Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف آنتي بيوتيک
سلام ٬ پسرم شش سالشه لپش ورم کرده ودندونش درد میکنه برای عفونت دندان جه انتی بیوتیکی خوبه ؟جه مقدار در روز بهش بدم ؟ وزنش ۲۰کیلو
- شکستن تب سنج و ریختن جیوه
با سلام و خسته نباشید دیروز متوجه شدم که تب سنج پسرم شکسته و قطرات جیوه پخش زمینه یه مقدار با دست و بقیه رو با کاغذ و چسب جمع کردم.خیلی خیلی نگرانم و نمی دونم که ایا در دهان یا دست پسرم که یه سال و نیمه است شکسته یا افتاده شکسته.نگرانم نکنه مقداری از اونو خورده باشه چون اصلا متوجه نشدم.تورو خدا بگین چیکار کنم آیا خیلی خطر دارد. یا باید ازمایش خون برای جیوه بدهد
- بسته نشدن ملاج
سلام دخترم 20ماهشه ملاجش اندازه نصفه بند انگشت خیلی کم بازه بردم درمانگاه گفتن عب نداره دست نزن داره بسته میشه اینم بگم دخترم دور سرش سه چهار ماه رشد نکرد بعد دوباره نیم سانت رشد کرد میترسم تو اینترنت نوشته کم کاری تیروئید باعثش میشه😢
- شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم
شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم؟
- حساسیت فصلی
سلام آقای دکتر پسرم ۴ سالشه سرفه و آبریزش بینی داره ایا دستگاه بخور سرد برایشی خوبه استفاده کنم
- شربت زینک سولفات
سلام و خداقوت آقای دکتر بهم گفتید بابت سفیدی ناخن دخترم شربت زینک سولفات بدم میخواستم بدونم دخترم مینور هست این شربت مشگلی نداره ؟وابنکه چه مدت بهش بدم
- عوارض بتامتازون
سلام دخترم 21ماهشه چندروز پیش زیر پوستی بدنش قرمز شد بردمش دکتر براش امپل بتا متازون نوشت گفت حساسیت روز بعدش تشنج کرد میشه بگی چیه از عوارض امپول اخلاق خییلی تند شده اشتهاشم زیاد شده تورو خدا کمک کنیددارم دیونه میشم تشنه هم زیاد میشه سابقه تشنج نداره بگین چیکار کنم
- عفونت گلو
سلام،وقت بخیر،گلوی پسرمعفونت کرده بود،دکتر شربت آزیترومایسین و آمپول پنی سیلین تجویز کردن، ۱۰ روز از اتمام دارو میگذره ولی هنوز دانه های ریز سفید رنگ روی لوزه دیده میشه،میتونم شربت سفیکسیم رو براش شروع کنم ؟
- مرکبات
سلام آقای دکتر میخواستم بپرسم بچم 7 ماه و 10 روزشه میتونه آب مرکبات یا موز بخوره ؟چقدر میشه در روز؟
- تفسیرآزمایش
WBC 3.7 Gran# 1.5 Lymph% 49.7 Gran% 41.8 HCT 35.4 PDW 17.1
- سفکسیم یا آزیترومایسین
سلام . پسر ۴ ساله ام آبریزش بینی داره که تقریبا زرد رنگ است . و سرفه هم گهگاهی میزند و دمای بدنش خیلی کم داغ است . آزیترومایسین استفاده کنم یا سفکسیم . با توجه به اینکه این روزها آنتی بیوتیک کمیاب هست میتوان همان سفکسیم رو استفاده کرد؟
- در مورد آمپول بتامتازون
سلام وخسته نباشید.دخترم ۳ سالشه وبه شدت لوزه هاش بزرگ شد،الان سه ماهه پشت هم سرما میخوره ،شبا همش خرو پف میکنه و مشکل تنفس داره،اگه برا اولین بار بتامتازون بهش بزنم مشکلی پیش میاد یا نه؟
- ماست همراه غذا
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۱۶ماهه ام کم اشتهاس و مقداری غدایی هم که می خوره به کمک ماست میدم و گرنه نمیخوره آیا ماست مانع جذب غذا نمیشه ؟ به جز گوشت قرمز بقیه رو متاسفانه مجبورم با ماست بدم دو قاشق ماست با خیار و نعناع قاطی می کنم و به کمک اون غذا رو میدم نگرانم ماست مانع جدی املاح مفید بشه
- آمپول بتا متازون
باعرض سلام وخسته نباشید دکتر جان دختر ۸ ساله دارم که به علت درد گوش دکتر آمپول بتامتازون تجویز کردن حدود ۱۰ ساعت بعد از تزریق آمپول به چطور اتفاقی قند دخترم گرفتم حدود ۲۰۰ بود می خواستم بدونم این از عوارض بتامتازنه؟ممنون میشم پاسخ بدین
- سرماخوردگی
سلام،پسرم ۴سالشه ۱۸کیلو،یکم سرما خوردگی داشت بهش یک دوره کامل شربت سرماخوردگی کوریزان دادم،احساس میکنم موقع خواب خلط تو گلوش،شکمش درد گرفت بردم دکتر آزمایش گرفت گفت عفونت داره،سفکسیم داده بهش بدم یا آزیترومایسین ؟
- سلام خسته نباشید نوزاد شش ماهه داریم ک شربت استامینوفن دادم بهش ک پوستش نقطه نقطه ی قرمز شده
- واکسن دو ماهگی
سلام ۱۳ روزه از واکسن دو ماهگی دخترم می گذره که امروز متوجه شدم قرمز شده و حالت جوش چرکی شده که سرباز شده بود و با یکم فشار تخلیه شد الان جاش قرمز و سفت شده نگران شدم لطفا راهنمایی کنید
- مقدار مصرف سوسپانسیون 125 آموکسی سیلین 125
سلام پسرم 6 سال و 4 ماه داره و 22 کیلوگرم وزنش است. از سوسپانسیون آموکسی سیلین 125 چقدر باید استفاده کنه؟
- شیرخشک ببلاک AR
سلام
کودک من ۶ ماهش هست. به دلیل رفلاکس معده شیرخشک ببلاک AR میخوره. حالا میشه شیرخشکش راعوض کرد؟
ممنون
- ختنه کردن نوزاد؟؟
سلام.خسته نباشید.پسرم دوماهه است آیا وقت مناسبی برای ختنه است.واینکه کدام روش بهتر است بخیه یا حلقه.ممنون

