Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تزریق آمپول دگزا به کودک 22ماهه
سلام آیا آمپول دگزا برای نوزاد هشت ماهه تزریق شده. عوارض دارد؟ عوارضش چیست؟
- تغذیه نوزاد
با سلام نوزاد یازده ماهه ای دارم که غذا را در دهانش نگه میداره و نمیخوره و با اینکه غذاهاش را متنوع کردم بازم در دهانش نگه میداره ممنون میم کمکم کنید
- لرزش ناگهانی نوزاد
کودک من هشت ماه داره.امروز به طور ناگهانی دچار لرزش شد مثل وقتی سردمون میشه.علتش چی میتونه باشه؟
- لرزش پا
با سلام بچه ی من دوماهشه چند روزی یکبار پای سمت چپش یه چند لحظه مبارزه علت چیست؟
- شیرخشک آ ال110
سلام.نوزادم سه ماهشه،بخاطر حساسیت ب پروتئین گاو و عدم تحمل لاکتوز،و اسهال و استفراغ،بهش شیرخشک نان آ ال110 میدم.اسهال و استفراغش خوب شده،و حسابی هم تپل شده.تاوقتی ک بزرگتر بشه و غذای کمکی شو شروع کنم،موردی نداره دادن این شیرخشک رو ادامه بدم؟
- کولیک
سلام آقای دکتر نوزاد پسر من نزدیک به شش ماهه و کولیک داره اما خوب نشده هر شب بی تابی میکنه کولیکز و روتلفور و دایمیتیکون و حتی پدی لاکت رو امتحان کردیم از بیست روزگی اما هنوز خوب نشده در ضمن فاویسم هم داره ... شما چه دارویی رو صلاح میدونین؟؟؟
- زردی نوزاد
سلام ببخشید بچه خواهرم ۵ روزشه زردی گرفته بی حاله چیزی نمیخوره اصلا گریه هم نمیکنه و همش خوابه میشه بگین وضعش چجوریه ؟ خطرناکه یا نه؟ چیکار کنیم؟
- پسر۴ماه نیم دارم اگزما داره چه دارویی یا پماد استفاده کنم
- علت بیقراری نوزاد 7 ماهه ؟
با سلام. نوزاد 7 ماهه ای دارم که از 20 روزگی بیقراری داره ، خواب کوتاهی داره و زود به زود بیدار میشه . همیشه خواب آلوده.بعد از سه ماهگی وزن گیری خوبی نداره . از سه ماهگی تا الان شربت رانتیدین میخوره ولی با این حال بازم بیقراری داره و خوابش کوتاهه .بعضی وقتا محتویات معده اش میاد داخل دهنش و قورت میده.غذای کمکی فرنی و سوپ میدم که به زور میخوره و بعد خوردن غذای کمکی معمولا دل درد میگیره و گریه میکنه.لطفا راهنماییم کنید . ممنون
- کتونیفن(برونتیف)
سلام نوازدی ۷۰روزه دارم ک فاویسمیه و یه مدته سرفه میکنه ،دکتر براش کتونیفن تجویز کرده روزی دوبار هر بار ۱/۵سی سی، آیا خوردن این دارو برای نوازاد فاویسمی مشکلی بوجود نمیاد؟و دادن این دارو ب نوزاد ۷۰روزه مشکلی نداره؟؟ بنظر شما تا چه مدت این دارو باید بخوره ؟ممنون بابت جواب دهیتون سالم و مانا باشید
- سلام آیا سوزاندن گوشت اضافه ی ناف نوزاد بعد هاو در بزرگسالی و… ضرر و خطری ندارد و ایجاد نمیکند؟
نوزادم یک ماه ونیم هستش از نافش از زمان افتادن بند ناف همیشه مقدار کمی مایع زرد رنگی میومد روزی یک تا دوقطره بعد از یک ماه ونیم چند قطره خون اومد متخصص کودکان بردم گفت که باید ناف رو بسوزونیم وگرنه عفونت به داخل بدنش میره و ناف رو سوزوندالان نگرانم که سوزاندن ناف مشکلی نداشته باشه
- جوش صورت نوزاد
سلام دخترم ۲۰ روزشه چند روزی هستش ک صورتش جوش های ریز قرمز زده چیکار کنم از بین بره؟؟؟
- جایگزینشیرخشک
بچہ من آپتامیل پپتی 1 میخورہ ؛ الآن نیست بہ جاش چہ شیر خشکی رو استفادہ کنیم
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام آقای دکتر خسته نباشیدبچه من دوماهه س یکم عفونت ریه داره و سرفه های خلط دار که در روز پنج یا شش بار سرفه میکنهامروز بردم دکتر بهش اموکسی سیلین ۲۵۰ و ستیریزین و سالبوترکس بهش داده توروخدا راهنماییم کنید که ایا این داروها ضرر داره یا نه
- واکسن
سلام من دخترم ۶ماهشه باید واکسنشا برنم یکمی سرفه میکنه چشماش قی کرده اشکال داره بزنم
- نوزاد
سلام پسرم سه ماهشه قبلا هردوروز یه بارمدفوع میکردولی الان روزی چهارپنج بار میکنه
- سرفه
سلام آقای دکتر پسر من رفته تو چهارماه یه هفته سرما خورده دوروز اول عطسه آبریزش بینی سبز رنگ داشته تبم ندارع الان باز سرفه خشک گلو شم یکم خلطی خس خس سینه داره چکارکنم آقای دکتر چه دارویی مصرف کنم
- لکه های قهوه ای نوزادن
سلام و خسته نباشید پسر من وقتی دنیا اومد سه روز بعد سه تا لکه قهوه ای رو ی شکمش دیده شد و به مرور زمان بیشتر شد الان کل بدنش لکه های قهوه ای داره.البته ازروی دستش تا مچ هم لکه قهوه ای کامل داره.آیا این لکه ها خطر ناک هست؟؟آیا بر اثر غذای تتد که مادر در دوران بارداری میخورد به وجود میاد؟؟این لکه ها بر اثر چی به وحود میایدو ایا ممکن هست بزرگتر بشه از بین بره؟؟الان پسرم هفت ماهش هست اما این لکه ها هنوز هستند؟؟
- اندازه سرنوزاد
باسلام. دخترمن 10روزدیگه بدنیا میاد دیشب رفتم سونوگرافی انجام دادم گفت دورسر بچه یکم بزرگه. توبرگه زده 40سانت خواستم ببینم یعنی بچه مشکل داره بااین اندازه طبیعی هست
- سلام میشه به جای پپتی ۲ پپتی جونیور داد

