Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادامه سوال قبلی
سلام دکتر وقتتون بخیر ببخشید گفتید به لنف پشت گوش دست نزنید تو رو خدا راهنمایی کنید از استرس اذیت میشم اندازه نخود کوچیکه پشت گوش راستش نمیدونم از کی هستش خطر نداره؟دکتر معاینه کرد گفت چیزی نیست اما من خیلی استرس دارم احتیاجی به سونوگرافی یا آزمایش نیست؟اگه برطرف نشه چی؟خطر نداره؟خدا خیرت بده دکتر راهنماییم کنید ممنون
- تب های مکرر
سلام آقای دکتر خسته نباشید ، کودک ۲ ساله داریم که حدود ۱ هفته است روزانه بی علت تب میکنه ، علت تب چیست ؟ ممنونم
- دوز مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۷ساله با وزن ۱۹ کیلو
- سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم …ممنون میشم پاسخگو باشید
سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم ...ممنون میشم پاسخگو باشید
- افزایش گلبول سفید خون
با سلام خدمت وخسته نباشید خدمت اقای دکتر: من دخترم دوسال وهفت ماهشه واسه چکاپ کامل بردم ازمایش گرفتم که گلبول سفید خونش ۱۱هزار وخورده ای بود که بالا نوشته بود خواستم بدونم چگونه درمان میشه از استرس شب وروز ندارم واین بیماری خطرناکه مممنون
- شیرخشک
سلام .کودکم ۵ ماه تمام سنش هست ازشیرمادرسیرنمیشه.شیربز چند دفعه براش دادم اسهال شده .وزنش هم الان ۶کیلوهست .چه نوع شیرخشکی براش مناسبه . وآیامیتونم غذای کمکی رو شروع کنم ممنونم از شما
- سوال کردن زیاد
سلام. پسرم ۷سالشه نزدیک به یه ساله که هر سوالی را شده تا ده بار میپرسه وهر بار من جوابشو کامل میدم بازم تکرار میکنه دیگه خسته شدم کمکم کنید
- ورم پشت پلک نوزادو قرمزی
با سلام و احترام. بنده دارای دو فرزند دوقلو ۲۳ماهه هستم، قل پسر چند روز پیش چشمش قرمز شد و شروع به ورم کردن کرده که او را به دکتر بردم و گفتن باید بستری شود و الان قل دختر چشمش قرمز شده که با مراجعه به دکتر گفتن نیازی به بستری نیست، حالا پسرم در بیمارستان چشمش قرمز تر شده و بیشتر ورم کرده، آیا نیاز به ادامه بستری پسرم هست؟ آیا نیاز است دخترم هم بستری شود؟ مدت زمان بهبودی چند روز است؟ چه داروهایی استفاده کنم؟ خدا خیرتان بدهد لطفا به طور کامل راهنمایی بفرمائید خیلی نگران هستم
- تفسیر آزمایش خون نوزاد
سلام آقای دکتر لطفا ازمایش خون دخترم رو تفسیر کنید خیلی نگرانم ۱۵ماهشه میدونم کمخونی داره ولی سرماخوردگی گرفته این ازمایش برا وقتیه که داروهاشو نمیخورد الان که میخوره قوای جسمانیش خیلی بهتره و اصلا گریه نمیکنه فقط مقداری بیحوصلست WBC نوتروفیل ۶۱٪ و لمفوسیت ۳۹٪ RBC ۴.۶۹ HB ۸.۶ HCT ۳۱.۰ MCH ۱۸۰۳ MCV ۶۶.۱ MCHC ۲۷۰۷ PIT COUNT ۴۸۷ RDW-CV ۲۰.۸ ESR ۳۴ CRPکیفی negative
- گلو درد
سلام دکتر عزیز دخترم تقریبا همیشه سرما خورده س یکم داشت خوب میشد از دیروز یکدفعه تب ۳۹درجه کرد وگلو درد شدید
۵سالشه ۱۵کیلو بردمش شبانه کلینیک گفتن ویروسیه و احتیاج به انتی بیوتیک نیست بروفن و استامینفن و سیتریزین دادن ولی هیچکدوم اثر نکرده ۴۸ساعته بعیر از دارو هیچی نمیخوره میگه گلوم درد میکنه داروها خوب نبوده؟ دوباره بردم داروخونه بهش اموکسی کلاو دادن ولی کلو درد اصلا خوب نمیشت و بخاطرش هیچی هم نمیخوره خیلی نگرانم کرده - قرص دانا گروث ژل
سلام اقای دکتر خسته نباشید دکتر به پسرم قرص دانا گروث ژل دادن الان سرما خوردن باید قطع کنند یا مانعی ندارند ممنون
- لرزش پا
پسرم دوماهشه پا چپش حین پوشک عوض کردن ویا گریه کردن وهمینطور موقعه قولنج کردن میلرزه چن ثانیه فقط... روزی چن بار تکرار میشه خیلی میترسم چیزی نیست آقای دکتر چون پسربزرگترم مشکل تشنج داشت به خاطرم همین میترسم
- درمان سرماخوردگی افراد سندروم دان
چ قرص و آنتی بیوتیکی برای فرد سندروم دان دارای نارسایی قلبی
- زهرا حضرتی پور تب و اسهال
سلام و عرض ادب و خسته نباشید فراوان آقای دکتر دخترم ۵ سالشه دخترم از دیشب اسهال آبکی میکنه و تب داره تقریبا ۱۵ کیلو وزنشه چه دارویی براش خوبه جایی هستم شرایط دکتر بردن برام سخته چه دارویی وچقد بهش بدم چن ساعت ب چن ساعت ی دنیا ازتون ممنونم لطفا زود پاسخ بدین با تشکر
- تب و دل درد
سلام خسته نباشید پسر بیست وهشت ماهه دارم سه روز پیش دل درد داشت بردم دکتر بعد از ازمایش احتمال اپاندیس دادن اما بعد سنو این احتمال رد شد فقط پرگازی روده دیده شد دارو استفاده کرد خوب شد اما الان از صبح تب داره بدون هیچ علامت دیگه ای لطف میکنین راهنماییم کنید
- چشم
سلام واحترام پسرم یک سال پنج ماهشه..روی سفیدی چشماش لکه داره خاکستری تیره..ازچی هست.ممنون
- واکسن ب ث ژ
- سرعه
سلام اقای دکتر مسر دوسال دارم سرماخورده شربت استامینوفن. سستریزین ووپلارژین میدم ولی سرفه های خلطی داره میخوام بدونم ازیترومایسین هم بدم؟
- سلام شبتون بخیر دختر من تقریبا هفت ماهه سرماخورده و گلوش کیپ شده و بزور شیر و فرنی میخوره و 9کیلو هستش چند سی سی آزیترومایسین بهش بدم ک از این حالت نجات پیدا کنه ،البته شربت ستیریزین روزی 2,5سی سی مصرف میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- کلسیم
سلام واحترام پسرم دوسالش.تا بزرگسالی میشه بهش شربت کلسیم استؤکربدم؟تقریبا چهارماه که میدم بهش

