Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه کودک ۲۶روزه
بچه من ۲۶ روزه هست از امروز سرفه همراه با خس خس داره چکار کنم.
- عدم وزن گیری دختر هشت ماهه کیلو هیت
دخترم 8 ماه و 13روزشه اصلاغذا نمیخوره وزنش 7 کیلو وزنوبدوو تولدس 3.5بود
- فلج مغزی
سلام خسته نباشیددخترم هفت ماهشه غلت نمیزنه و گردن نمیگره دستش سمت اشیا برای گرفتن نمیبره دکتر گفت ک مغزش دستور نمیده راجبش تحقیق کردم نوشته شده بود فلج مغزی ولی هیچکدام از قسمت های بدنش فلج نشده ایا نگران کنندس راه درمانش چیست
- شیرخشک
سلام پسرم ۷ ماهشه شیرخشک اپتامیل ۲ میدم ولی به اسهال افتاده الان چه شیرخشکی جایگزین کنم
- سرفه
سلام آقای دکتر یه پسر سه ماه و نیم دارم سرفه های خلط دار میکنه ولی خلط نداره و تب هم نداره بعضی وقتا از شدت سرفه بالا میاره غی بچه رنگش سفیده ولی یکم چسبندگی داره .وشب ها بخور سرد براش روشن میکنم .واکسن دو ماهگیم نزده دکترم نبردم شیر مادر میخوره وزن و قدشم خوبه دارو فقط جوشونده عناب خورده میشه راهنماییم کنید
- افت قندوتشنج
سلام اقای دکتر شب ساعت ۸شب کیسه ابم پاره میشه ۱۵روززودتراززایمانم وبیمارستان فرداظهرش بچرو به دنیامیارن وبچه افت قندداشتش وفرداش که اومدیم خونه شب تاصبح بچه مشکلی نداشت ظهرش تشنج میکنه و۲۰روزبیمارستان نگه میدارن .ام ارای گرفتیم گفتن اسیب شدیدپشت سربخاطرتشنج .میخواستم بدونم میشه مثلامادرزادی بوده یابه دلیل تشنج وافت قندشده اسیب مغزی؟
- فاویسمی
کودکم هفت ماهش فاویسم داره دادن سرلاک برنج nestle براش خوبه
- اسهال و درمان سوختگی ناشی از اسهال
سلام اقای دکتر.پسری ۱۰ ماهه دارم که شیر خودم و شیر خشک کمکی میخوره وزنش تا الان ۹۴۰۰.تقریبا پنج روزه اسهال داره روزی هفت هشت بار بیرون روی داره در اثر اسهال ناحیه مقعد و روی رانهاش سوختگی زیادی داره خیلی درد داره و گریه میکنه سه روزه دو بار دکتر بردم فقط یه قطره پدی لاکت روزی دوبار هربار ۵ قطره تجویز کردن بی فایده بوده حتی ده قطره تو هروعده هم دادم تاثیری نداشته .پماد تریامسینولون با کلوتریمازول و زینک دادن هرسه رو ترکیب میکنم میزنم هربار که مدفوع داره با یک شربت زینک اونم روزی سه سی سی که همه اینها تاثیری براش نداشتن.گفتم کدی لاکت براش بنویسین که میگن زیر یک سال نمیدیم نمیدونم چیکار کنم خواهش میکنم راهی جلوی پام بگذارید کته سیب درختی و زمینی ماست هم میدم ولی...نیاز به آزمایش یا هردارویی که صلاح میدونید برام بگین بگیرم .خیلی ممنونم
- یبوست
سلام دختر9ماهه ای دارم یبوست شدید داره مدفوع سفتی داره هرروزتقریبا اجابت مزاج داره ولی چون سفته خیلی گریه میکنه دفع کردنی یه بارهم دکتربردم شربت لاکتولوز داده باقطره بی بی کردادم تغییری حس نکردم من سه شنبه میخوام برم مسافرت ممنون میشم راهنمایی کنین برای شل شدن مدفوعش چی بگیرم؟
- شربت زینک
چه مقدار شربت زینک به نوزاد سه ماهه ام بدم ؟؟
- یبوست داره، داروی باکلوفن مصرف میکنه
- کم اشتهایی
سلام وقت بخیر. ببخشید دکتر دخترم ۵روز پیش واکسن ۶ماهگی زده.از اون موقع خیلی کم اشتها شده اصلا غذا نمیخوره شیر میخوره ولی دهنشو برا غذا باز نمیکنه گریه میکنه.حتی آبم خیلی کم میخوره.دلیلش چی میتونه باشه؟
- گوش
سلام آقای دکتر لطفا اگر برایتان امکان دارد علایم عفونت گوش و مجاری ادراری را در نوزادان زیر یک ماه بفرمائید قبلا از راهنمایی شما صمیمانه متشکرم
- تعداد دفعات شیردهی
سلام اقای دکتر . یه نوزاد چهل روزه در عرض بیست وچهار ساعت چند بار باید شیر دهی بشه ؟ و در هر شیر دهی چند سی سی باید شیر بخوره؟
- واکسن 2ماهگی
سلام دکتر دخترم واکسن 2ماهگی ش رو زد بهش شیر دادم بعدش قطره استامینفون بعد از 5دقیقه چون باد گلوشو نگرفته بودم یکم شیر برگردوند لازمه دوباره قطره بدم یا خیر؟
- شیرکمکی
دخترم 14 روزه هست وچونکه فکرمیکنم شیرم کم هست بهش در حد 10 میلی آپتامیل میدم.اشکالی درگوارش ومعده وکولیک نداره؟؟
- سرماخوردگی
پسرم 3ماه و20روزشه سرماخورده دکتربراش دکستومتروفان تجویز کرده بهش بدم میگن ضرر داره خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- دل درد نوزاد
سلام .ببخشید دکتر نوزاد سه ماهه ای دارم که دائم دل درد دارد وشیر نمی خورد وقتی به اواب نعنا با نبات می هم تا چند ساعت خوب شیر می خورد وخوب می خوابد ایا اشکالی دارد روزی دوسه مرتبه چند قاشق به او بهم ؟؟؟
- قرمزی مقعد
سلام دخترم یک سالشه بخاطر گوش درد دکتر بهش اموکسی کلاو داده دور مقعدش قرمزه می سوزه گریه مکنه
- زردی نوزاد
باسلام نوزاد ما الان 25 روزه است و زردی ان 6.5 است ایا این زردی خطرناک است.

