Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اقای دکتر من بچم چهار ماه ونیمشه خیلی کم شیر میخوره ولی مدفوعش خیلی زیاده یعنی بعداز شیر خوردن سریع پوشکش رو خراب میکنه بعد یه مشکل دیگه هم هست سینم تا سه ماهگی پراز شیر میشد اما الان خیلی شل شدن مایعاتم زیاد مصرف میکنم توروخدا میشه راهنماییم کنید ممنون
- فاویسم
سلام اقای دکتر . داروهایی مثل اموکسی سیلین . اموکسی کلاو . شربت دیفن هیدرامین . واسه من که پسرم فاویسم داره و۴۵روزه هست بهش شیر میدهم ضرر داره؟؟
- شربت سنادین
سلام پسرم ۳ ساله هست شربت ستادین بهش ۶ سی سی دادم آیا ضرر داره براش اتفاقی که نمی افته؟
- س آقای دکتر پسر من 3سالش کمبود فاکتور 5داره دو شب از دهانش خون میاد میشه بگید باید چکار کنم
- با سلام برای کودک ۷ساله و ۲۳ کیلو وزن چه میزان شربت و هرچند ساعت بدم ؟
- آقای دکتر من میتونم به جای سرلاک به نوزادم سویق کامل نوزاد بدم ضرری نداره 5ماه هست
- مطب شما
سلام اقای دکتر ببخشیدشمامطبتون رو تعغیر دادین چون هرچه تماس میگیرم منشی جواب نمیده
- سرفه نوزاد
سلام خسته نباشین،،نوزادم ۴۵ روزشه،چهار روز پیش سرفه داشت حدود دو یا سه تا پشت هم و عطسه و خس خس میکرد ولی خداروشکر تب نداشت،بردمش پیش متخصص،آزیترومایسین دادن برای مصرف س روز و روزی ۱/۵سی سی،دیروزسرفه هاش بیشترشد ک دکترمتخصص نبود و بردمش عمومی و گفتن ک عفونتی توی گلوش نیست و احتمالا الرژیه و دیشب بردمش پیش دکتر خودش ک گفت اگر سرفه هاش کم بشه،مشکلی نیست الان سرفه هاش کم نشده والبته ن تو حالت طبیعی،وقتی ک بخاطر دلدردش گریه میکنه و جیغ میزنه س یا چهارتا سرفه میکنه پشت سر هم.باید چیکار کنم؟ممنون میشم پاسخ بدین
- سلام من پسرم یک ماهش هست وقتی بغلش میکنم پاهاش کبود میشه ولی لبهاش و دستاش اصلا کبود نمیشه فقط اهاش هست بردم دکتر اکسیژن خونش رو گرفت ۹۶ بود ایا بچه مشکلی داره ؟
- شیر نخوردن در بیداری
- شیر خشک برای کودک الرژیک
سلام وقت بخیر اقای دکتر بچم مبتلا به الرژی به پروتئین گاوی است و نان اچ ا ۲ مصرف می کرد اما الان پیدا نمیشه شما فرمودین ببلاک اج آ ۲ بدیم به جای نان اچ آ ۱ ولی جدول غذایی شو مقایسه کردم نان اچ آ ترکیبات و کالری بیشتری داره چرا میگن شماره ۱ کمبود ایجاد می کنه ؟ سنش ۱۸ماه و روزی فقط ۳۰۰ میل شیر میخوره
- سرفه شدید
سلام اقای دکتر پسرم دوماهه است چند روزه همش سرفه میکنه سرفه میگیرش سرفش خیلی طولانیس بعد صورتش قرمز میشه شربت ایوارمی براش گرفتم تاًثر نداشت
- واکسن دوماهگی
سلام آقای دکتر. پسر من دوماهشه آلرژی به پروتئین گاو و تخم مرغ داره. پنجشنبه صبح واکسن زد. جمعه مدفوعش دوباره سبز و حاوی مخاط و خون شد. یک بار هم استفراغ کرد. نا آرام هم هست. یعنی به واکسن آلرژی داره؟ چون من رژیمم رو رعایت کردم و لبنیات و گوشت و تخم مرغ و این چیزا نخوردم. خطرناک نیست؟
- نوزاد 11 ماهه بی اشتها
سلام نوزاد من ۱۱ ماهه و خیلی لاغر هست و غذا نمی خوره، اشتها نداره. میشه من رو راهنمایی کنید.
- با سلام پسرم ۷سالشه وزردی کف پا و دست داره علتش چیست ممنون
- سرفه های خلط دار
سلام اقای دکتر پسرم یکسالش هست سه روز قبل سرفه های خلط داروگرفتگی بینی داشت بردمش دکتر گفتن الرژی داره وبهش دگزاوزادیتن وملوکاست واسپری بینی داد ولی الان بعدسه روز هنوز همون علائم روداره چه کاربایدبکنم
- چشم نوزاد
سلام پسرم شش ماه داره چشمش چرک زرد داره صبحها که بیدار میشه چسبندگی داره
- سلام خسته نباشید چشم دخترم از بعد تولد خیای اب می زنه وچشمش کلا بسته می شه با همین مواد دکتر هم بردم ولی خوب نشد الان پنج ماهشه هنوز دور چشمش همیشه کثیفه انگار تازه از خواب بیدار شده،تو رو خدا جواب بدین تو این وضعیت نمی تونم ببرم دکتر
- تشخیص سالم بودن یا معلول بودن نوزاد
سلام
چگونه میشه فهمید یک نوزاد سالم یا معلول است ؟
- قطره بی بی سد
با سلام نوزاد من دو ماهه است و بسیار بی خوابه با توجه به داشتن فابیسم میشه از بی بی سد استفاده کرد؟

