Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام دختری دو ماهه دارم شکمش هر هفته به بار کار میکنه چه کار کنم بچه بی قراری میکنه
- گرفتگی بینی نوزاد دو ماهه
سلام وقت بخیر نوزاد دوماهه من چند روزی میشه که موقع شیر خوردن بینیش صدای خس خس میده ولی چیزی داخل بینیش نیست.چکار کنم
- سلام خسته نباشیدمن نوزادی ۴ماه ونیم دارم میگن دورسرش کمه واین منونگران کرده چه کاربایدبکنم؟
دخترمبه دنیا آمده بوددورسرش ۳۳-۳۴ بوده الان ۴۰ هستش ۴ ماه ونیم هست آیامشکلی هست ؟من خیلی نگرانم
- برای پایین آوردن تب نوزاد یازده ماهه چه باید کرد
پسرم یازده ماهه هست تب داره دکتر هم دارو شربت داده ولی تبش پایین نمیاد چکار کنم ممنون از شما
- اسهال نوزاد ده روزه
نوزاد ده روزه. سه روزه انقد مدفوعش ابکیه ک از مقعدش نشت میکنه بیرون دائم اندازه یک سکه زرد داخل پوشکش ش هست . حدود ۱۷ بار هم در روز پی پی میکنه ک گاهی مایع زرد هست گاهی داخلش دون دون هم هست. چکار کنم
- شیر خوردن
سلام .ببخشید نوزادمن چون وزن گیری خوبی نداشت بهش شیر خشک کمکی داده ام .الان که دوماه ونیم دارد دیگر سینه ام را نمی گیرد وفقط می خواهد باشیشه شیر بخورد چکارش کنم که دوباره با سینه شیر بخورد ؟؟
- کراتین مو
سلام خسته نباشید من بچه ۲۴ روزه دارممیخاستم ببینم تو دوران شیردهی میتونم کراتین مو انجام بدم ایا روی شیرم تاثیرداره یا ن
- نگهداری دارو
سلام . آقای دکتر میخواستم بپرسم داروهای کولکید و آدوکید و قطره بینی بچه را در یخچال نگهداری کنیم یا بیرون از یخچال؟
- از شیر گرفتن کودک ۲۰ماهه
من میخواهم پسرم رو از شیر مادر بگیرم.پون خیلی وابسته است میخوام بجای شیرمادر روزی یک یادوبار شیرخک بدم بهش.چون به شیرگاو حساسیت داره.پیشنهاد شما چه شیری هست؟دوستان من ب ب جونیور و نان رو پیشنهاد دادن
- سلام پسرم۱۳ماهشه،سرماخورده و عفونت کرده و سرفه عفونی میکنه،چقدر سیفکسیم۱۰۰ بدم بهش؟
- علت کش و قوس های نوزاد چیست؟
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. سوالم این بود دلیل کش و قوش ها و کشیدن بدن نوزاد توسط خود نوزاد چیست ؟
- خشکی مقعد
سلام و عرض ادب نوزاد سه ماه من از حدود دوماه پیش جوشهای ریزی جلوی مقعد دارد که برجسته و خشک هستند لطفا راهنمایی بفرمایید
- واکسن دوماهکی نوزادم را یک روز زود زدیم البته پرسنل بهداشت گفت مشکلی نداره بعدش نگران شدم دکتر لطفا حواب بدید
- نوزاد 40 روزه
سلام نوزاد من 40 روزه است و به خاطر مشکل اى یو جى ار در 34 هفته باوزن 1600 به دنىا امد. با تجويز پزشک به او شير خشک نانا ميدم. امروز وزن او 2500 شده اىا وزن گىرى او خوب بوده و آیا او همىن طور ضعىیف مىماند. سر او کمى بزرگ تر از بدنش است درست مىشود؟
- کارنکردن شکم نوزاد
- سرماخوردگی بچه پنج ماهه
سلام پسرم پنج ماهشه بیشتر از یک ماهه خیلی سرفه میکنه سینه اش خس خس میکنه چندبار بردم دکتر خوب نشده. دندونم در میاره کلی تب میکنه گریه میکنه دندونش در میشه بعد دو روز رویه دندونو لثه میگیره چیکار کنم به نظرتون
- کم خونی
سلام پسرمن هفت ماه وسه روزشه وزنش ۸/۶۰۰ قدش ۷۰ هست دکتربهداشت گفتن رشدش خوب نیس احتمال داره کم خون باشخ یاتیروعییدداره گفتن قدش کوتاست میشه بگین بهترین قدووزن برای پسرمن چیه البته موقه تولد۳/۵۰۰ بود
- یبوست نوزاد ۶ ماهه
سلام پسرم از ۲۴روزگی شکمش هر یک هفته ۱۰ روز بعضی وقتا ۱۲ روز کار میکرد ولی نرم و معمولی حالا که ۶ ماهش شده و غذای کمکی رو شروع کردیم هم هر ۵ روز یک هفته شکمش کار میکنه میخواستم ببینم راه درمانی هست؟
- دندان درآوردن
سلام. برای کاهش درد لثه هنگام درآوردن چه راهکاری پیشنهاد میدهید که نوزاد کمتر بیقراری کند؟

