Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۴/۶۰۰ چقدر است؟
- تون فرنگی
- تداخل دارویی
سلام دخترم 6 سالشه 11 شب بهش کتوتیفن دادم 6 صبح دیفین هیدرامین توروخدا بگیر خطرناکه
- آزمایش عفونت ادراری
سلام وقت بخیر دختر من چهار ماه پیش بخاطر عفونت ادراری دو نوبت سفیکسیم ۱۰۰ مصرف کرد بادم نیست هر دوازده ساعت چقدر میدادم. الان دوباره همون علامتها رو داره و میترسم اگه تا شنبه که مطبها باز میشه صبر کنم سوزش شدید و تب پیدا کنه...میخوام یه دارویی بدم راهنماییم میکنین؟ ممنون میشم
- داغی و زردی کف دست و پا ی فرزند
علت داغی کف دست و پای فرزندم و گاها زرد شدن آنها و خصوصا زردی صبحگاهی لب های فرزندم چیست؟ ممنون میشم پاسخ بدید.
- پاسخ بهسلام من بچم یک سالو نیمشه سرماخورده بودداروهاش شنبه تموم شد ازیترومایسین هم تا شنبه تموم شد و صبح یکشنبه و دوشنبه دیدم یه کوچولو سینه اش چرک داره اشکالی داره از امروز دباره بهش بدم
سلام آقای دکتر، خسته نباشید کودک 4ساله من دوماه پیش سرما خورده و اصلا آبریزش بینی نداشت، یعنی هیچ وقت موقع سرماخوردگی آبریزش بینی نداره، و از اون موقع تا الان بینیش کیپه و موقع خواب از دهانش کف سفید میاد بیرون، اوایل فکر میکردم دچار تشنج میشه که کف میکنه، ولی همون موقع صداش میزنم هشیاره، به نظرتون مشکل چیه، ممنون
- قورت دادن هسته گوجه سبز
سلام دخترم دوساله وهفت ماهشه امروز هسته گوجه سبز قورت داد میگه رفته از گلوش پایین حال عمومیش خوبه ولی خیلی میترسم مشکلی پیش بیاد
- سینوزیت
سلام پسرم ۵.۵ سالشه و بیمارشماس فعلا رشت نیستیم بخاطر سینوزیتی که جزئی داره بعضی شبها درخواب خرو پف و دندان قروچه و سرفه میکنه الان دوشبه که اینطوریه و سرماهم نخورده میتونم بپرسم آیا دارویی باید مصرف کنه؟
- زردیکفپا
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم شش سالشه کف پا هاش زرده از چیه نشانه چیه من باید چیکار کنیم خیلی میترسم لطفاً بهم توضیح بدین ممنون
- سرما خوردگی
سلام دخترم امروز سرماخورده همش بالا میاره همش تشنش میشه بجز آب هیچی نمی خوره حتی شربت آبم که میخوره بالا میره همجارو کثیف میشه
- تب
هم گوشش هم گلوش چرک کرده تب هم داشت با زدن امپول بتامتازون تبش پایین اومده.ایا براگلو و گوشش هم کارسازه
- ریزش مو
سلام و خسته نباشید دخترم 4سال ودوماهشه.موهاش کم پشت و نازکه.ولی از قبلش خیلی بهتر شده.الان یه ماهی میشه که ریزش مو داره، زیاد نیست ولی قبلا اصلا ریزش نداشت.ممنون میشم راهنماییم کنید.ممنون
- مر
سلام پسرم ۵ سالش هست حساسیت داره بدنش دونه زده دکار بهش قرص پردنیزولون ۵ داده روزی ۳ تا خطرناک نیست برای بجه ها؟ ممنون
- کودکم
سلام من یه دختر سه ساله دارم دوروز دهانش به شدت بوی غیر قابل تحمل میده و همیشه میگه دلم درد میکنه من باید چیکا ر کنم
- آمپول دگزامتازون
سلام آقای دکتر خسته نباشید امروز دخترم سرماخوردگی شدید داشت بردمش پزشک عمومی براش آمپول دگزا نوشت شنیدم که ضرر دار گفتم ببینم هیچ خطری نداره براش 5سالش 17 کیلو
- شیر خشک مناسب نوزاد فاویسمی
سلام وقت بخیر .من دوقلو فاویسمی دارم الان ۸ ماهشون هستش قبلا شیرخشک یارانه ای میدادم الان یه ماهی هست که شیر یارانه ای تو سطح شهر موجود نیست بهشون پرو نوترا ۲ میدم یکی از قل ها یک هفته اسهال هستش دکترم بردم بهش قطره پری بیبی وشیر خشک ال اف داده ولی همچنان اسهاله قبلن هم بهشون پرونوترا میدادم به نظرتون مشکلش چی هست و چه شیر خشکی براشون بگیرم
- سلام و وقت بخیر چه من 3 سالست و دو روزه هر چی میخوره بالا میاره هیچ علایمی از تب و لرز هم ندارهد
- فاصله شیر با نئوزینک
سلام اقای دکتر وقتتون بخیردکتر برای پسرم شربت نئوزینک و قطره اهن لیپوزوفرفورت تجویز کردن یادم رفت بپرسم فاصله قطره ها با شیر خوردن چقد باشه توی اینترنت زده بود یه ساعت قبل و بعد شیر داده بشه امروز اینجوری بش دادم نسبت ب روزای قبل شیر کمتر خورد ممنون میشم راهنمایی کنید چطور قطره هارو بدم
- شیر گاو
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه شیر گاو بهش میدم ایامیتوانم داخل شیر هنگام جوشیدن اب بریزم شیر خراب نمیشه چند ساعت بجوشونم شیرا که میکروب شیر ازبین بره
- ملچ ملوچ در خواب
سلام خانم دکتر ببخشید دختره من ۱۳ سال هستش چند ساله که در خواب ملچ ملوچ می کنه طوری که فرد فک می کنه چیزی در دهنش هست و داره اون رومی جوده بعد خواستم بگم این اتفاق مشکلی نداره

