Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت نفخ و یبوست
سلام خسته نباشید.اقای دکتر من پسر 1/5دارماز دو ماهگی نفخ داشت.شیر خشک اپتامیل پپتی میخورد و تا 9ماهکی دیگه گیرم نیومد الان شیر گیگوز میخوره هنوز نفخ ویبوست داره باید چیکارکنم,؟
- تب
پسرم ۲ سال و نیمشه ماه گذشته با علائم سرماخوردگی به پزشک مراجعه کردیم انتی بیوتیک داد بعد از اتمام انتی بیوتیک مجدد تب کرد دکتر ازمایش نوشتesr=37 و crpمثبت ،wbc=12 بود که انتی بیوتیک مجدد داد بازم بعد از قطع دارو تب کرد دکتر ازمایش مجدد گرفت که esr=60 و crpمثبت و wbc=14 شد که گفتن بستری بشه،۶ روز بستری شد با دو امپول تزریقی آمپی سیلین۳۰۰
کیفلین سفالوتین۳۰۰ هر ۶ ساعت یکبار،بعد از ۶ روز ازمایش گزفتن esr=77 و crp=۴ نرمال بود و دکترش گفتن مرخص بشه
الان ما نگرانیم crp پایین نیومده نکنه بعد از ترخیص تب کنه دوباره
آیا ازمایش اخرش نرماله و مشکلی نداره که مرخص بشه؟ - سرفه
سلام . دکتر گرامی بعد از چندروز استفاده از فارمنتین اگر تب و یا سرفه ها قطع نشد بیمارستان بریم؟
- ویتامین
سلام و خسته نباشید دکتر پسر من دوسال و هفت ماهش چه ویتامینی خوب بهش بدم ممنون
- لکه روی ناخن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر ۱۹ ماه دارم روی ناخن ها آن لکه سفید داره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید چه ویتامین او پایین وچه شربتی بهش بدهم که بهتر شه ویتامین دی و زینگامپلکس رو هم روزانه بهش میدام .تشکر
- рутор
Lying down and vomiting between courses: This is how Ancient Romans would feast [url=https://rutor24-to.com]rutor сайт[/url] Imagine, if you will, the most glorious festive feast, with an oversize turkey, stuffing two ways, holiday ham, the requisite fixings and at least half a dozen pies and cakes. That may all sound grand — that is, until you consider the extravagant displays of the ancient Roman banquet. Members of the Roman upper classes regularly indulged in lavish, hours-long feasts that served to broadcast their wealth and status in ways that eclipse our notions of a resplendent meal. “Eating was the supreme act of civilization and celebration of life,” said Alberto Jori, professor of ancient philosophy at the University of Ferrara in Italy. https://rutorforum24.top rutor24x7.to Ancient Romans enjoyed sweet and salty concoctions. Lagane, a rustic short pasta usually served with chickpeas, was also used to make a honey cake with fresh ricotta cheese. The Romans used garum, a pungent, salty fermented fish sauce for umami flavor in all dishes, even as a dessert topping. (For context, garum has a similar flavor profile and composition to current-day Asian fish sauces such as Vietnam’s nuoc mam and Thailand’s nam pla.) The prized condiment was made by leaving fish meat, blood and guts to ferment inside containers under the Mediterranean sun. Game meat such as venison, wild boar, rabbit and pheasant along with seafood like raw oysters, shellfish and lobster were just some of the pricey foods that made regular appearances at the Roman banquet. What’s more, hosts played a game of one-upmanship by serving over-the-top, exotic dishes like parrot tongue stew and stuffed dormouse. “Dormouse was a delicacy that farmers fattened up for months inside pots and then sold at markets,” Jori said. “While huge quantities of parrots were killed to have enough tongues to make fricassee.” https://rutorforum24to.com рутор Giorgio Franchetti, a food historian and scholar of ancient Roman history, recovered lost recipes from these repasts, which he shares in “Dining With the Ancient Romans,” written with “archaeo-cook” Cristina Conte. Together, the duo organize dining experiences at archaeological sites in Italy that give guests a taste of what eating like a Roman noble was all about. These cultural tours also delve into the eyebrow-raising rituals that accompanied these meals.
- کوبیدن سر
سلام آقای دکتر خیلی ممنون که بی چشم داشت پاسخ گوی مادران هستید خدا عمر با عزت بهتون عطا کنه سوالم اینه کودک ۱۴ ماهه دارم که وقتی عصبی می شه یا بهانه چیزی و میگیره سرشو می کوبه دیوار یا پشتی صندلی غذاش بعد از اینکه جوابش بدیم ساکت میشه آیا علامت خطرناکه؟
- شربت زینک گلوکونات
سلام.من شربت زینک گلوکونات برای پسرم که سه سالشه تجویز شده این شربت روی قدش تاثیر منفی نمی ذاره که باعث کوتاهی قدش شود؟.و اینکه من پسرم لاغره برای چاق شدنش تاثیر داره ؟
- تغذیه کودکان
با سلام دختر15ماه،دارم با وزن9/200.توی نمودار زشدش افت وزت داره.چیکار کنم وزن نمیگیره.و کم اشتهاس.یا مکمل نوتریدرینک براش خوبه؟چه مقدار بدم.میشع با ماست قاطی کنم بدم.پودرش بهتر
- قطره
سلام دختر من شیر خودم میخوره قطره مولتی ویتامین نمیخوره میشه ا د بدم مشکلی نیست یک سال وچهار ماه داره در ضمن وزنش هم کمه الان نه کیلو تولد سه کیلو
- مصرف شربت ازیترومایسین پسر۶ساله
- سلام خسته نباشید نوزاد شش ماهه داریم ک شربت استامینوفن دادم بهش ک پوستش نقطه نقطه ی قرمز شده
- شربت گاویسکون
سلام آقای دکتر خداقوت شربت گاویسکون از اس امپرازول بهتره؟ برا رفلاکس بدم بچم بلکه بتونه بهتر بخوابه .ممنون میشم راهنمایی کنید
- شربت.
سلام وقت بخیر پسرم ۶ سالشه سرفه های خلط دارش کمی مونده شربت برم هگزین خوبه یا اکسپکتورانت؟
- چه دارویی استفاده کنم
سلام پسرم ۹ساله ۲۳کیلو تب داره سرفه خلط دار دارد هم شده
- کم خونی
با سلام خدمت دکتر محترم و بزرگوار .خواهر زاده ام یک سالشه رنگ پوستش زرد و سیاه هست آزمایش خون داده گفتن کم خونی کمی داری .با توجه به اینکه اقوام همسرش تالاسمی دارن آیا این میتونه تالاسمی باشه ؟؟ نتایج آزمایششRBC:۶.۶۷------MCHC:30.9----- MCH:18.1. و. RDW:17.8 با تشکر از شما
- سلام خانم دکترپسرم ۱۰سالشه
ازبچگی ۴سالگی متوجه شدم لوزه داره زودبازده زودهم سرماخورده میشه دکتربردم میگه بایدهرچه زودترعمل بشه نظرشماچیه
- کمبودگلبول قرمز
باسلام دختری ۳ساله دارم ک ب علت سردردهای مکررآزمایش خون انجام دادک گلبول قرمز۳۹۰۰نشان داده شده.آیا خطرناک هست یا اینکه ممکنه خواهر دوقلوش هم اینطورباشه؟ ممنون
- سرفه. دارو
سلام. دختر من 5 سالش هست چند روز پیش آوردم پیش شما گفتین انفولانزا گرفته. الان دیگه تب نداره. آنتی بیوتیک آزیترومایسین دادین. یه کوچولو اسهال شده. موصوع مهم از دیشب 12 شب سرفه خیلی میکنه و نمیتونه بخوابه تا صبح بیدار بود اسپری بینی هم زدم ولی باز دماغش کیپ هست. محبور شدم سیتریزین بدم 3 سیسی . میخوام بدونم برا این سرفه های پشت سر هم همین سیتریزین رو بدم؟ چون اصلا نمیتونست بخوابه. ممنون
- شب ادراری
سلام آقایدکتر دختر من 6 سالشه شبا شب ادرای داره دلیلش چی میتونه باشه سالی یه بارم آزمایش کلی ازش برمیداریم تو آخرین آزمایش مشکلی نداشت

