Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
نوزاد ۳ماه و نیم دست و. پاهاش همش سرد و. نمناکه اب دهنش میپره توی گلوش از خواب میپره همش بالا میارع و اب دهنش زیاده وقتی میخوابه میذارمش زمین از خواب میپره فوری و جیغ میزنه
- حساسیت
سلام پسرم حساسیت به پروتئین گاوی داری دوماهشه شیر خودمو میخوره ولی سیر نمیشه بهشپپتی جونیر میدم بعضی وقتها موقع خوردنش دل درد میگیره بعد هرچی خورده بالا میاره
- شیردهی
آقای دکتر سلام نوزاد ۳هفته ای رو هر چند ساعت باید بیدار کنیم شیر بدیم؟ ۱۰که میخوابه تا۳بیدار نمیشه.
- سلام بچه ام دو روزه بی حال و علائم سرما خوردگی داره و شب ها تب میکنه وزن ۱۱کیلو و سن ۲ سال و ۶ماه هست دستور بفرماید چطوری لوپراکس ۱۰۰ استفاده کنم ؟
بین لوپرا اکسن ۱۰۰ و سفالکسین ۱۲۵و آموکسی سیلین ۲۵۰ کدوم برا بچه ۲ و نیم ساله با وزن ۱۱ کیلو تجویز میکنی که علائم سرماخوردگی و شب ها تب میکند را دارد ممنونم
- ادویه
سلام و خداقوت دخترم پانزده ماهشه چه چیزهایی رو نباید اصلا بخوره مثلا اینکه میگن غذای سفره ادویه اینا واسشون ضرر نداره و نمک هر چی سر سفره میبینه میخواد
- یبوست نوزاد دو ماه
ببخشید نوزاد من ۴۸روزشه و امروز یک هفته میشه مدفوع نکرده دکتر قطره روتفلور تجویز کردن موثری نبوده ببخشید ممنون میشم راهنمایی کنید
- زردی نوزاد
سلام ۸ دی ماه ۱۴۰۴ سزارین شدم، ۱۴ دی ماه زردی نوزادم 15.6بود زیر دستگاه فتوتراپی گذاشتیم بعدش در ۱۶ دی زردیش شد 7.9 بعدش در ۱۹ دی زردیش شد 9.2 دوباره از دستگاه فتوتراپی استفاده کردیم و ۲۶ دی زردیش 9.4 بود بعد در ۳بهمن ماه هم Total Biliعددش 9.7شد و Direct Biliهم عددش 0.8شد، دکتر اطفال گفت دیگه نیازی به آزمایش نیست رفته رفته خوب میشه،من نگرانم خدایی نکرده زردیش زیاد بشه به نظرتون بازم ببریم آزمایش؟این زردی که عددش نه و خورده ای هست خود به خود رفع میشه؟
- شربت
سلام آقای دکتر دخترم یکسال و پنج ماهش است میخواستم بدونم آیا میشه بجای قطره میم و شربت زینک از شربت خارجی زینگ که هم مولتی داره وهم آهن استفاده کنم اگر میشه بگید روزی چقدر بدم .ممنون.
- افتادن نوزاد ۴ ماهه
سلام آقای دکتر پسرم ۴ماهشه دکترش شما هستین امروز صبح از کالسکه با صورت و پیشانی و بینی افتاد رو فرش صدای محکمی خورد جلوی بینیش یکم خون هست چیکار کنم؟تا الان بالا نیاورده امروز هم پنجنشبه هست نمیتونم بیارمش پیشتون امکان داره بینیش شکسته باشه یا مغزش آسیب دیده باشه؟
- ریفلاکس
فرزندم شش ماهس شیرخودمونخورد وبه خاطروزن کمی که داشت مجبور شدم شیرخشک بدم بنابه توصیه پزشک بعد بیست روز استفراغ هاش شروع شد وبعد مراجعه به دکتر کودکان داخل همدان مهمان بودم شیرشوعوض کرد ببلاک AR دادخوب بود تادوماه پیش حالا هم استفراغ داره هم بی اشتهاس فوری بعد شیر هرچی خورده بالامیاره خیلی نگرانم
- دندان در آوردن
سلام.ببخشید دختر من چهارده ماهشه هنوز هیچ دندونی نداره اثری از دندون هم تو دهانش نیست .دکتر که بردم گفتن می تونی براش شربت کلسیم بگیری می تونی هم ببری ازمایش به نظرتون چیکارش کنم .حدود بیست تایی هم قرص ویتامین دی دکتر داده بهش که خورده تا الان.
- جوش ریز
سلام خسته نباشید دخترم حدود دوهفته ای میشه ک یه پاش جوش ریز زده بود چنتا دونه بود بعد چند روز زیاد تر شدن الان حدود ۳۰،۴۰ تا جوش ریز اندازه سرسوزن کنار همن و بیرنگ خارش درد و سوزش هیچی هم نداره ، اون یکی پاش هم چنتا دونه حدود ۵،۴ روزه افتاده از چیه ، چی بزنم خوب شه فقط پاهاشه ک یه پاش کمه یکی زیاد ۲۱ ماهه هست
- سلام شربت نئوتادین برای ۴ماهه چه مقدار
- زرده تخم مرغ
هرروز به نوزاد ده ماهه یک زرده تخم مرغ یا زرده تخم بلدرچين بدهیم زیاده من حدود یک ماه است که هرروز می دهم آیا ممکن است مشکلی برایش پیش آمده باشد خیلی ممنون
- سرفه خلط داربدون تب
سلام پسرم ۵ سالشه سه روزه هر از گاهی سرفه خلط دار میکنه چی بهش بدم به خاطر اینکه تو دو سالگی یه بار تشنج کرده نمیشه بهش ذیفن بدم به نظرتان آنتی بیوتیک بدم
- افتادن ناخن دست
ناخن های دست کودک دوساله من میافتد علت چیه
- علت زور زدن و باد معده نوزاد و مدفوع نکردن چند روزه نوزاد
- فک کنم سرما خورده
سلام خسته نباشید،پسرم نه سالشه گلودرد،کمی بدن درد وگرفتگی بینی داره،لطفا راهنمایی کنید.امکان دکتر رفتن هم ندارم .ممنون درضمن فاویسم هم هست
- نخوابیدن نوزاذ
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم ۴۴ روزش در کلا ۲۴ ساعت ۸ ساعت میخواب اشکال نداره
- آبریزش بینی
سلام پسر18 ماهه دارم دوهفته پیش سرماخورده بود دکتر بردم و خوب شده ولی الان چندروزه ابریزش بینیش شروع شده قطره هم به سختی اجازه میده بریزم برلش لطفا ممنون میشم بگید چی بخوره که آبریزشش قطع بشه ؟

