Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل درد کودک ۸ ساله
سلام وقت بخیر ببخشید دختر من ۸ سالشه و چند روزی است دل پیچه همراه با استرس و اضطراب داره میتونم قرص کلیدینیوم سی بهش بدم ؟؟؟
- استفراغ
سلام دختر من ۱۹ماهو خورده ای هست نزدیک ۲ هفتس بعضی وقتا حین غذا خوردن استفراغ میکند وکل غذا را بالا میاره دخترم هنوز دندان درحسابی ندارد منم براهمین غذا را میکس میکنم و میدم نمیدونم از زیاد خوردن غذاهست بالا میاره یا مشکلی هست ؟؟لطفا راهنمایی کنید ممنون باتشکر
- آرامش در خواب
سلام پسر سه سال و سه ماهه دارم از ساعت ۹ شب تاد۷ صبح که می خوابه ۳ الی ۴ دفعه از خواب بیدار می شه. بنظرتون عادی هست ؟ خواب ظهر هم نداره .شب که بیدار می شه ازش می پرسم جایت درد می کنه می گه نه . می گم گرسنه ای می گه نه
- سرماخوردگی
سلام من دوقلودارم هردوسرماخوردن چرک سبزازبینی یکی شون میادیکم سرفم میکنن چه شربتی بدم ستادین دی ضررداره ۱۱ماهه هستن چندروزدیگه میشن ۱سال
- سلام وعرض ادب آیا سفیکسم صد برای کودک۶سال مناسبه
دخترم ۶سالشه با وزن ۱۸کیلو آیا سفیکسیم ۱۰۰مناسبه براش؟ ودستور مصرفش را هم بفرمایید به چه صورت هست؟
- زرد شدن کف دست و پای کودک
با سلام دخترم ۴ سال دارد و کف دست و پای او زرد شده ازمایش و بعد سونو گرافی شد و مشخص شد که به مقدار خیلی کم کبد او چرب است ولی دکتر هیچ داروئی نداد و گفت که باید رژیم غذایی بگیره من خیلی نگرانم
- آزمایش مدفوع
سلام آقای دکتر خسته نباشید گفتین نتیجه آزمایش رو بنویسم مدفوع که داده دکترگف معده مثبته واسش شربت مترانیدازول صب شب ۳ سی سی و اموکسی سیلین صب شب ۳ سی سی وپودر امپرازول صب یه ساشه شب یه ساشه و خانم دکتر نگرانم کردن با حرفشون که گفتن نباید مثبت میشد شما از نگرانی دربیارید آقای دکتر مشکلی هست واینکه امکان داره موقع جمع آوری مدفوع درظرف نمونه درمنزل آلوده شده باشه ممنون میشم پاسخ بدید
- یبوست نوزاد
سلام پسرم هفت ماهه ونیمش وقتی غذا میخوره مدفوعش سفت میشه خیلی اذیت میشه شیرم به تنهایی سیرش نمیکنه گشنه میشه گریه میکنه اگه غذابهش ندم لطفا راهنماییم کنید الان یه روزه مدفوع نکرده
- غذانخوردن
سلام پسرم وزن و قدش نرماله،یکسال و هفت ماه داره، اصلا تو وعده های غذایی شیر خشک نميخوره حتی شب ها،،،من روزها بهش 2 وعده شیر پاستوریزه ميدم با بیسکوییت مادر،سوالم اينه ک دو عده بیسکوییت ضرر نداره؟؟ فقط شیر بابیسکوییت میخوره،، بهش قطره آدیزیر هم ميدم،
- ام تی سی اویل
قبلا پرسیدم که جه مقدار به کودک دوسالوتیمه بدم فرمودید از حجم کم میشه بهم توضیح بدی چند سی سی بدم و به چه طریقی بهتره اینکه در هر وعده بریزم یا در یکوعده چطکر نتیجه بهتری داره ممنون از شما دکتر مهربان
- سلام خسته نباشید ببخشیدپسرمن تب داره سرفه شدیدمیکنه آزیترومایسین۲۰۰خریدیم چندمیلی بدم بهش۳سال داره و۱۳کیلوهستش
- زردیکفپا
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم شش سالشه کف پا هاش زرده از چیه نشانه چیه من باید چیکار کنیم خیلی میترسم لطفاً بهم توضیح بدین ممنون
- سلام شربت بیبی کلد
سلام شربت بیبی کلد چند سی سی ب بچه یک ساله با وزن 8/5میتونم بدم
- rutor9 com
Elusive shipwreck found in Lake Michigan over 100 years after sinking [url=https://rutordark63xripv2a3skfrgjonvr3rqawcdpj2zcbw3sigkn6l3xpad.com]рутор зеркало[/url] A “ghost ship” that sank in Lake Michigan nearly 140 years ago and eluded several search efforts over the past five decades has been found, according to researchers with the Wisconsin Underwater Archeology Association. The wooden schooner got caught in a storm in the dead of night and went down in September 1886. In the weeks after, a lighthouse keeper reported the ship’s masts breaking the lake surface, and fishermen caught pieces of the vessel in their nets. Still, wreck hunters were unable to track down the ship’s location — until now. https://rutor9.net rutor-24forum com Earlier this year, a team of researchers with the Wisconsin Underwater Archeology Association and Wisconsin Historical Society located the shipwreck off the coastal town of Baileys Harbor, Wisconsin, the association announced on Sunday. Named the F.J. King, the ship had become a legend within the Wisconsin wreck hunter community for its elusive nature, said maritime historian Brendon Baillod, principal investigator and project lead of the discovery. “We really wanted to solve this mystery, and we didn’t expect to,” Baillod told CNN. “(The ship) seemed to have just vanished into thin air. … I actually couldn’t believe we found it.” The wreck is just one of many that have been found in the Great Lakes in recent years, and there are still hundreds left to be recovered in Lake Michigan alone, according to Baillod. The ‘ghost ship’ Built in 1867, the F.J. King plied the waters of the Great Lakes for the purpose of trans-lake commerce. The ship transported grains during a time when Wisconsin served as the breadbasket of the United States. The 144-foot-long (44-meter) vessel also carried cargo including iron ore, lumber and more. The ship had a lucrative 19-year career until that September night when a gale-force wind caused its seams to break apart, according to the announcement. The captain, William Griffin, ordered the crew to evacuate on the ship’s yawl boat, from where they watched the F.J. King sink, bow first.
- قرمزی پوست
باسلام چرا بعضی ببچه ها زردی طولانی مدت نزدیک سه ماه میگیرن در حد ۱۳ درجه ،و یه لکه های قرمز رنگ پشت گردن یا روی ابروشون وقتی بدنیا میان.ایااین لکه ها بزرگ بشن ازبین میرد؟
- دندان درد
سلام و وقت بخیر سرم ۸ سال دارد یهو از درد دندان از خواب بیدار شد و من بهش مفنامیک اسید دادم ولی الان نگرانم که آیا مشکلی پیش نیاد و شاید مناسب سن پسرم نباشه.خیلی استرس دارم ممنون میشم راهنمایی کنید
- آب دهان.
سلام دخترم سی ماهشه تو خواب آب دهانش خارج میشه مشکلی وجود داره؟
- سلام دختر ۴/۵ دارم سه روز پیش هنگام ادرار سوزش داشت که بعد خوردن مایعات فراوان برطرف شد ولی الان سه روزه تکرر ادرار داره بدون هیچ علایمی
- یبوست کودک۱۸ماهه
دخترم ازیک سالگی دچار یبوست شد دکترشربت لاکتوز دادیک هفته استفاده کردم وبعد خوب شد بعداز یک ماه دوباره دچار یبوست شد واین بار دکتر بهش یک شربت گیاهی دقیقا اسمش یادم نیست ولی از ترکیب گل گاوزبان وچند گیاه دیگه بود این دارو هم وقتی تمام شد باز هم خوب نشد درحال حاضر دو ماه پودر پیدرولاکس استفاده کرده که روزیک قاشق در یک لیوان حل می کردم ودرطول روز بهش می دادم وچون دوماه تمام شدیک هفته یک قاشق مرباخوری دادم بعد از 8روز بااینکه پودر یک قاشق مرباخوری می دادم یبوستش برگشت میشه راهنمایی کنید واینکه ازمایش تیروییدداده ومشکلی نداشت
- نحوه مصرف ستادین دی
نحوه مصرف شربت ستادین دی برای کودک 3ونیم ساله

