Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم شدن ادرار و بی اشتهایی
سلام دکتر دخترم دو ماه و نیمه س کم تر شیر میخوره و ادرارش هم کم شده میشه لطفا بگید اصلا باید هر چند ساعت چند سی سی بخوره چون بهم میگن زیاد میدادی الان طبیعی هستش
- وزن نکرفتن وغذا نخوردن
باسلام ووقت بخیر پسرمن ۸ماهشه والان وزنش ۷۶۵۰هستش بیش حد شلوغه عوهمش بفکر شیطنته غذا اصلا نمیخوره فقط شیرمو میخوره نمیزاره غذابهش بدم تا میام بدم دهنشوسفت میکنه الان ۶تا دندون داره خیلی ورجه وورجه دار چیکارکنم تروخدا کمکم کنید چجوری بهش غذا بدم اشتهاش باز بشه یکم اروم بگیره باتشکر
- سلام ووقت بخیرپسری چهارسالونیمه دارم که مدتهاست خلط پشت گلودارن بعضی وقتهاهم حالت خذوپف شدید حتادرحالت عادی احساس میکنم ریه اش صدا میده.چندباردکتربردم فایده نداشته. الان دوباره شروع شده. میگه گوشام هم درد داره که میذارم رومتکا.یه هفته ای هم میشه که احساس میکنم خوب ومیشنوه.حرفی که میشنوه رو چندبارمیپرسه تقریبتا.گلودرد هم داره الان.سری قبل داذوی کواموکسی کلاو دادن که متاسفانه نمیتونه بخوره بالامیاره. حالا میتونم شروع کنم بهش شربت ازیترومایسین بدم؟ ۱۰۰ یا ۲۰۰ باید بگیرم واسش؟ مقدارش چقدر باشه؟یا چه انتی بیوتیکی که طعم میوه داشته باشه و مناسب باشه براش.
چهارسال ونیم وزن ۱۵ کیلو خلط پشت حلق و خروپف داره معمولا یک بار گوشش عفونی شده ماه گذشته که کواموکسی کلاو فارمنتین دو روز خورد و دیگه نخورد.یعنی بالاش میاره. مشکل الانش گلو درد و گوش درد هردو گوش
- واکسن چهار ماهگی
سلام خسته نباشید میتونم واکسن چهار ماهگی دخترم رو با چهل روز تاخیر بزنم
- سرفه و اسهال نوزاد ۲ ماهه
سلام آقای دکتر سوال در مورد اینکه نوزادم ۲ ماهه و چند روزه هست که دچار سرفه شدید و اسهال شده بهش شربت سفیکسیم میدم و تب هم میکنه استامینوفن میدم ولی جواب نمیده شما راهنمایی کنین ؟
- گوش درد
سلام آقاي دكتر مهربون. هراز گاهي تو روزاي مختلف ميبينم با دستش گوش چپش رو چنگ ميزنه. ولي با گريه همراه نيست. ميخواستم بدونم امكانش هست از گوش درد باشه؟ حدس من اين بود كه شايد از علائم خواب باشه ولي ميترسم علت ديگه اي داشته باشه. ميشه بگيد علائم گوش درد ميتونه باشه يا نه؟
- سلام آقای دکترپسرم 2سال و3ماهشه چندروره سرفه میکنه گوشش هم میخوارونه خیلی بی قراری میکنه اشتهاش هم خیلی کمه لطف راهنمایی بفرمایید
- بی تابی کودک
سلام پسرم 3ماهه هس از ساعت 4صبح تب میکنه و روی سینش خیلی خس خس میکنه صداش خروسکی شده خیلی بیرتابی میکنه
- شربت اموکسی سیلین 250
پسرم 5سالشه و17کیلوشربت اموکسی 250 اشکال نداره وچندسیسی بدم
- سرماخوردگی و اسم
سلام پیرم ۸ سالش ،اسم داره،پارسال ۱۰ روز بستری شد ، الان سرماخورده دکتر براش ازیترومایسین ۲۵۰ قرص و سفکسیم ۲۰۰ هر ۱۲ ساعت نوشته نگرانم خوردن این دوتا بدنش و ضعیف نمیکنه و براش ضرر نداره
- تب کودک ۴ساله
سلام پسر من ۴ سالشه تب بالای ۳۸ داره هرچهارساعت آستامینوفن میدم بعضی موقع اشک چشمهاش میاد و خیلی هم دستشویی میره تو این اوضاع نمیتونم ببرم دکتر یدونه شربت کوریزان سرماخوردگی گرفتم به نظرتان خوبه و چقدر بدم؟ وزنش هم ۱۶ کیلو هست
- میزان مصرف شربت سفکسیم برای هشت سال
میزان مصرف شکستیم برای کودک 20ماهه با 12 کیلو وزن
- سرفه و آبریزش
پسرم ۷سالشه یکماهه سرفه آبریزش داره کلی دارو مصرف کرده حالا دکترش میگه سینوزیت عفونت داره یه کم بهتر شده حالا دوباره سرفه وآبریزشش داره شروع میشه. میشه راهنماییمکنید
- اسهال زرد رنگ نوزاد ۵ ماهه و تکه های لزیجی داخل مدفوع
- شربت سندرس
سلام جناب دکتر فرزندم 5 ساله هست شربت سندرس را چندبار در روز و چه مقدار بدم بهش؟
- قبضیت
سلام دخترم دوماه و۵ روز مدفوع نکرده برایش شربت لکتروز داد اما فایده نکرد باز شافت کرد علانم باز ۶ روز شده مدوفوع نکرده چی کار کنم
- صدای روده نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 1ماه و 9روزشه صدای روده هاش میاد علتش چیه؟
- تیرویید
باسلام شما گفتین واسه زیاد خوابیدن نوزاد آزمایش تیرویید تکرار بشه نوزاد من چون نارس بدنیا اومده یه بار ۵ روزگی یه بار ۱۴ روزگی کف پا گرفته شده مشکلی نداشته ۹ روزگی ام آزمایش خون واسه تیرویید گرفته شده بازم نرمال بوده ایابازم لازمه تکرار بشه نوزاد من الان ۲ ماهه ست؟باتشکر
- سرما خوردگی نوزاد چند روزه
ایا میتوان با تشخیص پزشک امو کسی سیلین به نوزاد ۲۰ روزه داد
- سلام دخترم بدنش داغه دکتربرای براش سیفکسیمتجویزکرده چقدر بهش بدم چند ساعت درمیان بدم..ممنون

