Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
سلام نوزاده من چهارماه و هیجده روزش هستش از وقتی که بدنیا اومده بالا میاره باشتاب هستش گاهی اوقات انقدر شتابش زیاد حتی از بینیش هم میاد دکترهم بردم فقط رانتیدین داد که تاثیری نداشت
- خاروندن
سلام آقای دکتر دختر۲ ماه م، بینی و صورتشو میخارونه تا جایی که از خواب بیدار میشه.ممنون میشم راهنمایی کنید.
- شیرخشک
سلام شیرخشک پسرم وعوض کردم نان 2میخورد..پیدا نکردیم اپتامیل پپتی گرفتیم یک ساعت بعدازاین که شیرمیخوره لجبازی میکنه..ازاونجایی که گهواره میبندیم داخل گهواره ساکت میشه..ایا دلیلش میتونه شیرخشک باشه..یعنی ممکنه شیرخشک اذیتش کنه اقای دکتر؟البته قبلا هم لجبازی میکرد کمی؟
- سرما خوردگی کودک
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم 20ماهشه یک هفته سرما خورده از بینیش خلط میاد دو شب تب داشت سرفه و عطسه نداره گلوشم صدا نمیده فقط نق میزنه شکمش روزی سه چهار بار کار میکنه ته لثش سفید شده امکان داره برای دندون باشه؟الان یک هفته داره پلارژین و نئوتادین میخوره به نظرتون چیکار کنم؟
- مسرف آموکسی سیلین برای کودک ۹ ماه
با سلام وقت بخیر ببخشید خاستم ببینم سرعت آموکسی سیلین ۱۲۵ رو برای کودک ۹ ماه چطوری مصرف کنم من خودم سرما خوردم گلودرد داشتم فقط با التهاب گلو الان بچه ام ازم گرفته و تب داره ،استامینوفن میدم تبش تا ۵ ساعت میاد پایین و دوباره شروع به تب میکنه خاستم شربت آموکسی سیلین بهش بدم چطوری مصرف کنم چند سی سی چند ساعتی بهش بدم؟
- کودک7ماه وزن 9کیلو مقدار مصرف آزیترومایسین چقدره؟ ن
علائم خلط ازبینیش میاد سبز رنگه
- شب ادرای
سلام پسر من هشت ساله است یکسال است دوار شب ادارای شده .زیر نظر پزشک سه ماه قرص مینرین ایتفاده کرد در مدت استفاده و تا یک ماه بعد از اتمام قرص شب اداری نداشت .اما مجدد شب اداری شروع شده لطفا راهنمایی بفرمایید
- با سلام پسرم پنج ماه و بیست روزشه گوشش عفونت کرده دکتر ستیزن واموکسی داده پسرم شیر خشک پپتی جونیور میخوره دیروز دکتر بردم قطره پروکید داده الان از دیروز دوباره رگه خون تو مدفوعش مال چیه چکار کنم؟برا عفونت گوشش نمیخواد قطره چیزی استفاده کنم؟
- دادن قطره اهن
سلام اقای دکتروقت شمابخیرمیخواستم سوال کنم سرماخوردگی خفیف هم نباید قطره اهن داد؟یکسال دارد
- سروصدا روده
سلام دکتر جان ضمن سپاس از صبروحوصله و بذل عنایت جنابعالی نوزاد ۵۳روزه دختر داریم که برای درمان سرما خوردگی شربت آموکسی کلاووشربت پلارژین تجویز شده که باعث دفع زیاد مدفوع میشه .احساس میشه شکمش سرو صدا میکنه وپودر کیمو بلاک ۵ مصرف میکنه
- تاخیر در واکسن یک سالگی به دلیل مبتلا به کرونا
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر من دخترم ۱۹ ماهشه و ۳روزه ک اسهال گرفته و بدنش قرمز شده،چیکارکنم خوب شه؟برای سوختگیش چ پمادب خوبه؟؟ایا امکان داره بیرون رویش از دندون یا واکسن ۱۸ ماهگی باشه؟؟
- کج شدن پشت سر
سلام پشت سر نوزاد ۱۵ ماهه من به علت بد خواباندن تو رفته و نا متقارن شده دکترش از سه ماهگی میگفت خودش خوب میشه بهتر شده ولی هنوز هست ممنون میشم راهنمایی کنید
- کتوتفین یا هیدروکسی زین
سلام پسردوسال و نیم دارم دکتر پوست بردم گفت درمانیت پوست داره خیلی صورتشرو میخارونه ولی نمیدونم چی نباید بخوره . شربت کتوتفین بهتره یا هیدروکسی زین؟
- سلام شربت دکسترو متور فان برای نوزاد 9 ماهه اشکال ندارد
- بیرون روی
سلام آقای دکتر پسر یکماهه من هر دفعه شکمش کار میکرد چهارروز بود که هر دوروز یکبار کارکرد و روغن گلیسیرین به مقعدش مالیده بودم که راحت مدفوعش باشه . بعد چهارروز تا اینکه سه شنبه نکرد ولی سه شنبه شب اسهال داشت و تا صبح چهارشنبه دوبار کوچیک هم کرد و امشب یعنی پنجشنه شب هم بصورت اسهال کرد البته به من گفته بودن آب انگور و کاهو خوبه و من هم کم و بیش خوددم میخواستم بپرسم این اسهال میشه و اینکه بایدکارخاصی انجام بدم یانه طبیعیه؟
- چشم
ياسلام دختري ٥ماهه دارم كه از بدو تولد چشم سمت راست اشك نميده.چشم سمت چپ عفونت داره و هر روز اشك از چشمش ميريزه.عفونت جوريه كه ميخوابه موقع بيدار شدن چشمش به هم ميچسبه.دو هفته پيش سرماخورده بود از هر دو چشمش اشك مي اومد.ولي الان باز قطع شده من أشكي نديدم.دكتر٣ماهه قطره چشم داده استفاده ميكنم اثري نكرده
- با سلام. پسر من 2ماه و 20 روزش هست. قطره آد رو با 1.5 ماه تاخیر برای اون شروع کردیم. در مراجعه به یکی از متخصصین اطفال گفتن برای جبران این تاخیر میتونید یک کپسول ژله ایی ویتامین دی رو بریده و محتویات اون رو برای یک بار زیر زبون نوزاد بریزید. با توجه به اینکه مصرف دوز بالای این ویتامین باعث مسمومیت میشه می خواستم بدونم برای نوزاد من خطری نداره؟
- استفاده از قطره
سلام دکتر خداقوت ایا میشه از قطره هایی که مهلتش یکماه هست بیشتر استفاده کرد؟تاتموم شدن شیشه؟ اگر میشه تا چندوقت بعد واگر استفاده کنیم مضره برای بچه؟ مثلا استامینفن پاراکید و آهن و مولتی و...
- التهاب و. کروپ
سلام دکتر چند وقت پیش بخاطر گرفتگی صدای وکروپ پسرم بهتون پیام دادم گفتید شاید احتیاج ب تحویز دگزا باشه پیش متخصص اطفال بردم دگزا یه دونه با شربت کلارمایسین 250تجویز کزدن گفتن حنجرش و. گلوش التهاب دارع ولی باز خوب نشده دکتر تروخدا بکو چکار کنم حرف میزنه اصصصابم بهم میریزه

