Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم به کودک شش ساله
چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم به کودک شش ساله ؟
- درمان
باسلام دخترم چهارسالشه و ۱۸ کیلو وزن داره حدودا ده روز پیش بیمار شد دکتر براش اموکسی سیلین ۲۵۰ هر ۸ ساعت ۱۰سی سی نوشت ولی با مصرف این دارو خوب نشد و دوباره سرفه های شدید و خشک داره با ابریزش بینی خواستم بدونم اگه بخوام سفیکسیم ۱۰۰ به دخترم بدم مشکلی نیس ؟ وابنکه به چه میزان و با چه فاصله زمانی؟
- سلام.پسرم ۶سالشه و ۱۶ کیلو..بینی وگلوش عفونت داره…ازبینی دماغ سبزرنگ میادوشبها سرفه میکنه نمیتونه بخوابه..میخواستم ببینم چه مقدار سفکسیم بخوره؟
سلام.پسرم ۶سالشه و۱۶ کیلو...شبها خیلی سرفه میکنه..بینیشم پره نمیتونهدنفس بکشه..دماغ سبزرنگ میادازبینی...چه مقدارسفکسیم ۱۰۰بخوره؟
- اسم ویتامین
سلام اقای دکتر.دخترم ۳ سالشه باوزن ۱۴ کیلو..بی زحمت ازتون میخواستم یه ویتامین خوب که همه ویتامین داشته باشه معرفی کنید.واسش بگیرم .ممنونم
- استفراغ 6ساله
سلام كودكي 5 ساله است كه صبح ها ازخواب بلند مي شود استفراغ ابكي دارد.وكمي هم بي حال است تمام ازمايشاتش سالم است به نظرشما مشكلش چيست؟
- جایگزین قرص بجای شربت
سلام پسرم جلو درد داره و تبم کرده ۵ سالشه چی بهش بدم تا خوب بشه قرص بجای شربت باشه چون شربت نمیخوره
- سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر خوبین پسرم ۱۱ماهه است بد مریض شد بردم دکتر عفونت گوش وگلو داشت تب وسرف میکرد.بهش شربت آموکسی کلاو ۶۴۳ داد با کتوتیفن. الان تب وعفونتش خوب شده ولی سرفه میکنه اونم فقط شب موقع خواب چی بدیم بهش چه خوبه
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
سلام پسرم دوماهو نیمه ابریزش بینی داشت ویکم سرفه میکرد دکتر اموکسی تجویزکرد ولی بعدمصرفش سرفش بیشترشده ویکمم خس خس سینه داره چی بدم بهش؟بخورگرمم خوبه بدم
- دیابت
سلام من یک کودک دیابتی دارمجواب اینقسمت از ازمایش یعنی چی 64.3 [ ttg anti [iga
- کپسول سفیکسیم ۴۰۰
آیامیتوان کپسول سفیکسیم ۴۰۰رانصف کردوبه پسر۹سالم بدم مشکلی ایجادنمیکنه
- شربت زادیتن
سلام پسر من یکسال و ۲ماهشه که تا یک ماه پیش خیلی بد میخوابید و شبها زیاد بیدار میشد دکتر متخصص شربت زادیتن داد و گفت گلوش آلرژی داره پس از تقریبا یکماه خیلی بهتر شده و بهتر میخوابه اما دکتر گفت به مد یکماه دیگه هم زادیتن مصرف بشه میخواستم بدونم ضرر نداره مشکلی براش پیش نمیاد.شبها ۵ سی سی مصرف میکنه شربت زادیتن خارجی.
- سلام بچه من یکسال ۵ماهشه چشمش قرمز شده و یکم رک میده قطره باکتی ماید ۱۰ خوبه که بریزم و چند ساعتی باید بریزم
بچه من یکسال ۵ ماهسه و چشمش قرمز شده و یکم چرک میده قطره باکتی ماید ۱۰ خوبه که بریزم تو چشمش یا نه چند ساعتی و چند قطره باید بریزم
- صرع
سلام پسرمن صرع داشت،مدت8ماه قرصاشودکترقطع کرده دوروزپشت سرهم ساعت 5صبح بلندشدفقط میلرزیدکه درجه بدنش 35/5بودبایه اب فندلرزش افتادفرداهم اینطوری شدکه بهش گفتم پسرم به کارت دستوربده لرزتموم بشه که شد البته تواین مدت بشدت ازکروناترسیده بودحالامیشه شمالطف بفرماییدکه مربوط به برگشت مریضیش میباشدیاازاظطراب بیش ازحدکرونابوده ممنون
- شربت اشتها
سلام پسر دوساله دارم میخوام یخورده اشتهاش بیشتر بشه شربت زینک روش تاثیری نداره . چه شربتی بدم اشتهاآور خوبه؟ وینامکس یا راسیپ یا باریج ؟ و چه مقدار
- حرف نزدن کودک
سلام وقت بخیر. پسر شیش ساله دارم. تو خونه با ما با خاله و عمه و مامان بزرگ و بابابزرگ مادری قشنگ صحبت میکنه با بابابزرگ پدریش حرف نمیزنه. با دختر خاله مادرش هم قشنگ صحبت میکنه اما با بقیه نه. سلام و خداحافظ هم هیچوقت نمیکه تو پیش دبستانی هم جواب مربی رو نمیده و با اشاره باهاشون حرف میزنه فقط و با دوستاش هم تو گوششون حرف میزنه که مربی نشنوه. این لالی انتخابی هست؟ کدوم روانشناس یا پزشک ببرم میشه معرفی کنید؟
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- حضور در مطب
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر از چه روزی مطب بازهست
- مدفوع چرب کودک 3ساله
درود و عرض ادب و احترام... فرزندم سه سال دارد و بیش از یک هفته است که مدفوع چرب همراه با بوی تند دارد... در دفع هم مشکل پیدا کرده و دل درد دارد... اسهال نیست اما چرب و از حالت عادی خارج است... لطفاً راهنمایی بفرمائید سپاسگزارم... نیاز به آزمایش مدفوع است؟... آزمایش های دیگر؟...
- مصرف سفکسیم برای کودک ۲ ساله وزن ۱۱کیلو
سلام مصرف سفکسیم برای کودک دوساله وزن ۱۱ کیلو. سرماخوردگی چرک سبز از دماغش میاد

