Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرم هسته هلو قورت داده چی کنم
پسرم سه سالشه هسته هلو قورت داد چی کنم بیرون بیاد
- انگل بچه
آقای دکتر دختر من ۳ سال و۷ ماهشه چندروز پیش وقتی میبردمش حمام خیلی گریه میکرد و میگفت آلت تناسلیم میسوزه حالا از امروز صبح خارش مقعد گرفته چیکار کنم
- مصرف چند برابری داروی سفکسیم
با سلام دخترم ۸.۵ ماهه ۷.۵ کیلوه بعد از ۵ روز بستری در بیمارستان بخاطر تب بالا، مرخص شده و دکترش سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده به اشتباه توی داروخانه مقدار مصرف رو ۱۰ سی سی در ۱۲ ساعت روی دارو نوشتن منم بعد از سه بار مصرف متوجه شدم روی نسخه ۱.۵ سی سی بوده الان دخترم یکبار تبش بالا رفته با شیاف و استامینوفن آوردمش پایین ولی چند بار استفراغ شدید کرده که کل معدش خالی شده هی بیقراری میکنه چیکار باید بکنم
- مسمومیت
دیشب میخواستم دندون های بچمو مسواک بزنم با خمیر دندون بزرگترا.بعد اونم کمی از خمیر دندان رو قورت داد.بلافاصله بش آب.شیر و شربت آبلیمو دادم.الان هیچ علایمی ندارن.ولی من خیلی نگران هستم.چیکار باید بکنم ؟؟؟
- قیمت دارو
سلام ببخشید قیمت دارو متوکلوپرامید۴ میلی ومترونیدازول ۱۲۰میلی و دی سیکلومین چنده
- آسماویت
سلام روش مصرف آسماویت برای کودک ۵ سال و نیم با وزن ۱۸ کیلو چطور است؟
- شربت آزیترومایسین برای وزن ۲۸ کیلو چقدر باید باشه
سرفه های خلطی شدید و گوش درد داره
- سلام خسته نباشید ببخشیدپسرمن تب داره سرفه شدیدمیکنه آزیترومایسین۲۰۰خریدیم چندمیلی بدم بهش۳سال داره و۱۳کیلوهستش
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر رایان وزنش ۱۶ کیلو هست سنش ۴سال تب بالا داره میخواستم بدونم چند سی سی ایبوپروفن باید بهش بدم
- مشکل کبدی
آقای دکترمیشه لطف کنید بگید برای اینکه کودکی در شروع سیروز کبدی باشه آیا فقط بالا بودن اندک آلکالین فسفاتاز دلیل اون هست یا باید سایر آنزیمهای کبدی هم بالا بره مقدارش؟ alt و ast هم باید بالا بره بالطبع؟
- ورم پشت گردن
با سلام و خسته نباشید مدتیه متوجه ورمی کوچک که زیر دست حرکت میکند در دو طرف چپ و راست پشت گردن دختر ۷ ساله ام شده ام آیا جای نگرانی هست یا خیر ؟
- دونه چشم
سلام آقای دکتر پسر یکساله ام حدود سه هفتست پشت پلکش یه دونه قرمز زده هفته پیش بردمش دکتر گفت غدد پلکش بسته است این اتفاق میفته یه پماد اریترولیدین داد شبها یکبار بمالم و قطره چشم ولفاستامید هر 6 ساعت بریزم کفتن ده روز بریزم فردا 10 روزش تموم میشه ولی هنوز خوب نشده چیکار کنم آقای دکتر ؟
- گوارش
سلام خسته نباشید پسرم مدتی هست که یبوسته بهش شربت انجیر میدم دوسالشه وقتی میخوره خوبه واچلی نمیدم سخت دسشویی میره چند روزی هست داخل مدفوع ماده ژله ای یا خلط مانند میبینم تن تن هم میره دسشویی میشه بفرمایید من باید چیکار کنم براش و اینا چی هستن خیلی ممنون ازشما
- نرفتن به مدفوع 3ساله
سلام دختر من3سالشه هر چهار روز یک بار به زور با خشکیت میره دستشویی چیکار باید بکنیم
- زانو درد وتب
- الرژی
سلام اقای دکتر دخترم ۱۹ ماهشه شبا اصلا نمیخابه همش گریه میکنه روی صورت و پشت گردنش هم جوش میزنه بعضی وقتا لبینات هم ک میخوره مدفوعش مخاطی و اسهال میشه میخاستم ببینم ایا الرژی داره چ داروی برای الرژی خوبه ممنون
- کودک ۴ ساله
سلام آقای دکتر من شربت زین گامان رو گرفتم میتونم اینو بجای ایمونس بهش بدم ؟ تشکر
- علت دونه هایی که روی صورت وبدن نوزاد میزنه چیه
سلام دختر من 1سال و2 ماه داره چند ماه پیش از این دونه ها زده مثل تاول ریز شفاف هستن خودشون خوب شدن الان دوباره روی یکی از پاش زده علتش چیه
- سرماخوردگی
سلام دکتر وقت بخیر دختر من ۲ سالشه وزن ۱۲ کیلو سرماخوردگی ویروسی دارد ریه عفونت داره دکتر براش شربت فارمنتین ۶۴۳داده نمیدونم چند سی سی باید بهش بدمممنون میشم راهنمایی کنید
- شیر نخوردن کودک 5 ماهه
سلام کودک 5 ماهه دارم که تمایلی به شیر خوردن ندارد. در ضمن نوزاد 6 ماه بدنیا اومده لطفا راهنمایی کنید.
- شربت.
سلام وقت بخیر پسرم ۶ سالشه سرفه های خلط دارش کمی مونده شربت برم هگزین خوبه یا اکسپکتورانت؟

