Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع کودک
سلام پسر ۴ساله ای دارم که یبوست داشت اما دوماهی بشدت اب میخورد و غذا هم کم میخورد، خیلی بدوبدو میکنه، و لاغر هست، اما وزنش خوبه معمولی، یبوستش هم بهترشده اما چرب، موقع مدفوع تمام پاهاش پر از چربی میشه، رنگ و روان بودن مدفوع طبیعی اما چرب، ایا مشکلی هست باید پیش دکتر ببرمش؟
- یبوستکودک
باسلاموخستهنباشیددختریکونیمسالهایدارمکهنزدیکیکماهاستکهیبوستدارددرواقعدراینمدتبهزورروغنزیتونوتزریقروغنگرچکبهرودهبهسختیدفعمدفوعداردحدودایکهفتهشربتمنیزیمهیدرواکسایددادمروزانهدوباربعدازقطعدارودوبارهمدفوعخشکوسختداشتتوروخداراهنماییمکنیدخیلیاسترسدارمطوریشدهکهمصرفمیوجاتوسیزیجاتدرشاثرنداره
- تفسیر آزمایش خون نوزاد
سلام آقای دکتر لطفا ازمایش خون دخترم رو تفسیر کنید خیلی نگرانم ۱۵ماهشه میدونم کمخونی داره ولی سرماخوردگی گرفته این ازمایش برا وقتیه که داروهاشو نمیخورد الان که میخوره قوای جسمانیش خیلی بهتره و اصلا گریه نمیکنه فقط مقداری بیحوصلست WBC نوتروفیل ۶۱٪ و لمفوسیت ۳۹٪ RBC ۴.۶۹ HB ۸.۶ HCT ۳۱.۰ MCH ۱۸۰۳ MCV ۶۶.۱ MCHC ۲۷۰۷ PIT COUNT ۴۸۷ RDW-CV ۲۰.۸ ESR ۳۴ CRPکیفی negative
- قورت دادن هسته زیتون
عرض ادب و خسته نباشید به دکتر عزیز.دخترم ۱۷ ماهشه ۶ الی ۷ تا زیتون با هسته قورت داده.دوبار به فاصله ۴،۵ روز تا بحال دفع داشته ولی با گریه.و اینکه هسته ای توی دفعش ندیدم.حال عمومیش خداروشکر خوبه و غذا هم میخوره ولی متاسفانه تو دفع کردن خیلی اذیته..خیلی نگرانشم.میشه لطفا راهنمیی کنید.
- خواب
سلامدخترم تقریبا 15ماهشه یه مدتیه تو خواب هی قلت میزنه ی وقتایی هم گریه میکنه اینم بگم ک 90%رو شکمش میخوابه،سابقه رفلاکسم داشتهدلیلش چی میتونه باشه
- تغذیه کودک یک سال
میخواستم شیر خشک بچمو قطع بکنم با با دکتر کودکان مشورت بکنم کدوم شیر بهتر شیر پاستوریزه یا شیر گاوداری ؟؟ کدومو بدم بچه یه سال ۲ماه دارد وزن ۹ کیلو
- اسهال
سلام آقای دکتر خسته نباشید،بچه من الان ۲۳ ماه و ۸ روزشه الان ۱۰ روزه اسهاله همه نوع دارو هم دادم ولی فایده نداره ۱۴ ماهــگی تا ۱۶ ماهگی هم اینجوری شد ک دکتر بردیم گفتن شیر بدون لاکتوز بدین ک بد گیر میاد یا بدون نسخه نمیدن اون مدت ریسورس جونیور دکتر دادن یه ماه دادیم تا ک خوب شد الان باز همونجوریه شیرم گیر نمیاد از شیر گرفتمش غذا هم اصلا هیچی نمیخوره حتی مزه هم نمیکنه من چکارش کنم واقعا کم آوردم&ممنون از لطفتون
- شربت
سلام خسته نباشید من به کودک خود میتونم شربت ویتامین دی رو با شربت زینگامپلکس در روز بهش بدهم باهم ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرفه
سلام خسته نباشید پسرم ۶ سالشه ۱۶ کیلو. سه روزه سرفه خلط دار می کنه سیموسپان میدم. گلوش فقط یکم قرمزه. روز اول ۳۷.۳ تب کرد بعد قطع شد الان تب نداره. همون سیموسپان کافیه؟ یا باید بیارم شاید انتی بیوتیک بهواد؟
- اندازه فاویسم
با سلام و ممنون از لطف شما پسر من فاویسم داره ازمایش یه سالگی هم دادم واسش مقدارش رو ۱.۷ نوشتن این یعنی شدید یا خفیف؟چقدر امکان داره برطرف بشه ؟
- سرما خوردگی کودک ۸ ماهه
سلام.پسرم سرما خورده و سرفه داشت دکتر بهش اسپری آبی داد هر ۸ ساعت یه پاف.الان خس خس سینه داره میتونم هر ۶ ساعت از اسپری ااستفاده کنم؟؟؟ البته آرلژی و رفلاکس داره که برای اونم اسپری نارنجی و اس امپرازول میدم
- پسربچه
سلام خسته نباشیدپسرم ۴ سال و ۱ ماه داره پیش شما پرونده روتین داره به نام آروین ،،چون تاخیرگفتارداره میبرم پیش دکتراملشی چون انرژی صرف میکنه حس میکنم که کاهش وزن پیداکرده میشه یه شربت تقویتی واسش تجویزکنین؟؟ چندسی سی بدم؟؟ وزنش ۱۷ کیلوهستش
- سرایت زونا به کودک
سلام اقای دکتر.عموی فرزندم به زونا مبتلاست ایا از طریق هوا و لمس پوستی امکان ابتلا ی فرزندم وجود داره؟
- میزان مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای عفونت سینوس در کودک ۷ ساله
سلام
دختر من ۷ سالشه عفونت زردرنگ بینی داره و آبریزش. لطف کنید بفرماید میزان مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر هست. چقدر بهش بدم
- قطره روتفلور
سلام آقای دکتر برای یبوست بچه ۷ماهه قطره روتفلور موثره؟ چقدر باید بخوره؟ و اینکه شیاف گلیسیرین میشه استفاده کرد؟ ببخشید مقالات وبسایت کجاست من پیدا نمیکنم
- ممنونم ازشما
سلام دکترعزیزممنونم بابت پاسخ سوالاتم ممنون ممنون ممنون❤❤❤🌷🌷🌷
- شربت خواب آور
سلام اقای دکتر بچه یکساله دارم شبها سخت میخوابه تیا شربت خواب اوریا ارامش بخش هست که بهش بدم؟
- قطره ویتان
سلام اقای دکترپسرم 9ماه هستش داروخانه بهم قطره ی ویتان دادن آیا جایگزین آهن هست؟ اگربایدآهن بدم چ آهنی توصیه میکنین وچندقطره ......؟ قطره ی ویتان وآهن خوبه باهم بدم هرکدوم چندقطره ؟؟؟ ممنون میشم جوابگو باشین
- سرفه
سلام دختر ۸ ساله من سرفه خشک میکنه خیلی کم ، دو روزهست، هیچ علامت دیگه ای نداره این سرفه ها زمانی است که میخواهد سرش را روی بالشش بگذارد وقتی دوتا بالش میگذاره دیگه سرفه قطع میشه به نظر شما میتونه علامت کرونا باشه ؟
- 👦
سلام آقای دکتر یه پسر بچه ۴ ساله رم گوشی رو خورده حالا چ اتفاقی واسش میوفته؟ممکنه رم تو معدش باز شه خطری ایجاد کنه ؟

