Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام.وقت بخیر مقدار مصرف شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ برای کودک شش سال باوزن ۱۸ کیلو؟
- واکسن
باسلام آقای دکتر دخترم واکسن۶ماهگی داره سرفه می کنه می تونه واکسن بزنه مشکلی نداره
- راه نرفتن
سلام آقای دکتر.دخترم 7ماهگی به دنيااومده الان 20ماهشه نه حرف میزنه نه راه می ره نه ميشينه .چهاردست پاه ميره .خوب میشه .
- شربت نیوزینک
سلام اقای دکتر پسر دوسال و نیم دارم برای اشتهاش شربت نیوزینک خریدم میخوام بدونم روزی چند سی سی بهش بدم؟
- جوش سرسفید
- سلام دخترم تو هشت ماهه سرما خورده آبریزش داره و سرفه زیاد میکنه دکتر شربت سیتریزین داده گفته موقع آبریزش بهش بدم چقدر باید بهش بدم
- بیخوابی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید شیرخوار هفت ماهه ۲هفته اس که خوابش خیلی کم شده شبا تا ساعت ۴صبح بیداره،مدامم دستاش تو دهنش وآب دهن میریزه،احتمالش هست واسه دندون درآوردن باشه؟؟؟روزم نمیخوابه،داروی خواب آور میشه بهش داد؟؟؟؟؟ریفلاکسش دارو میخوره خیلی بهتر شده.
- نوزاد
با سلام.دخترم ۱۵ ماهش هست با وزن ۹ و نیم کیلو در طول رو هیچی نمیخوره فقط میچسبه به شیر مادر،آیا میتونم شیر مادر رو بگیرم تا یکم غذا بخوره و وزنش زیاد بشه؟
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام آقای دکتر پسرم ۶ماه هست سرماخورده قطر پلاژن بهش میدم دو روز هست سرفه هاش بیشتر شده ممنون میشم بگید چکار کنم
- شربت زینک
چه مقدار شربت زینک به نوزاد سه ماهه ام بدم ؟؟
- سلام آقای دکتر برای سرفه کودکان کدام شربت خوب
- لرزش
سلام،پسرم 6 ماهشه امروز موقعی ک شیر میخورد سرش و دستش چند ثانیه لرزید وقتی دستشا گرفتم و تکونش دادم قطع شد نگرانم نکنه تشنج باشه
- نوزاد
سلام نوزاده من چهارماه و هیجده روزش هستش از وقتی که بدنیا اومده بالا میاره باشتاب هستش گاهی اوقات انقدر شتابش زیاد حتی از بینیش هم میاد دکترهم بردم فقط رانتیدین داد که تاثیری نداشت
- سرماخوردگى
پسرم ١٠ ماهه هستش وزنش ٩ كيلو هستش الان دسترسي به دكترش ندارم از صبح سرفه ميكنه شربت كوريزان بديم؟؟؟؟
- قرمزی گردن
سلام وقت شما بخیر پسر من یک و نیم سالش گردنش رو میخارونه و قرمز ممنون میشم راهنمایی کنید چه پمادی بزنم
- ترشحات
سلامدخترم۲سالشه امروز متوجه ترشحات سفید رنگ از واژنش شدم و اینکه علامت دیگ ای ندارع ایا نشانه عفونته؟
- اصلا غذای کمکی نمیخورد
ببخشید آقای دکتر هر کاری میکنم کودکم اصلا لب به غذای کمکی نمیزند شیرم خیلی کم میخوره میشه شیرخشک شماره 1 که چربتره بخوره آزمایش همه چیشو انجام دادم خداروشکر مشکلی نداره
- عفونت چشم نوزاد ده ماهه
سلام آقای دکتر دخترم امروز از صبح چشمش قرمز شده قی میکنه و کوچیکتر شده با توجه ب تعطیلی ها شما دارو چی پیشنهاد میدین ده ماه و پنج روزشه
- کهیر
سلام آقای دکتر،دخترم 14ماهه هست با وزن 9ونیم کیلو،ازامروز غروب روی پاها وبعضی جاهای دیگرکهیر زد متاسفانه شما مطب تشریف نداشتید بردمش کلینیک میلاد که براش شربت هیدروکسی زین هر8ساعت 2/5سی سی ومحلول کالامین و قرص پردنیزولون 5هر12ساعت نصف قرص تجویز گردید،وقتی به منزل برگشتیم قبل از مصرف دارو بیشتر کهیرها ازبین رفته بودن و من فقط شربت هیدروکسی زین را به بچه دادم ولی قرص پردنیزولون چون کورتون بود ترسیدم ندادم الان سوالم از محضرشما این هست شربت راتاچندروز بخورد ونظر شما درمورد مصرف قرص پردنیزولون چیست ممنون بابت راهنمایی تون
- اشتباه دادن دارو به نوزاد
به نوزاد سه ماهم اشتباه لاکسی ژل دادم حالا چیکار کنم؟؟؟

