Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلامبرایسرفهکودک۱۲ماههچیخوبه
- سلام پسرم ۸ماه ونیمش سرفهاش خلط ادر ایاشربت تئوفیلین جی براش خوبه
- سلام خسته نباشید بچه من یک سالش هست چندروزه شیردون شده بایدچیکارش کنم چندتادکترهم بردم فایده نداشته
- پف چشم دخترم
سلام زیر چشم دختر چند روزه پف کرده البته دخترم همیشه یبوست داره و شیر گاو میخوره و ۱۸ ماهشه دلیلش چی میتونه باشه؟
- خرخربینی پسرم موقع خواب
سلام آقای دکتذپسرم سه سالشه کوچیک ترین سرماخوردگی که داشته باشه صدادارتفس میکشهداصلا نمیتونه ازبینیس نفس بکشه دهنشوبازمیزاره واقعاعذاب میکشه بچه اسپری رستانکس هم میزنم تاثیری نداره به نظرتون میتونه انحراف بینی چیزی باشه یانه؟؟؟
- خواب
سلام من کودک 9 ماهه دارم که شبها زود به زود از خواب بیدار میشه و راحت نمیخوابه شاید تا صبح 10 بار یا بیشتر بیدار میشه .میشه راهنماییم کنید چکار کنم؟شبها شربت زینک و پدی لاکت هم میخوره
- ترخيص نوزاد
دیروز ساعت ۳بعد از ظهر بچه پسر به دنیا آمده وساعت ۱۰ صبح دکتر مادر را ترخیص کرده ولی گفته نوزاد افت قند داره ولی هر دوساعت با خوردن شیر خشک از ۵۰.به۶۰ و۷۰ و۹۶ بالا رفته ولی میگویند باید ۲۴ ساعت بستری بماند وشاید افت داشته باشد وخطری است نظر شما چیست مرخصی کنیم
- با سلام
سلام دکتر دخترم ۱۳ماهشه دیروز ۴بار ،،امروزم از ۵صبح ۴بار تاالان ۳عصر دفع داشته اسهال شده چکارکنم؟ علامت دیگه ای نداره از دفع زیاد سوخته پاش و جیش میکنه گریه میکنه چی بزنم براش؟ ممکنه از دندون باشه یاازواکسن یکسالگی که سه روز پیش تزریق کردیم؟ سوال دوم اینکه از خواب نیم ساعت نشده بلندشده باز خمیازه میکشه بخاطر چیه؟
- تب بی حالی ۱۷ روزه
سلام تروخدا کسیی میدونه کمم دخترم ۱۷ روزه همش تب میکنه بیحاله بردم انواع دکترا ۳روز بستری شد ولی مرخص ک شد هنوز تب داره بالا میاره خواهش میکنم کسی میدونه کمکم کنه کجا ببرم😔
- اس
- نبودن دارو
سلام پسرم دوسال و ده ماهشه از زمانی ک به دنیا اومد برای معاینات روتین خدمت شما میارم شما براش قطره آدیزیر تجویز میکنین روزی یک سی سی الان دوهفته ست اصلا هیچ داروخونه ای نداره میشه قطره ی دیگری تجویزکنین ک کیفیتش مثل ادیزیر خوب باشه؟؟ ممنونم روزی چند سی سی باید بدهم ؟؟ لطف میکنید
- اسهال مزمن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر هشت ماهه ام حدود چهل روز است که اسهال میباشد و دوازده روز هم بستری شد ولی خوب نشد .آزمایشات اینا همه نرمال هستن فقط کم خونی دارد.دفعه آخر دکتر متراندینازول و کلوتومازل نوشته.پلانتاژل .شیرخشک اسهالی.ولی به خاطر اینکه شیر خودمو میخوره شیرخشک خوب نمیخوره.میخواستم بدونم من چیکار کنم و با اینکه عفونت نداره ینی تو آزمایش نشون نداده بازم لازمه آنتی بیوتیک ها رو بخوره؟چون خیلی سخت میخوره.
- کشیدن نفس عمیق وتکرار ان
سلام اقای دکتر ،خواهر زادم حدود پنج سال ونیمش هست یه مدت هست نفس عمیق زیاد میکشه تقریا هر ده دقیقه یکبار فقط هم تو طول روز هست وشب اینطور نیست
- بی خوابی
دخترم یازده ماهودوهفته س شباگا ازخواب بیدارمیشه به هیچ وجه دیگه خوابش نمیبره دوسه ساعتی بیدارمیمونه
- بیماری سرم سیکنس
سلام وقتتون بخیر دختر۴ ساله ای دارم که ماه پیش دخترم پس از مصرف سفکسیم دچار کهیر و ورم پا شد.این اتفاق دقیقا دو سال پیش هم با آموکسی سیلین افتاد حالا دکتر تشخیص بیماری سرم سیکنس رو داده خواستم ببینم الان دوباره دخترم مریض بشه چه انتی بیوتیکی بدم که حساسیت نده.و آینده این بیماری چطور هست؟یعنی امکانش هست با بیشتر شدن سنش از بین بره؟خطرناک هست؟لطفا جواب بدین🙏🙏
- شیر پاستوریزه و سرما خوردگی
سلام پسرم ۱۵ ماه و ۱۶ روزشه هرشیرخشکی دادم وزنش و زیاد نکرد شیر پاستوریزه میخوام بدم ک سرما خورده و ابریزش داره میتونم شیر و بدم بهش یا نه؟
- حساسیت داروئی
سلام پسرم7سالم به قرص سفکسیم که دکترتجویزکرده حساسیت داره چی باید جایگزین کنم
- یبوست کودک 3 ساله
سلام دختر من 3 سالشه و متاسفانه حدود دو ماه هست که دچار یبوست شدید شده دکتر بردم پودر پیرولاکس داده و تا حدودی سفتی مدفعوش کم شده ولی رنگ مدفوعش همچنان سیاه هست.
- مقدار مصرف سفیکسیم۱۰۰
سلام. پزشک به دلیل تب و سرفه برای پسر شش ساله ام که ۲۲ کیلو وزن دارد سفیکسیم ۱۰۰ داده هر دوازده ساعت اما مقدار تعیین نشده .میخواستم بدونم چه مقدار باید به ایشون بدم.متشکرم
- ریسورس جونیور
سلام من پسرم ۱۴ ماه داره یه ماه پیش بردم دکتر برای وزن ریسورس جونیور داد روزی ۵ پیمانه تا ۳ ماه گفتن ادامه بعد من الان ۳ قوطی بهش دادم سرچ کردم بعضی جاها نوشته بود ک از ۲ یا ۳ تا قوطی بیشتر نباید داد ضرر داره برا بچه خواستم بپرسم که ادامه بدم ۲ ماه دیگه یا نه

