Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کمبودوزن کودک ۳ ساله
سلام من یه دخترسه ساله دارم که وزنش ۱۰کیل وقدش ۸۸سانته دکترمتخصص بردم وازمایش داد ومعاینه کردن گفتن مشکلی نداره وسالمه حالاچه دکتری ببرم چکارکنم وزنش بیشتربشه وقدش رشد کنه خیلی ممنون
- صدای خلط ریه کودک ۳ساله
سلام هفته قبل بعلت تب و سرفه بچم پزشک انتی بیوتیک تزریقی و شربت اموکسی کلاو داد و الان داروها تموم شده اما هنوز توی خواب مخصوصا صدای خس خس و ....پشت حلق و ریه اش میاد دوباره شربت و تهیه کنم ؟
- سلام نوزاد 2 ماهه دارم یکم سرفه میکرد بردم دکتر عمومی بهش شربت آموکسی سیلین 250 دادن هر 12 ساعت 2.5سی سی ایا زیاد نیس
- سلام این شربت رو دکتر بهدخترم داده اما از عوارض ش میترسم بدم یک سالش هست نظر ۰شما چیه داده
- تب
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم ۶ سالشه تب داره چند وقت یه بار شیاف بردارم ممنون میشم ج بدی
- سرفه کودکان
سلام فرزندم هفت ساله است سرما خورده بود خوب شد، ولی یک ماهی است سرفه شدید و خشک دارد چند تا دکتر بردیم همه رقم شربت نوشته که موثر نبوده است.راحلش چیست.ممنون
- تیرگی واژن
سلام دختره من هشت سالش هست کناره واژن یعنی پوستش سیاه شده مو هاش هم سیاه البته نصفش انجوری شده علتش چی هست؟
- تب و ضربه به سر کودک
سلام آقای دکتر.دخسته نباشید.پسرم حدود پانزده ماهه.سه روز پیش منوی خودش رو انداخت روش من ندیدم و اصلا نمیدونم ضربه ای بهش خورده یا نه زیاد گریه نکرد و از اون لحظه تا دیشب هیچ علامت خاصی نداشته اما بعد دو روز و نصفی دیشب ساعت دوازده آب مرد حدود سی و هشت درجه الان عادی هست و تب هم ندارن.ایا تب ممکنه به خاطر ضربه به سر باشه.خیای نگرانم چون اون لحظه اصلا ندیدم چه اتفاقی افتاد ممنون
- مصرف اشتباه شیاف
سلام وقت بخیر دخترم سه سالو یک ماهشه تب داشت خوابالو بودم سریع پاشدم براش شیاف گذاشتم دیدم دیکلوفناک ۱۲۵هستش بعد بردمش بعد از پانزده دقیقه دستشویی شیاف تقریبا بیشترش خارج شد ازش بعد شربت استا دادم هفت میلی به نظرتون چیکار کنم آیا خطرناکه ؟ایا اثر گذاشته شیاف؟
- واکسن ب ث ژ
با سلام من یک پسر ۱۱ سال دارم که در ایران منولد شده و واکسن ب ث ژ ایران زده. جای واکسن روی بازوش هست ولی اخیرا متوجه شدم که قطر دایره جای زخم بزرگتر شده. یک دایره کوچک بود ولی الان دایره اش بزرگتر شده ،آیا چیز خطرناکیه و من باید نگران باشم؟؟؟ و البته بگویم که پیسرم وقتی یکسالش بود ما به آمریکا مهاجرت کردیم.
- قطره پدی لاکت
سلام اقای دگتر بچم 7 ماهشه 3 روزه روزی 4 الی 5بار اسهال داره حجم زیاد نیست البته . حال روحیش هم کاملا خوبه . دوروز پیش کمی نارنگی داده بودم بهش . میخوام بدونم میشه پدی لاکت بهش بدم؟
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰
دختری ۱ ساله و ۹ کیلو دارم چه میزان سفکسیم و هرچندساعت باید بهش بدم ؟
- انتی بیوتیک
سلام و عرض ادب پسرم سرما خورده بود فارمانتین میدادم خوب شده بود ولی بخاطر دوره تکمیل دوره درمان بودن ۷ روز ینی تا امروز ادامه دادم از دیروز دوباره سرما خورده سرفه و تب و بدن درد شدید داره دکتر بردم ازیترومایسین نوشته بنظرتون ازیترومایسین رو بدم؟چون تازه فارمانتین تا امروز دادم اگه نه چه شربتی بدم واسه سرفه و تبش که بالاس و درد بدن خیلی ممنون پسرم دو ساله هست خیلی ممنون از لطفتون
- داغی پشت سر نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم دوماهشه پشت سرش داغه بعضی وقتا. تبشو میگیرم بین 36/8تا37 ینی تب داره؟ شربت استامینوفن بهش بدم؟
- زخم و بخیه
سلام وقت بخیر. پسر دوساله ام موقع بازی لیز خورد و گوشه ی چشمش به گوشه میز چوبی برخورد کردزخم خیلی سطحی نیست و خیلی عمیق هم نیس. برای اینکه عفونت نکند و جای زخم نماند چ پیشنهادی دارید از چسب بخیه استفاده کنم ؟
- آزیترومایسین ۲۰۰
سلام خسته نباشید. هفته پیش پسرم آوردم پیش شما. سرفه میکرد و تب داشت. براش ازیترومایسین ۲۰۰ نوشتید روز اول ۴.۵ سی سی بعد روزانه ۲ سی سی. میخواستم بپرسم آزیترومایسین رو چند روز باید بهش بدم؟ بهش پلارژین هم دادید. الان بازم سرفه خلط دار میکنه میتونم بجای پلارژین سیموسپان بدم؟
- دختر ۶ساله دارم چند وقته سرماخورده درو مصرف میکنه آزیترومایسین
خواستم بدونم الان گوشش درد میکنه بهش چی بدم
- روش درمان یبوست بچه ۴ساله
بهترین روش درمان یبوست بچه ساله چیست؟ دکترش قرص نولپازا و پودر پیدرولاکس تجویز کرده. من نگران تنبلی روده و اعتیادش هستم میترسم، استفاده کنم؟
- کاغذ خوردن کودکان
با سلام پسری ۷ساله دارم که تمایل به خوردن گوشه های کتاب درسی خودش در مدرسه رو داره طوری شده که. دیگه به تغذیه هاش دست نمیزنه من باید به چه دکتری مراجعه کنم لطفااا راهنماییم کنید
- یبوست
دخترم 3 سالشه اسهال داشت بردمش دکتربعد تجویز دارو الان حدود یک هفته هست شکمش کار نکرده چکار باید کنم

