Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرمی بعدازتب
سلام خسته نباشید پسرم 7 ماهشه سرماخورد دکتربردم آمپول ودارودادن خوب شدبعدش تا چندروزتب داشت دیروزتبش قطع شدالان صورتش وروی سینش وپشت گردنش دونه قرمززده چکارکنم؟بی قراره گریه میکنه شیرم میخاد بخوره به زور اشتهام نداره
- سلام عرض ادب به نوزاد 20روزه اندازه سر سوزن عسل دادم
سلام به نوزاد
- سرما خوردگی
با عرض سلام و خسته نباشید ... ببخشید دخترم ۹ ماهشه تقریبا یک ماهه که مریضه و سینش خس خس شدید میکنه الان ده روز شربت کو آموکسی کلاو میخوره یکم خوب شد ولی دوباره بیماریش برگشت با اینکه هنوز دارو مصرف میکنه
- واکسن چهارماهگی
باسلام.واکسن چهارماهگی را چند روز میتوان به تعویق انداخت؟
- واکسن
سلام آقای دکتر من دیروز واکسن دوماهگی نوزادم را زدم روز اول کامل هر ۴ساعت استامینوفن دادمذو کمی تب داشت تا ۳۷.۴ شده بود تبش که کم کم الان دومین روز شروع شده از شب اولین روز تبش اومد پایین شد الان شده ۳۶/۷ آیا خوبه؟؟سردش که نیست؟؟کمی سرد هست مشکلی پیش نمیاد؟؟دستو پاهاش خیلی اوقات سرده
- حساسیت پوست صورت نوزاد پنج ماه
سلام وقت بخیر دخترم پنج ماهشه پوست صورتش قرمز وخشک شده وخارش هم داره دوماهگی دکتر بردم پماد هیدروکورتیزون وموپیروسین وشربت هیدروکسی زین داد خوب شد بازم دوباره قرمز وخشک شده ومیخاره از این پمادها استفاده کردم دیگه تاثیر نداره الان یک هفتس چیکار کنم
- خواب نوزاد.
سلام دختر من ۳۲ روزه هستش ما احساس کردیم سرما خورده به پزشک اطفال بردیمش و تایید کردن شربت چرک خشک کن تجویز شد دو مرحله که به نوزادم میدم دیگه مشکلی نداره ولی خیلی خوابیدنش نسبت به قبل زیادتر شده فقط روی هم رفته در ۲۴ ساعت د ساعت بیدار خیلی نگرانم ممکن راهنمایی کنید
- واکسن آنبولانزا
سلام. درسته که نوزادی که به تخم مرغ آلرژی داره نباید واکسن آنفولانزا بزنه؟
- ورم چشم و لپ سمت چپ نوزاد
سلام علیکم دکتر ببخشید دخترم بیست روزشه و سه روزه که چشم و لپ سمت چپش باد کرده تب نداره بی قرار و بی حالم نیست به غیر از شیر مادر و کمی شیر خشک و قطره AD چیز دیگه ای بهش نمیدیم فقط دو بار به توصیه عطار برای پیشگیری از نفخ به روش دستوری مناسب بهش ترنجبین دادیم توصیه شما چیه ؟
- شیرخشک al 110
سلام، خسته نباشی آقای دکتر،
ببخشید آقای دکتر من پسرم چهار ماهه است، هر شیر خشکی بهش میدم اسهال میشه، فقط شیر خشک aL110 بهش سازگاری داره. اما یکی بهم گفت بهش aL نده چون ضرر داره. میخواستم با شما آقای دکتر مشورت کنم آیا aL110 به بچه بدم یا نه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
- چشم
باسلام دخترم سه ماهه ام بالای چشم چپش چندروزه قرمزه البته ازبدوتولدش یه نقطه ی قرمزبالای چشمش بودالان زیادشده وگاهی چشمش اب میزنه چیکارکنم
- حساسیت به شیر
نوزاد من شش ماه هستش شب تا صبح چشماشو میماله و خوب نمیخوابه از شیر خشک استفاده میکنه فابیسم هم داره بینیش هم کیپ میشه کلی تو این ششش ماه قطره بینی ریختم سرش هم میخارونه و بی قراره به دکتر مراجعه کردم دارو دارد ولی اثر نکرده علت این چیه و باید چیکار کنم
- حركت كردن
بإسلام.دخترم وارد ٦ماهگي ميشه چن روز ديگه.نشستن رو يادگرفته.فقط روشكم سينه خيز به سمت عقب حركت ميكنه.براش أسباب بازي ميريزم بازي كنه ميخواد ور داره بياد به سمت جلو به سمت عقب ميره و گريه ميكنه از اينكه نميتونه به عروسك هاش برسه..چهار دست و پا رفتن به سمت عقب موردي نداره؟
- خواب دختر هفت ماهه
دختر هفت ماهه ام 3 روز طب داشت الان که خوب شده بی حاله همش میخوابه
- قدووزن نوزاد۷ ماهه
سلام دخترم بدو تولد وزنش ۲و۶۰۰بوده و قدش ۴۶ الان هفت ماه شه وطنش ۶کیلوه و قد شم ۶۴ دارم دیونه میشم تورو خدا کمکم کنید آزمایشم انجام داده آلرژی گاوی دادهاند کنم وزن بگیره
- حساسیت
سوال آقای دکتر، نوزاد چهل روزه من به سفیکسیم حساسیت نشون داده...نوشتید باید آزمایش شود...عذر میخام آزمایش چی؟ میشه توضیح بدین؟ تشکر
- باسلام پسرم سینه اش خیلی خس خس میکنه ۸ ماهشه
پسرم ۸ ماهشه خیلی گلوش خس خس میکنه چ دارویی بهش بدم
- سرفه نوزاد۲۵ روزه
سلام وقت بخیر نوزاد۲۵ روزه ازدیشب چندبار سرفه داشته سرفه هاش خلطی شیرش روهم بالا آورده میشه راهنمایی کنین ممنون میشم
- رفلاکس نوزاد
باسلام اقای دکتر پسرمن دوماهشه در خواب یا وقتی هم ک بیداره زور میزنه خودشو قرمز میکنه و وقتی هم ک شیر زیاد میخوره سینش خس خس میکنه ممکنه رفلاکس پنهان داشته باشه یا شایدم کولیک ولی گریه نداره شیرخشک نان بهش میدم هر وعده ۹۰ سی سی یا ۱۲۰ تا حدودا هم هر ۳ ساعت شیرمیخوره
- اسهال نوزاد ۲ماهه
سلام اقای دکتر نوزاد دوماه نیم مدفوعش خیلی آبکی شده همزمان با مسافرت و مصرف قطره شیرافزا علائم دیگه ای هم نداره احتمال داره بخاطر این عوامل باشه؟ کی خطرناکه و باید ببرمش دکتر؟

