Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
وقت بخیر دخترم ۲ونیم سالشه ب شدت سینش خس خس میکنه و سرفه خشک خروسی داره همین چیکارکنم؟
- سرما خوردگی دختر۱۸ماه
سلام خسته نباشید دختر من ۱۸ماهشه امروز سرما خورده آبریزش بینی و عطسه داره چه شربتی بهش بدم که آبریزش بینیش قطع بشه؟دیفن هیدرامین ضرر داره؟سرما خوردگی کودکان سه سی سی خورده
- بوی بددهان
سلام اقای دکتر وقت بخیردخترم یکسالشه لثش قرمزشده داره دندون در میاره ولی الان دو روز ک دهنش بو میده یعنی ازهمین دندون دراوردن؟بعدنمیدونم چرا چشمام الوده ولی سرمانخورده
- سرفه شدید
سلام پسرم سرفه های شدید وعمیق داره آویشن وزیتروکم بهش دادم اثری نکرد میشه یه داروی خارجی بهم معرفی کنید که این سرفه های از بین برن در ضمن سابقه حساسیت یا همون آلرژی داره سنش هم یکسال و۴ماه ممنون میشم زودتر راهنماییم کنید باتشکر
- شربت امگا۳
سلام دختر۵ساله و ۲ساله دارم؛ شربت امگا۳همراه ویتامین دی و ای را لازمه بهشون بدم یا نیاز نیست؟؟ ممنون میشم پاسخ دهید
- چکاپ
سلام خدا قوت. آقای دکتر دخترم با وزن ۲۲۰۰ در فروردین ۱۴۰۲ به دنیا اکمد الان ۳۱ ماهشه وزنش ۱۱.۲۰۰. خوب غذا نمیخوره و شبها دیر میخوابه. من یک ماه پیش ازش آزمایش خون گرفتم آهن خونش ۱۰۷ و دخیره آهن ۲۲ بود. ویتامین دی ۳۳بود ولی mcv خونش ۷۳.۸ بود. دخترم اصلا قطره آهن استفاده نکرده آیا لازمه که استفاده کنه؟ممنون میشم راهنماییم کنیم
- استفاده از قرص کلد استاپ
دخترم از سر سرماخورده آبریزش بینی و عطسه داره نصف این قرص رو گفتن با آب حل کنم بهش بدم دخترم۲ساله است خطر نداره
- گلودرد چرکی
سلام خسته نباشید دختر یک سال و نیمم دیشب گلوش درد میکرد و چرک داشت یه دکتر عمومی براش سفیکسیم 100 داد و گفت هر 12ساعت 4 سی سی وزنش هم 12 کیلو هستش آیا این دوز برای دخترم زیاد نیست؟ دوز مناسب چه قدره و اینکه کلا چند روز باید بهش بدم ممنونم میشم کمکم کنید
- قرص
سلام ببخشید اگر قرصی یکسال تو یخچال مونده باشه بعد ما بخواهیم مصرفش کنیم دیگه فاسد شده یا نه؟ مرسی
- مکمل اهن مناسب برای کودک ۳ساله
باسلام کودک ۳ساله دارم با توجه به ازمایش cbc پزشک واسش قرص فرفولیک یک روز میان تجویز کردن Rbc:4/7 Hg:12/2 Ir:22 ایا این قرصو مصرف کنه یا مکلم دیگه ای؟ ممنون از شما
- دورو. پسر بچه ۶ ماه سرما خوردگی دارد .دماغشان کیپ شد .آیا می شود از شربت پدی کلد بهش بدهم ۲ سی سی .؟ از راهنمای متشکرم .
- کودکان
سلام یک دختر 2سال و نیم دارم از همون اول به پروتئین حساسیت داره به پروتئین که توی لبنیات است ماست و دوغ هم می خوره بعد یک روز رو پاهاش زخم می شه من باید هر روز پماد ضد حساسیت بزنم به پاهاش این تاکی ادامه داره خوب می شه
- دوز،ا استانینوفن
- سلام خسته نباشید دخترم ۴ماهشه سرما خورده میتونم بهش شربت پدی کلد بدم؟
- عطسه کودک
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم ۱۴ماه هست الان چند روز هست که عطسه میکنه بیتر صبح ها پشت هم عطسه میکنه ولی علایم سرما خوردگی نداره به نظرتون بهش شربت سرماخوردگی بدم؟متشکرم
- صدای گلوی کودک 21 ماهه
پسری 21 ماهه دارم که مدتی است اب دهانش را قورت میدهد،صدای قورت دادن اب دهانش را میشنوم،در نوزادی ریفلاکس داشته،که داروی اس امپرزول و شربت رانیتیدن مصرف کرده و خوب شد،وزن گیری خوبی دارد ولی چندی پیش تب و التهاب گلو و اسهال داشت که دکتر بردم خوب شد،دقیقا چند روز پیش از شروع بیماری اب دهانش را که قورت میداد من میشنیدم،دکترش گفت ریفلاکس دوران نوزادی برگشته و دوباره داروی اس امپرازول داد و 10 روز دادم به بچه،صدای گلوش خوب شد،ولی الان باز چند روزیه که صدای قورت دادن اب دهانش را میشنوم،چند تا دندان هم داره هم زمان در میاره،خیلی نگرانم ممنونم راهنماییم کنید
- سیاه بودن رنگ مدفوع کودک
سلام و عرض ادب دخترم چندوقت مدفوعش سیاهه از قطره آهن نیس چون قبلا اینطوری نبود علتش چیه نیاز به آزمایش داره
- افت دهان
سلام به شما دخترم ۳سالشه تمام دهنش پر از افت هست هیچی نمیتونه بخوره و بی حاله توروخدا یه دارو بگید بخرم بهش بدم بلکه خوب شه
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر پسرم ۱۸ ماهشه و حدود ده روزی میشه که به هیچ وجه مولتی ویتامین نمیخوره. تو شیرش هم ریختم دیگه اونشیر رو هم نخورد. چند مدل گرفتم اصلا نمیخوره. همه اش رو تف میکنه. فقط آهن میخوره لیپوزوفر چیکار کنم؟ چیز دیگه ای نیست بهش بدم؟
- معده
سلام پسرم ۳۳ روز داره از اول تولد بینی گرفته هست مثل سرماخورده از چند روز هم دهانش مزه مزه میده مثلی چیزی داخل دهانش هست و میخوره خیلی بی قراری میکنه و خودش به داخل جمع میکنه کولیک هن داره دارو مصرف میکنه ایا مزمزه کردن دهانش نشانه رفلاکس هست ؟

