Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
سلام نوزاد دختری دارم متولد ۲۸ ۸ ۹۸ باوزن ۳۴۰۰ که بدون هیچ مشکلی در بارداری وحتی تا چهل روزگی که بعد از چهل روزگی اقدام به سوراخ کردن گوش در خانه اقدام کردیم نوزادم بعد از یک هفته با پرش دست و پا مواجه شد وبا گفته دکتر مشکوک به تشنج در بیمارستان بستری ومورد ازمایش قرار گرفت ولی هیچ مشکلی نداشت فقط به گفته ی دکتران نوار مغزش کمی مشکوک وجای نگرانی نبو ونوزادم راترخیص کردند ونوزادم تا به امروز هیچ گونه مشکلی نداشته ولی الان که شش ماه ویک هفته دارد خیلی شلو ول وهیچ تمایلی به گرفتن اشیا ندارد وچیزی را محکم در دست نمیگیرد ویا حتی نمیتواند پاهای خود را محکم روی زمین نگه دارد خواهش میکنم بگویی طبیعی است یا نه خواهش میکنم جواب دهید
- حالت تهوع
سلام فرزند نه ماهه ای دارم که چند وقته حرکاتی مثل حرکات حالت تهوع وصدای اونو درمیاره ولی چیزی بالا نمیاره انگار روز به روز هم بیشتر میشه میخواستم بدونم علتش چیه
- پدي لاكت و الرژي
باسلام.نوزادي هفت ماهه دارم كه الرژي داره ديروز بجز شير هيچي نخورد ساعت ٤ظهر بهش قطره پدي لاكت دادم چون روش نوشته واسه الرژي و رفلاكس ساعت ٤صبح ديدم دخترم خيلي تو خواب بي قراره خيلي بد خواب شد صبح ديدم كل بدنش كهير قرمز زده يعني به پدي لاكت الرژي داره؟ الان همه قرمزي ها رفته
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
نوزاد پانزده روزه دارم احساس میکنم سرما خورده یه خورده سینه اش خرخر داره چی بدم خوب بشه
- چشمك زدن
بإسلام.دخترم ١١ماهشه كه الرژي ب پروتين گاوي داره و رفلاكس از ٦ماهگي تا ١٠ماهگي غذاي كمكي فقط سرلاك ميخورد و روزي يكي دو قاشق غذاي كمكي نزديك يك هفته بهش غذاي سفره دادم چشمك ميزنه انگار چيزه خيلي ترش خورده ميتونه از الرژي باشه؟
- اسهال
سلام.پسرم رادمهر کیا که تحت نظر شماست روز یکشنبه به دلیل اسهال پدی لاکت رو شروع کردیم.امروز تقریبا اسهال برطرف شده وبه دفع ۳ بار در روز رسید. اما از عصر دمای بدن 36.8تا ۳۷ درجه شده.ایا باید سفکسیم رو شروع کنم یا مجدد بیاریمش مطب؟۷ ماهه وزن ۹.۵
- ادارسوختگی شدیدنوزاد
دختریماهم بعدازبستری شدن توبیمارستان بخاطرعفونت ناف دچارسوختگی پای شدیدی شده که با پمادهای رایج مثل کالاندولا زینک و ان ان خوب نشدالان دوهفته است
- سرما خوردگی نوزاد دو ماهه
با سلام نوزاد من ۱۷ روزگیش سرما خورده بود ۶ روز بستری کردیم الان دو ماهه است سرما خوردگیش برگشته سرفه و زاری و آب دهانش خشک میشه
- اسهال
سلام بچه ام چندروز بعد از به دنیا اومدنش اسهال خونی وبعد اسهال ابکی داره الانم که 4 ماهشه هنوزم همون جوری متفوعش هم سبز رنگه استفراغ هم میکنه استفراغش بومیده لطفا راهنمایی کنید
- ملاج شیرخوار
سلام.خسته نباشید..نوزاد 59 روزه دارم که موهاشو که زدم متوجه شدم ملاجش مثل نبض نمیزنه... سوالم اینه آیا باید حتما ملاج نوزاد مانند نبض بزند یا نه؟ دور سر و وزنش مشکلی نداره
- چرا نوزادم بعد از خوب شدن از عفونتسینه شیر نمیخورد وکم وزن شده
نوزاد دخترم کم وزن به دنیا اومد 2کیلو و165گرم علتش رو هم دکتر گفت توبدن من عفونت از طرف من وارد بدنش شده و باعث رشد نکردند شده ولی خدا رو شکر همه اندام هاش سالمه فقط خیلی کوچولو بود ولی رشد سعودی داشت بعد دنیا آمدنش ولی وقتی 2ماهش شد مدفوعش اسهال مانند توجه نکردم گفتم بعد مدتی خوب میشه ولی الان که پنج ماهشه هنوزم مدفوعش رقیق وبد بوه ومشکل دیگش دوهفته پیش سینش عفونت کرد وبردمش دکتر بهش استامینوفن یه چرک خشکن خارجی داد به زور بعد دوهفته عفونتش رفع شد الان خوبه حالش ولی مشکلش اینه که شیر زیاد نمیخوره رشد نکرده و وقتی که شیر بهش میدم یه زره میخوره که شیرم میریزه امتناع از خوردن میکنه وقتی به زور میخوام بهش شیر بدم گریه شدید میکنه ناچار بهش شیر نمیدم چیکار کنم که شیر بخوره فقط دوسه دقیقه شیر میخوره حتی شیر خشک هم بهش دادم ولی نمیخوره چیکار کنم آقای دکتر
- راه نرفتن کودکم
سلام خسته نباشی من پسرم یک سالشه ولی هنوز نه دندون دراورده نه راه میره تازه دیواررومیگیره وایمیسه باید چیکارکنم
- جایگزینشیرخشک
بچہ من آپتامیل پپتی 1 میخورہ ؛ الآن نیست بہ جاش چہ شیر خشکی رو استفادہ کنیم
- دل دردنوزاد
سلام دادن عرق نعنا چه ضرری برای نوزاد دارد
- عفونت چشم نوزاد
سلام قطره باکتری ماید۲۰ برای نوزاد ده ماهه که بر اثر سرما خوردگی چشماش گل میندازه استفاده کرد
- بخورسردیاگرم
سلام وشب بخیر دخترم چهارماه وبیست وپنج روزشه سرماخورده سینه وبینیش گرفته طوریکه شیر خوردن براش سخته ونمیتونه بخوره دکترستیریزین وقطرعچه خوراکی استامینوفن وقطره بینی بتامتازون داده خیلی سرفه میکنه وخلط داره وسینش صدامیده میخواستم بپرسم بخورسرد خوبه یاگرم
- واکسن ۵ گانه در شرایط کرونا
سلام وخسته نباشید خدمت دکتر.
خواستم بپرسم نوزاد شش ماهه دارم باید واکسن پنج گانه بزنم با این شرایط کرونا باید چکار کنم. میترسم به درمانگاهها و بیمارستانها مراجعه کنم.
راهنمایی کنید ممنون میشم.
- ستادین و تب کودک
سلام و عرض ادب آیا ستادین دی سی برای تب نوزاد دوساله که احتمالا بر اثر سرماخوردگی ایجاد شده فایده دارد ؟
- قطره کولیکز
سلام، ممنون از پاسخ تون، روزی دوبار فرمودید قطره کولیکز رو بدم چند قطره بهش بدم؟ درضمن پسرم روزی دوبار قطره پدی لاکت هم میخوره ۵قطره
- شیر
سلام اقای دکتر پسرم با وزن ۲۴۰۰ تا یک سالگی شیر خشک اپتامیل میخورد الان یک سال چند روزش هست دیگه شیر خشک نمیدم شیر محلی گاو میدم وزنش هم ۸کیلو هست اشکالی داره غذا همروزی سه وعده میخورد

