Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای نوزاد
سلام خسته نباشیددکترمن پسرم شش ماه تموم کرده شیرخودمومیخوره خیلی شیرم زیاده همین الانم نصفشوبیرون میریزم اشکال نداره بجای غذای کمکی همون شیرموبخوره؟
- شربت اشتها
سلام اقاي دکتر من توي شيردهي به سر ميبرم و وزنم بي نهايت کم شده و دخترمم وزنش کمه و بي اشتهاست آيا ميتونم شربت اشتهاي باريج انار رو تا يه مدت هم خودم بخورم هم به بچم بدم؟؟واقعا ديگه از غذا نخوردنش دارم کلافه ميشم هيچ غذايي رو به غير از شير من دوست نداره.اگر از نظر شما مشکلي نيست اين شربت رو هم براي خودم و هم بچم که 16ماهشه استفاده کنم
- درد پای کودک و تب
فرزندم از دیشب تب ۳۹ درجه کرده و همزمان احساس درد در پا دارد.آیا چیز خطرناکی است؟
- دل درد.تب.اسهال.استفراغ
من دخترم 2/5هست الان دوروزه مریضه دوروزه همش میگه دلم درد میکنه دیروز استفراغ میکرد همراه با تب و ابریزش بینی که بهش جوشونده ی نعنا و مایعات دادم خوب شد.امروز هم اسهال داشت که باز با جوشونده اسهالش بر طرف شدولی همچنان دل درد داره. دلیلش چی میتونه باشه?
- ماکروزومی
سلام چند روزی هست که یک نوزاد پسر با وزن ۴/۹۰۰برام متولد شده بدون اضافه وزن مادر و هرگونه دیابت حین بارداری یا قبل از بارداری وفقط پنج روز در بیمارستان نوزاد به علت مشکل تنفسی بستری بود و نوزاد هم هیچ مشکلی از لحاظ قند خون یاهربیماری دیگری مشکلی ندارد حالا من نگران سنین بالا ویا کودکی هستم آیا مشکل ساز میشود؟
- مدفوع کودک سه ساله
سلام و خسته نباشید،پسرم سه سال و چهار ماه داره با وزن ۱۵ و ۲۰۰ گرم،یک هفته پیش هندوانه خورد،نه خیلی زیاد،فورا بعد هندوانه خوردن دچار نفخ شد،بعد چند ساعتی مدفوع که کرد مدفوعش حالت لزج داشت،یه خلط روشن چسبناک به مدفوعش چسبیده بود،انگار مدفوعش خیس بود،من چون همیشه مدفوع پسرم رو میبینم اینطوری هیچ وقت نیست،چند روزی بهش گرمیجات دادم خوب شد،دوباره دو شب پیش پیتزا خونگی درست کردم با قارچ کم و پنیر پیتزا کم،خورد باز اینطوری شد،امروزم که مدفوع کرد باز لزج بود،میخواستم بپرسم آیا نیاز به آزمایش مدفوع هست؟یا بر خودش رفع میشه؟؟ممنونم تشکر
- سلام من کودکی دوماهه دارم دوروز بود که بیقراری میکرد و یخورده بینیش میگیره و تا دیشب که ساعت 2 خوابید امروز همش خواب بوده و ب زور برا شیر خوردن بیدارش کردم نگرانم که مشگلی هست یا نه؟ممنون میشم کمکم کنید
- سلام دخترم دارورو مصرف کرده تپش قلب گرفته
- استرس
- پنیر
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم آیا درسته که نباید پنیر را به تنهایی به کودک بدهیم و حتما باید همراه با گردو باشد؟ باتشکر
- نفخ شدید نوزاد ۷ماهه
سلام . آقای دکتر نوزادم صورتش دونه میزنه و قرمز میشه البته منم صورتم گرمی کرده فقط یه سوال دارم که چهجوری گرمی نوزاد رو بتونم از بین ببرم؟
- سرما خوردگی
سلام دخترم امروز سرماخورده همش بالا میاره همش تشنش میشه بجز آب هیچی نمی خوره حتی شربت آبم که میخوره بالا میره همجارو کثیف میشه
- سرفه خلطی
سلام آقای دکتر پسر من 15ماهشه وزنم 9کبلو میخواستم ببینم اموکسی سیلین 125باید چند سی سی براش استفاده کنم
- سرماخوردگی کودک
سلام دختر ۳ ساله دارم چند روز است عطسه میکنه و ترشحات رنگی داره از دیشب ابراز گوش درد میکنه آیا می تونم سفکسیم بهش بدم؟
- سرفه خلط دار و ابله
سلام. پسرم اتیسم هست و۲۱ سالشه ،ابله مرغان گرفته و موقع خواب سرفه های شدید خلط دار داره، ایا انتی بیوتیک خطر داره یا لطفا نظر خودتان را بفرمایید ممنونم
- از داروی استامینوفن برای پسرم استفاده میکنم البته شربت استامینوفن اصلا تبش خوب نمیشه چیکار کنم
- نوزاد
علت ساییدگی پای نوزاد به هم چیست
- سلام وقت بخیر دخترم 4سال وهشت ماهش است وزنش 15 کیلو میزان مصرف سوسپانسیون آزیتروماسین 200 چه مقدر باشد به سی سی
- سلام برای پایین آوردن تب نوازد 4ماهه چه نوع شیافت میشه استفاده کرد
سلام برای پایین آوردن تب نوزاد 4ماهه چه نوع شیافت میشه استفاده کرد
- چند قطره بی بی کر
آقای دکتر پسرم۹ کیلوعه تقریبا.۶ ماه ۲۰ روزس.چند قطره بی بی کر بدم.گفتم سه روزه میدم.شکم دردش کمتر شده انگار.ولی خوب نشده.چند قطره بدم؟؟

