Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام من نمیخوام واکسن یک سالگی به بچم بزنم چیزی میشه اگه نزنیم
- کبودی کف پا نوزاد چهار ماهه
سلام خسته نباشید پسرم چهار ماه ام بعضی وقتا پاهاش کبود میشه علتش چیه
- چرک گلو
سلام وقت بخیر. پسرم 5سالشه 25کیلو هستش. گلوش چرک داره. ی شربت آزیترمایسین 200خریدم. دیشب ساعت 7 یک قاشق غذاخوری دادم نوبت بعدش کی میشه ک بدم
- سرماخوردگی کودک
سلام خسته نباشید پسر دوساله ام ۱ هفته است سرماخورده ابریزش بینی و چشم داشت شربت سرماخوردگی بهش میدادم ابریزیش قطع شد اما شبا دمای بدنش بالا میره سفکسیم ۱۰۰ گرفتم شروع کردم هر دوازده ساعت ۳ و نیم سی سی دادم بهش وقتی دارو رو میخوره دوباره ابریزش بینی راه میوفته ممکنه بخاط مصرف سفکسیم باشه البته اینم بگم وقتی سفکسیم دادم دیگه شربت سرناخوردگی بهش ندادم ترسیدم دوتا شربت رو بهش بدم
- اعصاب
سلام کودک من هفت ماهست ویه هفتهست که سیاهی چشاش بالا میره میترسه وگریه میکنه آیا این کار ربطی به اعصابش داره
- سرماخ وردگی
سلام خسته نباشید ۲فرزند ۵ساله و یکی ۹ماهه دارم بار سومه که مریض میشن با عالئم مشابه آنتی بیوتیک مصرف کردن و حالا دوباره بعد ۱۰روز علائم برگشته دارو کامل مصرف کردن دوباره آبریزش پیدا کردن و با عطسه خلط سبز از بینیشون میاد و شبا خلط میفته پشت حلقشون و استفراغ میکنن چی بدم بهشون
- شربت سفیکسیم
این شربت برای اسهال بچع یا استفراغ خوبه؟
- تشنج
سلام دختر سه ساله دارم الان هشت روزه تشنج کرده سه روز بستری بود دگزا بعد چرک خشکن واستامینوفن دادن گفتن عفونت ادرار داره اما ریاد نبود الان توخونه چرک خشکن میدیمش قرص تشنج دادنش ما الان قطع کردیم بیست چهارساعتی داغ مبشه پروفن میدیمش تا کی باید بدیم ممنون
- تب های مکرر
سلام آقای دکتر خسته نباشید ، کودک ۲ ساله داریم که حدود ۱ هفته است روزانه بی علت تب میکنه ، علت تب چیست ؟ ممنونم
- بیماری
سلام آقای دکتر من مسافرت هستم امروز بچه ۵سالم میگه گلوم درد میکنه ولی علایم دیگه ای ندارع فعلا چه دارویی بهش بدم؟
- راه نرفتن
سلام آقای دکتر.دخترم 7ماهگی به دنيااومده الان 20ماهشه نه حرف میزنه نه راه می ره نه ميشينه .چهاردست پاه ميره .خوب میشه .
- سلام خسته نباشد یه پسر یه سال ونیم دارم امروز گریه کرد نفس اش بند آمد بیشتر از یک وقیقه طول کشید
- پروفن
سلام دکتر میشه به کودک یکساله شربت پروفن داد؟؟ وزن کودک 8 کیلو و نیم
- ریزش مو
با سلام .پسر ۷ و نیم ساله من ریزش موی شدید دارد قرص بیوتین ۵ ایرانی میخورد، الان قرص بیوتین ۸۰۰ میکرو گرم پدرش خریده .وزن پسرم ۵۰ کیلو است .تمام قرص را مصرف کند یا نصف قرص را؟ با تشکر
- گوش درد دو
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- درباره دارو
سفکسیم صد برای کودک سه ونیم ساله باوز ۱۴کیلو چند سی سی بدم
- ازیترومایسین
سلام اقای دکتر بچم دوسال و نیم داره ۱۲ کیلو سرماخورده ازیترومایسین دکتر داده ولی نمیدونم چند سی سی و چه جوری بدم؟
- دوز شربت سفکسیم
سلام.وقتتون بخیر ببخشید دوز شربت سفکسیم ۱۰۰ برای دخترم که ۳ سال و نیمش هست و تقریبا ۱۵ کیلو وزنش هست، چقدره؟ ۱۲ ساعتی چند سی سی؟
- سرفه الرژیک
سلام پسرم ۸ سالشه الرژی داره چند روزه سرفه هاش زیاد شده اسپری قرص هم مصرف میکنه ولی سرفه هاش زیاده مخصوصا شبها باید چکار کنم ؟؟ و چرا اینطور میشه ؟؟
- میتونم شربت ستادین دی سی به کودک یک ساله داد چه مقدار
من شربت ستادین دی سی را به بچه یک ساله 1cc دادم اشکال داره

