Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره
باسلام وخسته نباشیددختر7ماهه من دارای آلرژی به شیروغذاست ورفلاکس دادد هرقطره آهن ومولتی باهاش نساخت الان آهن سیدرال میدهم ولی بازشدیدااستفراغ داره میخاستم بدونم برای کمبودآهن وویتامین چه استفاده کنم درضمن قطره ویتامین دهم استفاده کرد ولی به آن هم حساسیت داددیگه کم آوردم آقای دکتروزن تولدش 2900بودااان7ماهه میباشدباوزن 6و500خیلی ضعیف مونده ممنون ازراهنمااییتون
- رفلاکس
سلام دکترخداقوت دکتررنجکش متخصص اطفال واسه پسر5ماهم که همش بالامیاره وخس. خس سینه داشت قطره متوکلوپرامیدنوشتن صبح سه قطره وشب سه قطره بهش بدم ولی من بهش ندادم چون خیلی عوارض داشت ترسیدم چکارکنم کمکم کنید
- کم کاری تیروئید
با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم کم کاری تیروئید نوزاد اگر تا چندماهگی تحت درمان قرار نگیرد باعث آسیب میشود؟
- مدفوع نکردن
- واکسن ۱۲ماهگی
با سلام خدمت آقای دکتر خسته نباشید میخواستم بپرسم واکسن ۱۲ ماهگی میشه یک هفته به تعویق انداخت؟
- شربت اشتها آور
سلام دکتر شربت اشتها آور زینک سولفات را تا چه مدت میتوان استفاده کرد دختر من شربت رو که میخورهه غذاشو میخوره کمو بیش ولی قطع میکنم اشتها نداره انگار وابسته شربت شده باسه آیا ضرر نداره یکی دوجا از مشاورین تغذیه شنیدم شربتای استها آور خوب نیس بلغ زودرس میاره و عوارض دیگه ممنون میشم شما راهنماییم کنید دخترم دوازده ماه کامله یکساله شده
- سلام بچم ۱۸ماهشه ۱۱/۷۰۰وزنشه دکتر ازیترومایسین ۲۰۰تجویز کرده دوزش رو نگفته چند سیسی باید بهش بدم
سلام بچم ۱۸ماهشه ۱۱/۷۰۰وزنشه دکتر ازیترومایسین ۲۰۰تجویز کرده دوزش رو نگفته چند سیسی باید بهش بدم
- اب ریزش دهان
پسرم سه ماهشه تازه وارد چهارماه شده بعد از شیرخوردن وآروق زدن اب از دهان ش میاد در عدس ک جلو لباسش خیس میشه
- یبوست نوزاد
سلامپسرم سه ماه و نیمشه تقریبا سه هفتس که شکمش خوب کار نمیکنه دکتر متخصص چند روز پیش گفت بهش روزی سه بار ۱۰ تا ۱۵ سی سی اب بدم و ۴۰ سی سی اب همراه ۲۵ قطره مولتی و روزی دوبار روغن زیتون هربار دو قطره و مالیدن روغن زیتون دور ناف واگر خوب نشد شیاف براش بزارم نصفه ، تو این چند روز یکبار حسابی شکمش کار کرد و دو روز بعدش اندازه کف دست و سه روزه دوباره کار نمیکنه ، شیاف هنوز نذاشتم ، چیکار کنم؟
- جوش سرسفید وقرمز اطراف آلت تناسلی نوزاد
سلام آقای دکتر پسر من الان13 ماهش هست چندروزی هست که اطراف آلت تناسلی وحتی روی آلتش وپایین آلت کشاله های رانش جوشهای ریز سرسفید و سرقرمززده چندباره پماد سوختگی وپمادتتراساکلین چشمی بتامتازون چشمی زدم وحتی adفایده نداشت چکار کنم؟
- کم شدن ادرار نوزاد
پسرم 3ماه و 20روزشه دو هفته پیش عمل جراحی کلیه داشته...کلیه سمت چپش مجاری خروجی اش مادر زادی تنگ بود ...دکتر جزینی عملش کردن... خب مشکلی نداشت عمل هم خوب بود ... چند روزی هست سرماخورده ...دو شب هم تب داشت...ولی الان دیگه تب ندارن...فقط حجم ادرارش خیلی کم شده ...روزی یکی دوبار شکمش کار میکنه سبز رنگم هست... به نظر شما آیا کم شدن ادرارش خطر داره یانه
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام وعرض ادب پسرم پنج ماه ونیمه است نافش کمی دیر افتاد بعدش به اندازه یه سوراخ ریزته نافش باز بود وازش ترشح میومد بیرون بردمش متخصص کودکان گفتن تمک بریزید خوب میشه طی دو مرحله نمک ریختم بعدازدوهفته یه زائده ریز ازنافش اومد بیرون بردم پیش همون دکترزائده رو بانیترات نقره برداشتن ولی دوباره یه تیکه زائده دیگه اومدبیرون سونو گرفتیم خدا رو شکر به مثانه وروده راه نداره ولی جراح اطفال گفته بایدجراحی بشه ابعادش هم 9در4 میلیمترهستش هنوز ترشح هم داره پیش دکتر عمومی بردم گفتن میشه با لیزربردارن موندم چکار کنم تو روخدا راهنمایی بفرمایید ایامیشه با نمک خوبش کرد..؟؟ ممنون میشم
- امپول دو ماهگی
سلام دخترم دو ماهشه وزنش پنج کیلو وصد هستش بعد از زدن واکسن دو ماهگی اول جای واکسن کبود سفت و بعد هم قرمز و آبسه زد دکتر بهش سفالکسین داده الان یک روزه داره استفاده میکنه ولی تغییری نکرده الان شش روز از زدن واکسن میگذره تب نداره پاهاشم حرکت میده ایا مشکلی هست.باید چیکار کنم خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید
- شربت سیتریزین برای کودک هشت ماهه
سلام.به نوزاد هشت ماه میشود شربت سیتریزین داد؟
- سوراخ کردن گوش
سلام دکتر. گوش هم سوراخ میکنید؟
- کارنکردن شکم نوزاد
با سلام دخترم ۵ ماهشه الا ۱۰ روزه شکمش کار نکرده باید چکار کنم
- یبوست نوزاد هجدهماهه
سلام دکتر جان دختر من سه ماه یبوست داره بردم دکتر بهش شیاف دادن و شربت انجیر و اینکه میوه نمیخوره فقط سیب میخوره چکار کنم
- زینک سولفات
سلام.دیروز به دلیل اسهال پسرم رو خدمتتون اوردیم.شما قطره پدی لاکت و زینک سولفات براس تجویز کردین فقط اینکه تا چند روز باید پدی لاکت رو مصرف کنه و زینک سولفات رو نوشته رو جعبه ۲سی سی خواستم ببینم درسته؟۷ماهه وزن ۹.۶
- دفع بعدازشیرخوردن نوزاد
ازتولد تا الان که ۳ماه داره بعدازهربارشیرخوردن دفع داره الان ۲هفته مدفوع آبکی وسبزشده آزمایشات دادم خوب بودن
- عفونت چشم
سلام خوبی اقایی دکتر شرمنده نوزاد 6ماه ام چشمش ورم کرده وازش عفونت میاد بیرون چیکارکنم

