Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نفخ نوزاد یکماهه
باسلام و خسته نباشد خدمت شما . نوزادم دختره و یکماهشه، نفخ زیادی داره و چندین بار براش قطره عوض کردیم ایرانی و خارجی . الان قطره پدیلاکت استفاده میکنه بازم نفخ داره . اصلا هم وزن نمی گیره. خودمم سزارین کردم حدود ده کیلو کم کردم بعده زایمان . چکار کنم شیرم زیاد بشه و خودمم وزنم خوب بشه و نوزادمم وزن بگیره و نفخش برطرف بشه .
- خارش و جوش بعد از ختنه کودک یک و نیم ساله رو با چی درمان کنیم ،خیلی کلافهس
خارش و جوش سر سفید بعد از ختنه کودک یک و نیم ساله چه درمانی داره، خیلی کلافهس
- ریفلاکس
سلام دخترم یکسال ودوماهشه شیر منو میخوره.ولی وقتی شیر میخوره بالا میاره .آیاشماعکرمیکنین دچاره ریفلاکس شده یانه.درمانش چیه
- رفلاکس و آلرژی
سلام اقای دکتر پسر دو ماه و نیمه دارم رفلاکس پنهان شدید داره و آلرژی به پروتئین گاو وزن گیری خیلی کم و کند شیرخشک پپتی یک میخوره که خیلی سخت پیدا میشه به نظر شما میتونه شیر خشک دیگه ای بخوره..؟
- خوردن کاغذ
آقای دکتر فک میکنم دختر ۸ماهم کاغذ روکش قرص خورده.و خیلی نگرانم
- سرفه
سلام دختر چهار ماهه ای دارم دو روزه واکسن چهار ماهگیش رو زدم الان بالا تنش داغه و دمای بدنش 37.2سرفه هم میکنه پایین تنه اش یخ ولی بالا تنه اش خیلی داغه چکارش کنم شیاف 125بهش زدم استامینوفن نمیخوره استفراغش میکنه
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر نوزاد شش ماهه ای دارم که سرما خورده خیلی سرفه میکنه ابریزش بینی هم داره میتونم بهش اموکسی سیلین۱۲۵بدم چند سی سی بدم خوبه وزنش تقریبا۹کیلو
- یبوست
سلام پسر ۶ ماهم یبوست داره بهش جشانده گل محمدی دادم ایا ضرر داره
- شربت نیوزینک
سلام وقت بخیر نوزاد ۶ماهم وزنش درطی ۲ماه اخیر خیلی کم اضافه شده که دکترگفت باتوجه به وزن تولدش خوبه ولی براش فولیکاسید۱گرم و شربت نئوزینک داده ازوقتی میخوره بیشتر مدفوع میکنه براش ضرر نداره؟روزی ۳سی سی
- آلرژی
سلام وقت بخیر کلپروتکتین دختر ۴ ماهم روی ۵۸۰ میباشد و فقط از شیر مادر تغذیه میکنه ورنش ۷.۲۰۰ ولی خیلی غر میزنه و خوابش کمه و زیر سینه میخابه بنده هم لبنیات و گوجه و گوشت گاوی مصرف نمیکنم آیا این عدد و التهاب روده خطری داره باید شیرمادر قطع بشه و شیرخشک داده بشه؟
- سلام بچه دو ماه دیروز ازمایش دادممیگ انزیم کبدش زیاده لطفا کمککنید چیکار کنم
لطفا بگید چیکار کنم آیا این آنزیم خطرناک هس یانه
- کار نکردن شکم نوزاد ۱۵روزه
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم ۱۵ روزشه الان یه روزه که شکمش کار نکرده بعضی وقتی یکم بیقراری میکنه چیکارکنم شکمش کار کنه
- سرماخوردگی نوزاد هجده ماه
سلام پسرم هجده کاهش هست سه روز مداوم تب بالا داشت بعد سه روز تبش پایین اومد ولی الان اسهال داره آبریزش بینی داره شبا هم بینیش کپ میشه نمیتونه شیر بخوره سرفه خلط دار داره و عطسه بسیار و بی حاله و بی قراری میکنه
- نقطه نقطه
سلام آقای دکتر امروزصبح برا بچه یکساله با شیر پاستوریزه و نارگیل حریره نارگیل درست کردم حالا شب ناحیه پوشکش همش دون دون قرمز هستش اما با فاصله یک سانت.چی بهش بزنم؟حساسیت هست
- گوش درد نوزاد هشت ماهه
سلا خسته نباشید
آیا نوزاد هشت ماهه گوش دردش از چیه؟
ممنون
- یبوست نوزاد
سلام نوزاد من حدود ۷ هفته سن داره معمولا چهار روز یکبار مدفوع میکرد ولی الان بیشتر از شش روز است ک معدش کار نکرده بعضی وقتها زور میزنه و کمی گریه میکنه
- عفونت چشم
سلام خوبی اقایی دکتر شرمنده نوزاد 6ماه ام چشمش ورم کرده وازش عفونت میاد بیرون چیکارکنم
- مربوط به سوال قبلی قی کردن چشم نوزادم
بخاطر این شرایط کرونا نمیخوام ببرمش بیرون ازخانه حالا باید چیکار کنم براش پماد بگیرم یاقطره یاباید حتما ببرمش تامعاینه بشه پیش دکتر
- جوویدن زبان
سلام چرا نوزاد سه ماه ی من همش انگار داره آدامس میخوره؟
- سرماخوردگی
شربت سرفه باریجبرای نوزاد سه ماهه تجویز شده آیا دادن آن به نوزاد ضرر دارد

