Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم وزنی
سلام دکترپسرم ۸ماهشه باابن که روزی ۳وعده غذاکمکی بهش میدم وشیرم زیاده روزی 5بارم شیرمیخوره ولی وزنش پایینه اینم لگم روزی ۳بارشکمش کارمبکنه وشکمش سفت کارمیکنه خداخیرتون بده چکارکنم
- سرماخوردگی نوزاد دو ماهه
سلام ببخشید برای گرفتگی بینی نوزاد دوماهه باید چکار کنیم بعضی وقتا نمیتونه با دماغش نفس بکشه سرفه هم میکنه
- سرماخوردگی نوزاد 6ماهه
سلام وقت بخیر دختر 6ماهه دارم که خیلی سرفه وعطسه میکنه سفیکسیم 100بدم بهش مشکل نداره
- سلام اقای دکتر جای واکسن 6ماهگی دخترم خیلی سفت شده چیکار کنم
- دل دردوسردرد وسوزش بینی
دخترم سر درد و دل درد سوز بینی داره قرص میخوره خوب نمیشه
- سلام دخترم ۲۴ کیلو وزنش هست دکتر شربت سفیکسیم ۱۰۰ براش نوشته هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی ایا این مقدار با توجه به وزن کافیه دوم اینکه میلی لیتر همون سی سی هست
دخترم ۸ سالشه گلو درد و سردرد داشته بردمش دکتر این شربت را داد
- خمیازه کشیدن زیاد کودک ۵ ساله
دکتر بردم قلبش رو و گلو ش معاینه کرد گفت مشکلی نداره ولی تند تند خمیازه میکشه البته دختر استرسی و عصبی هم هست علت چیست ممنونم پیش پزشک متخصص کودکان بردم در ضمن یک هفته است این طور شده
- گرفتگی بینی
آقای دکتر سلام پسرم 1/5هست سرما خورده و شبا بینی شدید میگیره از قطره سدیم کلراید استفاده کردم بهتر میشه ولی باز دوباره میاد سراغش باید چیکارکنم ؟
- قبضیت
پسرم تازه پا روی پنج ماه گذاشته همیشه هم قبض هست و فقط تغذیه با شیر مادر داره شکمش را ماساج دادم حرکات دوچرخه را هم انجام میدم پاهاشو با حالت زانو زدن ورزش میدم اما بازم کار نمیکند راهنمایی بفرمایید چه باید کنم
- سرفه نوزاد ۸ماهه
سلام.پسرم ۸ماهشه دوروزه سرفه میکنه مخصوصا وقتی دراز کشیده و بینیش گرفته .قطره پلارژین هر۶ساعت یک سی سی بهش میدم . ولی فرقی نکرده .میشه راهنماییم کنین
- مریضی نوزاد
سلام پسرم بیست روز شه دماغش کیپ شده وعطسه هم میکنه وسینشمصدا میده
- چشم نوزاد
سلام پسر من ۶ ماهشه الان یه ماهی میشه که چشم راستش قرمزه و ترشح زرد رنگ میده و ورم داره یه بار متخصص اطفال بردمش به من قطره افلوراپ داد خوب نشد حالا بردمش چشم پزشکی به من پماد اریترومایسین و قطره باکتی ماید ۱۰ داده آیا ررای چشمس ضرر نداره؟
- لکه همانژیوم
سلام ببخشید دخترم از بدو تولد تا الان که هشت ماهه است لکه قرمز رنگ روی پیشانی و پشت سرش وجود دارد .میخاستم بپرسم کی از بین میرود .درمان خاصی دارد؟
- ویروس
سلام ببخشید پسرم ۴ ماه و ۷ روز دارد و مریض شده ابریزش بینی و سرفه و عطسه داره چیکار کنم خوب شه ؟؟؟؟
- رشدکودک
سلامپسرمقدتولدش۵۲بودامروزیکسالش تموم شدقدش۷۴/۵ بودایاقدپسرمکوتاههستچونشنیدمیکسالاولقدبچهباید۲۵سانت رشدکندپسرم۲سانت کوتاههچبکارکنم؟
- پوست
نوزاد من ۳ ماهشه . رو پوست بدنش البته بعضی از جاهاش پوستش قرمز و ترک داره مثلا رو پاهاش یا رو شکمش یا رو دستاش ولی خارش نداره. خیلی خشکه و ترک برده . خواهش میکنم راهنمایی کنید که چیکارش کنم. یه مدتی از کرم مرطوب کننده بچه هم استفاده کردم ولی نتیجه ندارد
- شربت
سلام وقت بخیر آقای دکتر پیرم ۵ سالشه سرماخورده شربت پدیاتریک گریپ هر ۸ ساعت بدم خوبه ؟ سیتریزین و استامینوفن و برم هگزین هم بدم ،؟
- قرمزی پشت پلک و روی پیشانی
- قفسه سینه
قفسه سینه سمت چپ دختر هجده ماهه ام برجستگی داره خیلی استرس دارم چیکار کنم
- حرف زدن کودک
سلام دکترعزیز پسرم دوسال و دوماههش حدود ۶۰ کلمه میگه واسم اعضای خانواده خودم و شوهرم و اطرافیان شنواییش هم عالیه و مشکلی نداره تمام دستورات خوب انجام میده ولی جمله فقط درباز کن رو میگه وخیلی از جملاتش نامفهوم هستن بیشتر صدای قلقل واینا بین حرفاش میاد ولی اون ۶۰ تا کلمه و جمله ی درباز کن رو بدن ایراد میگه مشکلی نداره

