Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گلودرد
سلام اقای دکتر پسر دوسال و هشت ماهه دارم هفته گذشته سرماخورد و بردمش دکتر گفتن سرمای معمولیه و پلارژین و سیتریزین خورد تب کوچیک هم داشت و سریع هم تب و هم سرماش خوب شد دکتر گفته بود اگه سرما و تبش طولاتی شد میتونی ازیترومایسین بدی که طول نکشیده بود . ولی از امروز صبح دوباره ابریزش گرقته و تب میتونم بهش ازیترومایسین ۲۰۰ بدم چه مقدار نحوه مصرفشه؟
- گرفتگی بینی و خس خس کردن
سلام خسته نباشید آقای دکتر . بهراد محبوبی هنوز گرفتگی بینی اش خوب نشده .با اینکه اسپره سه روزه می زنم حتی گلو درد نداره . ولی از دهانش بوی بد میاد . به نظر شما چرک پشت حلق داره که دهانش بو میده . پارسال خیلی اینجوری میشد تا چرک خشک کن نمیخورد خوب نمی سد . چون لوزه سوم هم داره. زحمت می کشید راهنمایی کنید . سیتریزین 5 هم هرشب میدم.
- قرمزی چشم
سلام وقت بخیر. سه روزه چشم پسرم قرمز است. روز اول یک چشم یه لکه قرمز شده بود . کم کم پخش شد. روز بعد اون چشمشم قرمز شد. روز سوم براش قطره کلرامفنیکل و پماد اریترومایسین زدم. ولی بهتر نشده. و میخارونه گاهی. خ نگرانم چه کاری انجام بدم براش
- سبز شدن رنگ مدفوع کودک
سلام ببشخشید پسرم 5 سالشه تقریبا" 4 روزه غذا که میخوره بعد از 20 الی 25 دقیقه مدفوع سبز میکنه،مدفوعش عادیه دل پیچه و دل درد هم نداره محبت کنید راهنمایی کنید
- کوریزان
سلام وقت بخیر پسرم گلو درد و ابریزش بینی شدید داره و سرفه خشک ۸ ماهه هست آیا شربت کوریزان هر ۸ ساعت ۲ سی سی می اونم بدم یا اینکه واسه ۸ ماهه نمیشه ممنون
- سفتی سینه کودک
سلام..اقای دکتر من دخترم یک سال و یک ماهشه ...اول ک نافش انگار دار داره یعنی از همون نوزادیش اینجوری شد ولی دکتر گفت بعد ی مدت میخوابه بادش ک نخوابیده ...الانم تا زگیا متوجه شدم ک انگار سینع هاش سفته مثل دخترایی ک نزدیک بلوغشونه ...نمیدونم باید چیکار کنم خیلی نگرانم یعنی خطرناکه ؟؟؟
- بی میلی کودکم ونخوردن شیر
سلام به کودک 9ماهه ام هر شیرخشکی میدم روی وزنش اصلا تاثیری نداره آیا میشه از شیرخشک شماره 1که چربتره برای وزن گیریش استفاده کنم؟؟؟
- درمورد درد باسن
پسرم سه سالشه مدتیه می گه پشتش درد می گیره گاهی هم دلدرد داره.موقع مدفوع هم زور می زنه نمی دونم چکارکنم راهنماییمکنید
- اشتها
سلام استاد بزرگوار کودکم 1سال وسه ماهشه قطره آدزیر میدم اما اشتهاش کمه میلی به غذا نداره بیشتر شیر مادر میخوره 24ساعته شیر میخوره تجویز شما چه شربت اشتهای خوبه که کم ضرر باشه
- رشد مو
سلام ببخشید دخترم سه سالشه اصلا موهاش رشد نمیکنه چه شامپویی برای رشد مو موثره شامپو فولیکا . جانسون یا موستلا کدومش خوبه ممنون میشم
- استفراغ در کودکان
سلام
دخترم 4 سالشه، سه روز پیش صبح ساعت 7 استفراغ کرد. بعد از نیم ساعت خوب شد، دیگه نبردم دکتر.
امروز هم صبح زود استفراغ کرد و بعد از یک ساعتی خوب شد. رنگ استفراغش هم سبز بود. چکار کنم؟ - کلیدینیوم سی
سلام آیا مصرف قرص کلیدینیوم سی در شیردهی برای مادر مجازه؟؟ کودک من 9 ماهشه
- کم اشتهایی
سلام کودکم ۶سال ونیمه قدش ۱۲۲ وزن ۱۸ کیلو لاعر اندامه میخواد بره مدرسه یه شربت خوبی میخوام تجویز کنید هم برا تقویت سیستم ایمنی بدنش هم اشتها تشکر
- سلام اقای دکتر شیر خشکی میخام برا دختر هشت ماهه ام الان نان 2بهش میدم اصلا وزن نگرفته و همیشه یبوست داره یه شیر خشک زود هضم میخام که سبک باشه وزن دهیش هم خوب باشه الان شیرش رو عوض کنم مشکلی نداره لطفا یه شیر خوب بهم معرفی کنید از وقتی نان یک و نان دو به میدم همیشه نفخ داره و شکمش بد کار میکنه
سلام و خسته نباشید ،دختر دو سال و شش ماهه ی من روزی یک بار مدفوع خیلی سفتی داره نمیدونم چیکار کنم دو بار در روز شیر میخورن هر دفعه یک لیوان آیا میتونه از شیر باشه ؟
- رفلاکس
آقای دکتر من پسرم ۸ ماهو نیمه از بعد۶ ماهگی شروع کرد ب استفراغ کردن ۵ روز هر روز استفراغ میکرد بعد ی روز درمیان استفراغ میکرد الانم هفته ای یکبار استفراغ میکنه شبا نمیتونه بخابه همش وول میخوره گریه میکنه قوس میکنه کمرشو رو ب جلو وهرچی میدم بخوره عق میزنه صبا پا میشه بینیش گرفته من چ دارویی استفاده کنم رفلاکس داره پسرم؟ یا حساسیت ؟الان دو روزه ابریزش بینی شدید داره و سرفه خشک و خیلی بی قراری میکنه دقیقا مث اینکه سرما خورده چجوری میشه فهمید واقعا سرماخوردگیه یا علایم رفلاکسه ممنونم
- چرک کنار چشم
سلام پسرم سه ناهست کنار چشم راستش چرک جمع میشه، با پنبه و اب گرم شست و شو دادم فایده نداشت از قطره باکتی ماید هر شش ساعت به چشمش میزنم ولی فایده نداره بیشتر شده
- قطره اهن
سلام دخترم یک سال و نیمه تا الان قطره ادزیر میدم. تمام کرده میخوام یه قطره اهن دیگه که درصد آهنش بیشتر باشه وتو اشتهاش تاثیر داشته باشه بهم معرفی کنید خیلی خیلی تشکر
- دندان در آوردن کودک هفت ماه
سلام خسته نباشید
بچم آبریزش بینی داره دستش رو یه طرفه گوشش میبره . در روز ده بار هم مدفوع میکنه اسهالی با زور میکنه ولی اسهال هست . بعد بی خوابی شبانه گرفته . آب دهان زیاد داره. لطفا راهنمایی کنید.
- سرایت زونا به کودک
سلام اقای دکتر.عموی فرزندم به زونا مبتلاست ایا از طریق هوا و لمس پوستی امکان ابتلا ی فرزندم وجود داره؟
- گریه ناگهانی جیغ ناگهانی مالیدن چشم و بینی و چنگ زدن ب سرس
سلام آقایه دکتر پسر من ۳ ماه و ۱۲ روزشه تو این مدت خیلی بچه اروم بودن و سر یک ساعت ۲ شماره شیر خوشک میخورده و هر روز مدفوع میکرده الان ۵ روزه ک خیلی گریه میکنه جیغ میزنه و وقتی شیشه شیر ب دهنش میدم نمیخوره بیشتر گریه میکنه و سر ۵ ساعت ب زور بهش شیر میدم چشمها و بینشو میماله و با دست ب سرش میزنه خیلی بی قراری میکنه از خواب میپره و جیغ میکشه اینجا دکتر بهش ی شربت ازیترومایسین ۲۰۰ دادن یک و نیم سی سی و ی قطره و پماد چشمی ولی ت این دوره مصرف اثری نداشته

