Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اواراس
سلام خسته نباشید اقای دکتر من دخترم اسهال داره اواراس با طعم سیب دکتر تجویز کردن نمیخوره میتونم اواراس با اب سیب یا اب میوه طبیعی قاطی کنم که بخوره؟؟؟
- پسر چهار یاله و نیمه ام اسهال ابکی زرد رنگ با دفعا کم دارد ،ایا نیاز به مصرف دارو هست؟
- سرماخوردگی وگلودرد
- مصرف دارو در دوران شیردهی
سلام . آیا مصرف قرص مزالازین در دوران شیردهی برای مادر مجاز است؟ با تشکر.
- بوی بددهان
سلام اقای دکتر وقت بخیردخترم یکسالشه لثش قرمزشده داره دندون در میاره ولی الان دو روز ک دهنش بو میده یعنی ازهمین دندون دراوردن؟بعدنمیدونم چرا چشمام الوده ولی سرمانخورده
- حالت تهوع
حالت تهوع بعد از واکسن 18 ماهگی
- سوختگی انگشت کودک
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم چند روز پیش دستش خورد به شیشه بخاری سوخت تاول زد بعد ترکید الان قرمزه خیلی بده همش میگه میسوزه دوسالشه چه پمادی میتونم بزنم براش
- شربت مولتی ویتامین مارینوکس
سلام پسرم دوسال و ده ماهشه و وزنش ۱۴ کیلو،،کلمات به صورت محدود میگوید در حد بابا ،، دد،اب ،،ایا میتونم شربت مولتی ویتامین مارینوکس رابهش بدم؟؟چون شنیدم واسه تکلم خوبه،،چه مقدار باید بدهم؟؟ مرسی
- سلام دختر چهار ساله دارم آیا میشه بهش قرص ویتامین دDپنجاه هزار داد؟ اگر جویدش اشکالی ندارد؟
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر آقای دکتر دخترم عطسه و آبریزش بینی هم داره با شربت سفیکسیم خوب میشه ؟ شربت سرفه دکسترومتورفان نوشته نباید برای کودک ۴ سال زیر داد خطرناکه .۲.۵ سالشه بچم
- سلام خسته نباشید دختر من ۲ سالشه ۱۰ کیلو وزنشه چند قطره بریزم
- واکسن یکسالگی
سلام اقای دکتر یک هفته پیش واکسن یکسالگی پسرم رو زدم گفتن بعد یه هفته علایم ممکنه بروز کنه میخوام بدونم اگه دونه بزنه یاعلایمش که گفته بودن مثل سرماخوردگیه بروز کنه چه دارویی باید بدم؟
- ممنون میشم جواب بدید
سلام دخترم۹سال داره نه گلو درد نه گوش داره سرش بسیار درد داره چه داروئی بگیرم.... ۲۱کیلو هست.... ممنون
- شربت آسماویت
سلام آقای دکتر وقت بخیر، پسر دوسال و نیمه ای دارم طبق دستور شما بهش آدزیر میدادم بعد شما دستور دادید آسماویت بهش بدم شربت آسماویت تموم شد مجدد آسماویت خریداری کنم و یک قاشق مرباخوری به پسرم بدم یا شربت دیگری تجویز میکنید؟ ممنون
- سلام دخترم ۱۰سالشه جدیدا کف پاهاش زرد شدن علت چیه
- مصرف دگزامتازون عضلانی
سلام دخترم ۸ ماهگی کروپ شدید گرفت رفتیم دکتر،فرستاد بیمارستان اونجا دو دوز دگزا زدند و بخور دادن...بهتر شد ،دوباره یکسالگی کروپمتوسط گرفت باز دگزا زدند....الانم ۱۴ ماهشه نفسش گرفته بود بردیم دکتر دگزا دند آیا مشکل تو رشدش بوجود نمیاد؟چکار کنم دیگه خروسک اش برگشت نکنه؟
- کاتاسین
سلام آقای دکتر گرامی پسر من که برای جلوگیری از اسم و الرژی چون سرفه های خلط دار داره ، هربار که سرمامیخوره و سرفه هاش ادامه دار میشه باید این ایمری رو استفاده کنه یا تجویز دکتر فقط برای همین یکباره؟
- سرماخوردگی
سلام. آقای دگتر خودم سرماخوردم و گلوم دردمیکنه به بچم شیر میدم . میخواستم بپرسم چه دارویی بخورم که مشکلی نداشته باشه برای بچه؟واینکه درسته که میگن چون شیر من رو میخوره اون سرما نمیخوره
- انگشت پای قاشقی
سلام اقای دکتر. پسرم بیست ماهه هست. ناخن انگشت بزرگ های پاهاش قاشقی شده . مشکلی هست؟
- انگل
سلام اقای دکتر دخترم ۳سالو خورده ایشه ی چندباری میگفت مقعدم میخاره نگاه کردم ولی هیچ جور سوختگی یا التهاب نداشت امکان داره انگل داشته باشه ؟؟ چ دارویی بدم برای درمانش ممنون

