صرفاً كنجكاويه؟ و اگه خود ارضاييه واسه درمانش چيكار كنم؟
- مصرف آمپول خوراکی دگزامتازون برای کودکان عوارض دارد
مصرف امپول خوراکی دگزا چه عوارضی برای کودکان دارد
- شیرنارگیل
سلام خسته نباشید آقای دکتر حالا که تو شیردهی نمیشه لبنیات بخورم میشه شیر نارگیل خورد؟؟؟
- امپول ویتامین ۳
سلام دکتر خسته نباشید دخترمن ۱۲ماهشه ۶ساعت پیش آمپول د۳ زد دکتر براش امشب خیلی بی قراری میکرد گریه های شدید که منم مجبور شدم بهش آستامینوفن دادم می خاستم ببینم آستامینوفن دادم بهش تداخلدارویی نداره و خطرناک نیست؟ بی قراریش از چی میتونه باشه
- شربت ایمیونیس
سلام وقتتون بخیر مامان آیهان انصاری هستم امروز اومدم مطب چون فرمودین سیستم ایمنی بدنش ضعیفه بخاطر اضافه وزنش میخواستم بدونم شربت ایمیونیس بدم بهش یا لازم نیست .
- دوز مصرفی شربت سفکسیم۱۰۰برای کودک ۵ساله
نمیتونه خوب نفس بکشه گلو وحلقش چرکیه بینی کیپ بدون آبریزش۵سالشه ۲۸ کیلو شربت سفکسیم ۱۰۰ چه مقدار مصرف کنه؟؟
- مشکل یوبست داره
سلام خسته نباشید بچه ام۵سالشه مشکل یوبست داره چی باید بهش بدم؟؟ اشتهاشم کمه چی بهش بدم
- لرز هنگام عصبانیت
سلام دکتر بچم سه سالشه وقتی خیلی گریه میکنه و بهش توجه نمیکنم یا خیلی عصبی میشه تمام بدنش میلرزه مشکلی داره؟ یا وقتی در دستشویی در سرما دوبار لرزش گرفت
- شربت کلارژین کیدز
سلام خسته نباشید شربت کلارژین کیدز برا کودک ۵ ساله با وزن ۱۵ هر ۸ ساعت چند سی سی؟؟
- دارو
سلام من دختر یک ساله دارم دکتر براش سیتریزین تجویز کردن ۳سیسی ۱۲ساعت.و شربت فاراموکسی بی دی ۴۰۰۳سیسی۱۲ساعت وقطره سدیم کلراید۶۵ پمادموپیروسین۲درصد ایا اینا برای بچه ۱ساله مناسب هستن؟
- دندان شیری
من یک پسر چهار سال و هشت ماهه دارم که چند روز پیش دندانش بدون اینکه مامتوجه لق بودنش باشیم با گاز زدن به یک سیب افتاد و الان دوتا دیگه از دندوناش لق شدن من میخواستم ببینم جای نگرانی هست یا نه؟؟خداهش میکنم جواب بدین خیلی میترسم
- میزان مصرف ویتامین د
نحوه مصرف ویتامین د واحد 1000 در کودکان ده سال چگونه می باشد؟هفته ای یا ماهانه؟
- شيرنوزاد
سلام آقاي دكتر...چطور شيرشب كودكم رو قطع كنم؟١٤ ماهشه و شيرخشكي و سه ساعت يكبار براي شير بيدار ميشه و گريه ميكنه.چطور شيرشبشو قطع كنم؟غذا هم خوب نميخوره
- دوز مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴سال و نیم
- Wbc 17.5
سلام پسرم حالت تهوع داره گلوشم خیلی خلط سفیدداره وبعدازغذاخوردن استفراغ میکنه

