Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مادر
برانوزادسه ماهم اسهال شده 2هفتی هست
- یبوست
با سلام نوزاد پسر بیست و پنج روزه ای دارم دو روز است مدفوع نمیکند ولی ادرار کوچک میکند کمی بیقراری دارد چگونه مشکل را برطرف کنم از شیرمادر تغذیه میکند
- چشم
سلام آقای دکتر دخترم ۸ ماهشه شد رنگ مو رو زد به چشمش یعنی قسمت نوک شد رنگ مو رفت به چشمش اصلا گریه نکرد اما مقداری یه نقطه داخل سفیدی چشمش قرمز شد آیا مشکلی پیش میاد برای چشماش ضرر داره؟؟؟توروخدا بگید خیلی نگرانم
- اندازه دور سر نوزاد
- با سلام...نوزاد یک ماهه داریم ..اندازه دور سرش 38.5 هست...در حالی که در بدو تولد و تو بیمارستان 34 بوده...درمانگاه گفته دو هفته دیگه ببریم .دوباره اندازه بگیرن...ممکنه مهم باشه...راهنمایی میکنید خیلی نگرانیم.ممنون
- رابطه جوش صورت با حساسیت شیر خشک
سلام
وقت تون بخیر
پسر من الان ۲۹ روزشه.. از ابتدای تولد فقط شیر خشک آپتامیل ۱ مصرف می کرد که مشکلی نبود و وزن گیری اش خیلی خوب بود و مدفوعش هم خردلی بود. از حدود دو هفتگی جوش های ریز به تعداد خیلی زیاد روی صورتش یعنی گونه ها و اطراف چونه اش زد و الان دیگه روی سینه و پشتش هم جوش زده.. صورتش که دیگه از حالت جوش به لکه های قرمز متورم که حالت خشکی داره تبدیل شده و کاملا جوشی شده. گاهی هم خشکه های زرد رنگ اطراف بینی و ابروهاش می زنه. پزشکش گفت که حساسیت به شیر داره و الان ۴ روزه نان اچ آ ۱ بهش می دم.. این شیر رو خیلی کمتر می خوره و انگار دوست نداره اصلا.. مدفوعش سبز رنگ و کمی شل و خیلی بد بو شده، بی قراری اش بیشتر شده و بیشتر از قبل گریه می کنه و علایم بهبود قرمزی و تورم صورتش خیلی محسوس نیست... یعنی تا چند روز دیگه صورتش خوب میشه یا به این شیر هم حساسیت داره؟ شیر آپتامیل اچ آ بهتر نیست؟ نمی دونم چکار کنم؟ چه شیری بهش بدم؟ - میزان مصرف شربت سفکسیم
سلام وقت بخیر دخترم ۹ ماهشه دکتر براش شربت سفکسیم ۱۰۰ نوشته اما دستورش نداده چه میزان باید بهش بدم. ۱۰ کیلو هم وزن داره
- سلام منم یه دختر۴ماهه دارم به شدت لاغرشدم هرچی میخورم بازلاغرم برای چاقی چی مصرف کنم
- گزیدگی
سلام آقای دکتر برا نیش کک چه دارویی خوبه ممنونم
- حرکتی
دختر من ۸ماه و بیست روزش هست ولی خودش تنهایی نمیشینه و با کمک میشینه خواستم بدونم تاکی وقت داره بشینه و اگه ننشست پیش کدوم دکتر میشه برد؟
- ملاج سر
سلام دکتر جان من دخترم اول پنج ماهگی است ملاج پشت سرش هنوز بسته نشده چکار کنم
- آلرژی نوزاد
سلام مجدد آقای دکتر، پرسیدم دخترم با وجود خوردن شیرخشک اچ آ همچنان اگزما میزنه باید اچ آ رو ادامه بدم یا شیرخشک پپتی بدم؟ فرمودین اچ آ رو ادامه بدم و دخترم باید معاینه بشه در صورت لزوم دارو تجویز بشه. الان سوالم اینه که پیش چه دکتری باید ببرم واسه معاینه اگزما؟ متخصص اطفال، یا متخصص پوست، یا متخصص آلرژی؟
- چسبیدگی الت تناسلی
باسلام اقای دکتر پسر من ۲۰روزگی ختنه شده الان دوماهس تا الان دقت نکرده بودم قسمت بالای الت تناسلیش جایی ک برش خورده به خط دور کلاهکش چسبیده ب طور کامل نیست فقط یه تیکش چسبیده خیلی نگران شدم ممکنه مشکلی داشته باشه دوباره ختنه بشه؟ ممنون از لطفتون
- سرفه
سلام واکسن ۱۸ ماهگی پسرم رو ۴ روز پیش زدم از دیشب تا الان سرفه های شدید داره آیا به واکسنش مربوط میشه
- ختنه
سلام آقای دکتر شما ختنه انجام میدین؟
- حرکت کردن
باسلام وقت بخیر به شما دکتر عزیز یه سوالی داشتم پسرم نزدیک شش ماهشه با کمک من میشینه ولی وقتی روی زمین میزارمش جابه جا میشه باپاهاش تلاش میکنه ولی به جلو نمیره کمی به عقب یا به بغل میره به نظرتون رشد حرکتیش ضعیفه؟
- انگل
با سلام .دخترم ۱ سال و ۲ ماهشه .امشب وقتی پوشکش را عوض میکردم متوجه شدم اطراف مقعدش یه چیزهای سفیدی هست که با چشم قابل دیدن هست و چند وقتی که درست غذا نمیخوره البته دندان داره در میاره، .میخواستم بدونم از کجا بفهمم انگل هست یا نه.با تشکر
- تب
سلام اقای دکتر پسر من ۱۵ماهشه از ۵ماهگی تا الان ماهی یکبار تب میکنه اونم تب ۴۱درجه چند بارش انگار برای دندونشه چون دستشو به لثه میکشه و اب دهنش میریزه ولی ایا طبیعیه چون خیلی اذیت میشه و کم اشتهاش کرده و ضعیف چیکارش کنم الانم باز اینجوریه اگه میشه راهنماییم کنید
- استامینوفن
سلام خسته نباشید نوازدم سه ماهشه فاویسم داره شیر مادر میخوره میتونم استامینوفن۳۲۵ بخورم شیر مادر میدم
- شیرخشک نان
سلام آقای دکتر،وقتتون بخیر ببخشید دختر ۵ماهه دارم که از هفته گذشته بخاطر ریفلاکس وآلرژی واسش پپتی شروع شده اما اون اصلا این شیرخشکا دوس نداره وبه زوردیگه خیلی گرسنش باشه۳۰ سی سی مبخوره قبلش نان اچ آ میخورد که متاسفانه داروخانه ها ندارن لطفا یه شیرخشک مناسب معرفی میکنین؟؟؟؟
- شیرخشک نخوردن نوزاد در بیداری
سلام دخترم۵ ماهش کامل شده از دوهفته ی پیش شیرخشکش روبزور میخوره با وجود گرسنگی زیاد و حتی بعضی مواقع با انگشتش خودشو سرگرم میکنه تا از گرسنگی بهانه گیری نکند، لطفی کنید راهنمایی بفرمایید علت چیست ضمنا مشکلی تا الان نداشته جز کولیک معده که الان یکماه دیگه خیلی کم باد معده دااره ولی صبح ها هنوز پدی لاکت میدمش

