Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام و تشکر آقای دکتر...بچه من از اول مدفوعش آبکی بوده و خیلی کم دونه دونه...مشکلی هست؟ بعد هر شیر شکمش کار میکنه
- برنامه
باسلام و خسته نباشید دختر من نه ماهش تمام شده یه برنامه غذایی برای نوزاد ده ماهه بهم بدید ممنونم
- قطره چشم براي كودك فاويسم
- سفکسیم
برای اسهال میشه سفکسیم ۱۰۰ داد
- تداخل شیر خشک بادارو
سلام میشه شربت سرماخوردگی کودکان وآبریزش بینی با شیر خشک قاطی کنم وبه بچه یکسال ونیمه بدم؟
- آب ریزش بینی
سلام پسرم یک سال ۴ ماهشه همش حالت سرماخوردگی داره چندبار بردم دکتر ابریزش بینی خوب نمیشه شربت لوراتادین اسپری بینی با شربت زینک داد خوب نشد
- ختنه
سلام اقای دکتر میشه بفرمایید کی بچه رو ببریم برای ختنه؟ ۴ماهشه بچم
- سلام اقای دکتر دخترم الان 7ماهشه به جز فرنی و حریره بادام دیگه چی میتونم بهش بدم ایا سویق هم میتونم به غذاش اضاف کنم
- مسمومیت
سلام وقتتون بخیر. پسرم14ماهشه پمادکالامین برای نیش پشه گرفته بودم براش اونو فشارداده رو لباسشو زمین بود یکمم دورلبش اگه خورده باشه عوارضش چیه؟چیکار کنم؟فقط شیر دادم بهش
- ضدعفونی
سلام وقت شریف شما به خیر. پسرم سه سال و چهار ماه دارد. آقای دکتر برای ضد عفونی کردن دست های پسرم وقتی بیرون هستیم و دسترسی به آب و مایع دستشویی نداریم از چه چیزی استفاده کنیم؟ که بعد با همون دست ها بتونه خوراکی هم بخوره. مثلا وقتی میریم پارک همه ی وسایل آلوده هستن ، بچه هم دست میزنه و بعد همون دست هارو به چشم و صورتش میزنه یا خوراکی میخواد بخوره لطفا ما را راهنمایی بفرمایید که چه محلول یا اسپری و یا چه دستمال مرطوبی باید تهیه کرد یک دنیا سپاس
- عرق کردن
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماه وبیست روز من کف دستها و کف پاها و زیر بغلش عرق میکنه. مشکلی داره نوزادم؟
- سرما خوردگی نوزاد ۶ماهه
باسلام پسرم آبریزش بینی داره عطسه داره وکمی سرفه انگار توی گلوش وبینیش چیزی گیرکرده دارو چی استفاده کنم
- سرلاک
سلام آقای دکتر من برای دخترم که ۸ماهشه سرلاک رو با آب آماده میکنم میریزم داخل شیشه پستونک میدم بهش بخوره آیا اگر یه مقدار اضافه اومد میتونم تا یک روز در یخچال نگه دارم و بهش بدم؟؟
- ختنه
سلام خسته نباشید میخواستم بپیرسم آقای دکتر ختنه ام میکنن؟ اگه ختنه میکنن لیزری یا حلقه میذارن؟
- آلرژی
سلام آقای دکترنوزادپسری دارم ۵۶روزه باوزن تولد۳۷۰۰وقد۵۰وزن فعلی۶کیلووقد۵۸جناب دکترپسرم از۲۰روزگی صورتش پرازجوش شده یه روزایی میره ولی همچنان هست شیرخودمومیخوره ومن دوهفته است رژیم لبنیات گرفتم همیشه مدفوعش زردبودولی الان یه هفته است مدفوعش سبزه وابکی وداخلش یه چیزهای مثل خلط وشیربریده شده هست وهمین مدفوع شل باعث شده پشتش دون دون بشه وبسوزه امروزازصبح هم۲باربالاآورده وهمش توخواب عق میزنه بینیشم چندروزه کیپه موقع دستشویی کردن خیلی زورمیزنه بایدپاهاشوجمع کنم تادستشویی کنه خیلی هم صدامیده الان مشکل این چیه ممکنه طبیعی باشه واینکه زیادشیرنمیخوره ۲ساعت ۱بار۳یا۴دیقه میخوره توروخداجوابموبدین من همسرم ماموریته ودسترسی به دکترندارم قطره آ د هم الحاوی که بهداشت میده میخوره سپاس...
- غذای کمکی نوزاد
سلام اقای دکتر ی پسر ۶ ماهه دارم ک یکی دو هفته ای هست براش غذای کمکی شروع کردم اما اصلا علاقه ای به خوردن نداره دهنشو باز نمیکنه چیکارش کنم وقتی هم ک با کلک بازی دهنشو باز میکنه میزارم دهنش همش اوقش میگیره یاهم تف میکنه از فرنی نشاسته، بیسکویت مادر و پوره ی سیب و موز بهش دادم، چیکار کنم ک یکم غذا بخوره؟؟؟ ایا بزرگتر ک بشه خوب میشه یان؟؟؟؟ ممنون از پاسخگویی شما
- وزنی
سلام دکتر دخترم ۱۵ماهشه وزنش۸۴۰۰ و قدس۷۴ و دورسرش ۴۴ونیمه چکارکنم رشدش خوب بشه؟ شیرمادر ۶ماه خورده بعد شیرخشک از یکسالگیم شیربز دارم میدم ایا شیر دیگه ای بدم چی بدم وزنش بالاتربره؟ زینکم داوم تاثیری نداشتهتحرکش خیلی زیاده اشتهاشم خوبه نسبتا
- قطره سیدرال
سلام آیا قطره سیدرال میتواند باعث سوزش معده کودک میشود؟؟ آخه شب و روز گریه میکند
- شیر خشک نوزاد
سلام .خسته نباشید. نوزادی دارم پنج ماه و ده روز دارد. شیر خشک ببلاک ای آر میخوره ولی هنوز استفراغ می کنه و شیر را بالا میاره وزن کم گرفته وزن تولد دو کیلو هفتصد و وزن الانش شش کیلو و نیم .امپرازول ده هم دکتر براش نوشته هنوز شیر را بالا میاره .لطفا راهنمایی کنید. با تشکر
- سلام نوزاد یه ماهه من دو روزه ک مدفوع نداشته
سلام پسر من یک ماهش هست و یک هفته میشه ک تد روند مدفوع کردنش اخلال ایجاد شده اوایل تا دوبار در روز شکمش کار میکرد اما الان دو روز میشه ک پی پی نداشته و خیلی حالت بی قرار داره حتی وقتی ک خواب هستش

