کودک من ۴ سالشه فلج مغزی هست و جراحی دررفتگی لگن انجام داده و گفتن تا یک ماه نباید آب بزنیم به پاش و حمومش هم نکنیم و برای تعویض پوشک هم محل را با دستمال مرطوب پاک کنیم میخواستم بدونم میشه گاهی اوقات الکل سفید بزنم به محل پوشکش که عفونت نکنه؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت نوریز موکو برای کودک ۹ماهه
باسلام با راهنماییهایی که از شما آقای دکتر گرفتم خدا رو شکر سرماخوردگی پسرم که نه ماهش خوب شده فقط بینیش خش خش می کنه دکتر بردم براش نوریز موکو هر ۸ ساعت تجویز کرد ایا شربت نوریز مو کو برای کودک ۹ ماهه مناسب وعوارضی نداره بعد چند سی سی ممنون
- سلام من بچم یک سالو نیمشه سرماخورده بودداروهاش شنبه تموم شد ازیترومایسین هم تا شنبه تموم شد و صبح یکشنبه و دوشنبه دیدم یه کوچولو سینه اش چرک داره اشکالی داره از امروز دباره بهش بدم
- سرما خوردگی نوزاد دو ماهه
با سلام نوزاد من ۱۷ روزگیش سرما خورده بود ۶ روز بستری کردیم الان دو ماهه است سرما خوردگیش برگشته سرفه و زاری و آب دهانش خشک میشه
- واکسن دو ماهگی
نوزادم بعد از گذشت سه روز از واکسن دو ماهکی بی اشتها و بیخواب شده، امروزم از صبح که بیدارشده گرفتگی صدا پیدا کرده، چه باید کنم؟
- سلام آقای دکتر شربت پیروی ساید دکتر گف دو روز بخوره و هفته بعد هم دو روز روزی یک بار ولی الان ب هفته نرسیده پسرم خارش شدید داره ت مقعد چکار کنم بازم بش بدم ازش؟؟؟؟؟؟
- راه نرفتن کودک 17 ماهه
دخترم با وزن 2700 متولد شده وزن گیری خوبی ندارد شیر خودم را می خورد الان9کیلو هست کلا ضعیفه بدنش خیلی سفت نبود الان خیلی بهتر شده نشستن. سینه خیز و جهار دست و پا به موقع بود و با سرعت. سرپا می ایسته ولی به تنهایی راه نمی ره
- واکسن 18ماهگی
سلام وقت بخیر سه روز پیش واکسن 18ماهگی زدم بعد آن فهمیدم دهان دخترم افت زده الان سه روز میگذره میتونم نیستاتین بهش بدم یا نه
- سلام دکتر دختر من ۹ سالشه کف پا انگشتان دست ودرو بینیودرو وچشماش زرد علت چیستوراهکار درمان
- قرص کلیندیوم سی
- عرق سر کودک
سلام پسر من سه روز دیگه پنج ماهش تموم میشه. دوشنبه خونه مادر خانومم بود که مادر خانومم سرما خورده بود حالا بماند که شبشم بردیم بیرون،مشخص نیسن از مادر خانومم سرایت کرده یا از بیرون.سه شنبه صبح تب کرد تبش تا ۳۸.۲ بالا رفت که با پاشویه و تبشو پایین آوردیم شبش رفتیم دکتر که آزمایش خون نوشتو جواب آزمایش این بود که عفونت داره آمپول جنتامایسن و هیدروکورتیزون و شربت گایانفزین و سفکسیم و قطره استامینوفن بعلاوه شیاف استامینوفن برای وقتی که تبش پایین نیومد نوشت.گفت آمپولارو نزنید فعلا اگه خوب نشد میزنید.شبش اومدیم خونه پسرم تبش دوباره تشدید شد که با پاشوره و دسمال خیس سر شکم و کمر و پاهاشو پاشوره کردم پایین نمیومد شیاف برداشتیم،که دمای بدنش تا صبح تا ۳۶.۵ اومد.الان بدنشفقط سرده سرش عرق سرد میکنه موهاش کلا خیس عرق میشه موقع خواب.و صورتش وقتی میخابه سرخ میشه.بخاطر کرونا هی نمیتونم ببرمش کلینیک.کمک کنید نگرانشم.
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام آقای دکتر دخترم ۵ ماه و ۸ روزشه تا دو هفته پیش شیر خودم رو میخورد الان هر کاریش میکنم دیگه شیر نمیخواد فقط شبا گاهی اوقات میخوره شیرخشک هم که اصلا میخوره شیشه شیر رو نمیگیره چیکارش کنم توروخدا بهم کمک کنید خیلی نگرانم
- ستادین و تب کودک
سلام و عرض ادب آیا ستادین دی سی برای تب نوزاد دوساله که احتمالا بر اثر سرماخوردگی ایجاد شده فایده دارد ؟
- بچه ام اسهال و استفراق
بچه ام دو سال و دو ماه داره اسهال شدید داره اصلا دارو نمیخوره غذاهم اصلا نمیخوره
- قطره نفخ شکم
سلام وقت بخیر دکتر به نوزادام بخاطر نفخ شکم قطره داد روی قطره نوشه زیر شش ماه ندهید نوزادام ۲۱ روزش است مشکلی نیست بهش بدم باتشکر
- چنگ زدن
سلام دلیل چنگ زدن نوزاد به گوش و پشت سر چیه؟دو لنف نود خیلی کوچیکط(سایز 2 و 3 میل) پشت سر بود تو سونو که خیلی کوچیک بود احتیاجی به بررسی نداشت دکتر معاینه کرد گفت سونو هم لازم نداره به نظر شما دکتر دلیل چنگ زدن چیه؟دکتر واسش یه لوسیون نوشت گفت شاید خساسیت باشه به نظر شما استفاده کنم؟
- اسهال
باسلام بچه 2سالونیم دارم که چند روز اسهال شد بردم دکتر گفت ویروسه الان یکم شل شده از اسهال بیرون اومده اما دوروزه که داخل مدفوع لکه خون میبینم نگرانم کرده
- شربت فاموتیدین
سلام آقای دکتر میخواستم بپرسم اگه ۲روز شربت فاموتیدین تمام شده باشه میتونه رفلاکس رو بدتر کنه؟ ممنونم
- شیر
سلام اقای دکتر دخترم شب تا صبح شیر نمیخوره صبح ساعت ۶ونیم بیدارمیشه میخوره سه ماهشه نگرانی نداره شبا شیر نمیخوره البته اکثر شبا اینجوریه
- کم خوابی نوزاد 75روزه
سلام آقای دکتر نوزادم الان 75روزشه و تا دوماهگی خوب میخوابید ولی مدتیه خواب روزانه اش کم شده وکلا در شبانه روز 10 ساعت میخوابه، آیا عادیه؟ ممنون
- پا نگرفتن نوزاد 11 ماهه
سلام نوزاد دختر من 11 ماه داره خیلی سریع چندین غلت پشت سر هم میزنه میشینه پاهاش را به سمت دهانش میبره اما اصلا رو پاهاش نمی ایسته قدش 75 و وزنش 9کیلو 300 گرم هست. آیا مشکلی داره؟

