Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت آیتروماسین
اشتباها شربت آزیترومایسین دوبار در فاصله ۱۲ ساعت به کودک ۶ ماه ام دادم، آیا خطری داره
- کولیک
سلام آقای دکتر نوزاد پسر من نزدیک به شش ماهه و کولیک داره اما خوب نشده هر شب بی تابی میکنه کولیکز و روتلفور و دایمیتیکون و حتی پدی لاکت رو امتحان کردیم از بیست روزگی اما هنوز خوب نشده در ضمن فاویسم هم داره ... شما چه دارویی رو صلاح میدونین؟؟؟
- دندان
سلام دکتر پسرم ده ماهو نیم داره و الان دوتا تو هشت ماهگی دوتا دندون پایین در اورد الان لثه درد داره برای دندون های بالا ولی در نیومده مشکلی داره ک انقد دیر داره دندون در میاره یا طبیعیه ممنونم
- شپش
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم یه سالشه موهاش شپش داره چه شامپوی بزنم رفع بشه
- اسهال نوزاد
سلام. پسر من سه ماه و نیمه است. معمولا یک روز درمیان مدفوع میکرد اما الان چندروزیه هر روز یا روزی ۲بار دفع مدفوع داره که خیلی آبکیه. چیکار کنم؟ چی بهش بدم؟ آیا باید دکتر ببرم؟
- خواب
سلام این سوال دومم هست میپرسم پسرم با خواب مقاومت میکنه خوابش میاد ولی نمیتونه به راحتی به خواب بره یعنی علتش چی میتونه باشه آقای دکتر بخدا دیگه واقعا خسته شدیم هشت ماهشه ؟؟
- سلام دکتر چرا نوزادم با پستانک شیر میخورد ولی سینه نمیگیرد علت ممنوع
- عفونت چشم نوزاد
سلام اگر قطره چشم باکتری ماید را ب طور اشتباه دوبار در چشم نوزاد بریزم چه میشود لطفا راهنمایی کنید
- غذاي كمكي
سلام وخسته نباشي ،دخترم وارد ٥ ماهگي شده چون تو بيداري شير نميخوره و گرسنه ميشه دستش رو ميخوره امكان داره از اين ماه غذاي كمكي رو شروع كنم وتو خواب هم شير خودمو بخوره؟ممنون بابت پاسخگويي
- سینه
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه از امروز تو سینه ی راستش شیر جمع شده چیکار کنم از بین بره
- شیرخشک
سلام خسته نباشید دخترم 4ماهه ست از 3ماهگی هر شیرخشکی دادم نخورد فقط توی خواب شیرمیخوره امروز بهش شیرخشک رقیق دادم بجای 60سیسی آب 2پیمانه 90سیسی آب 2پیمانه ریختم شیرشو خورد آیا ضرر داره یا نه؟
- پاسخ بهاشتها
نوزادخواهرم ۷روزه است توو پرونده اش اندازه دورسروحرکت گردن غیرطبیعیه نکنه هیدروسغال باشه؟
- قرمزی اطراف مقعد
سلام. خسته نباشید آقای دکتر. پسر نه ماهه دارم. رفلاکس و آلرژی به پروتئین گاوی داره. چند وقته اطراف مقعدش قرمزه. دکتر اسفندیارپور براش شربت نئوزینک نوشتن. این شربت رفلاکسش رو زیاد میکنه؟ یعنی با این شربت قرمزی اطراف مقعدش از بین میره؟ شربت رو بدم بهش؟
- سوال از متخصص اطفال
ایا زیر سر نوزاد سه ماهه بالش میشه گذاشت یا نه
- قطره آد توت فرنگی
آیا قطره آد با طعم توت فرنگی برای نوزاد مناسب هست وایجاد آلرژی نمی کند با تشکر
- سرفه شدید نوزاد ۶ماهه
سفکسم۱۰۰ گرفتم واسه نوزادم تقریبا ۸کیلوه چه انفد سفکسیم بهش بدم
- تب کودک
باسلام کودک ۶ونیم ماه هست الان ۵روزه تب داره ۳۸تا۳۹ میره بدسومین روزهم شروع به اسهال کرده بردین دکترشربت سفیکسیم داد۱۰۰میلی هرروز۲+۵سی سی وهر۴ساعت قطره استامنوفین استفاده میکنیم ولی بااین همه تبش بالا پایین میره ومدفوش شله الان بنظرتون چیکارکنیم بیقراریش بهتربشه الان ۴ روزه شب تاصبح پاشورمیکنم اما بعد۲ساعت بازتب میاد
- سرفه نوزاد سه ماهه
پسرم سه ماهه است و سرفه میکند و کمی آبریزش بینی دارد. چکار کنم
- دیفین هیدرامین
سلام پسرمن یماهشه اصلا نمبخابه همش بیقراره گریه میکنه چشاش از بیخابی قرمزشده بهش دیفین هیدرامین بدم؟یا شربت استامینفون که راحت بخابه کدومو بدم بنظرتون ضرر نداشته باشه؟
- کش و قوس های نوزاد
دخترم ۳۲ روزشه و صورتش دون دون شده وقتی خوابه کاملا سفید میشه صورتش انگار دونه نداره و وقتی بیداره قرمز میشن دونه ها.و اینکه یه تایم هایی تو خواب و بیداری کش و قوس میده و زور میزنه بدونه گریه دلیلش چی میتونه باشه؟و اینکه بالا میاره ابکی ماننده از گوشه دهنش اروم میریزه

