Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مکمل های دارویی
سلام دخترم ۲سالشه می تونم مولتی ویتامین بدون تجویزپزشک بدم یااینکه بایداول ازمایش بدم درصورت کمبودبهش بدم ممنون
- اسهال شدن کودک با شیر خشک
سلام پسر ۱۴ ماه های دارم که الان سه ماهه از شیر مادر گرفتم و بهش شیر خشک میدم؛ پسرم بعد هر بار شیر خوردن دفع داره به صورت اسهال و من سه بار شیرشو عوض کردم اول بهش اپتامیل دادم بعد نان و الان سیمیلاک ولی هر سه همینطور بود هر سه هم شیر معمولی بود الان باید چیکار کنم ؟؟ چه شیر خشکی بدم
- یبوست نوزاد
سلام پسرنه ماهه دارم که شیرخشک نان میخورد ازشش ماهگی بخاطریبوستش داخل همه چی روغن زیتون میریزم حتی شیرخشکش ولی الان یه ده روزی هست که دیگه اینکارجواب نمیده ودچاریبوست شده سعی کردم غذاهایی که تهیه میکنم موادفیبردارش روکمتربپزم کدوحلوایی هم داخل سوپش میریزم ولی دیگه مثل قبل جواب نمیده روغن زیتونشم عوض نکردم که شایدمارکش خوب نباشه ممنون اگه منوراهنمایی کنید
- خواب کودک
با سلام و وقت بخیر
کودک من شش ماه و چهار روزه است و شبها که بهش حریره بادام میدم سه یا چهار ساعت هم ممکنه بیدار نشه برای شیر خوردن
اشکال نداره یا باید بیدارش کنم بهش شیر بدم چون ممکنه قند خونش بیفته؟ - شربت تقویتی
- اسهال کودک
سلام خسته نباشیددخترم5ماهشه تقریبادوهفته پیش سرما خورده بودبردم دکترداروداد. از اون موقع همش اسهال داره بینی شم کیپه ته بینی شه داخل بینی چیزی نداره این ینی چی؟
- سلام دکتر پسر یک ساله ام حدودا ۱۰روزی رو اسهال بودن الان بهتر شده ولی مدفوعش سبز رنک ودانه های سفید خیلی ریز در مدفوعش دیده میشود ممنون میشوم اکه جواب بدید در ضمن کودکم شیر خشک میخوردریز
- سرما خوردگی و تب
سلام پسرم سرما خورده چن روزه 2 سالو 6 ماهشه امشب گوشاش درد میکردن ما بهش چن دود بافور دادیم الان خیلی تب شدید داره میشه بهش شیاف بزنم یا ن؟
- دربارهزردینوزادقطره بلیین خوب استفاده شودد
درباره زردی نوزاد چه کار کنیم
- تایم شیر خوردن نوزاد
سلام.نوزاد چهل روزه ام شب برای شیرخوردن بیدارنشده و من هم گوشیم زنگ نزده و بیدار نشدم شش ساعتو نیم است ک شیرنخورده. مشکلی برای نوزاد پیش می اید؟ از جهت افت قند خون یا تاثیر بر مغز نوزاد؟
- پرنوشی
سلام آقای دکتر پسری دوسال ونیم دارم ،درشبانه روزنامه دفعات ادرارش 3تا4بار باشه ،ولی گرمایی هست جاهای سرد رو دوست داره دوروزه احساس میکنم اب زیاد میخوره ولی ادرارش کمتره،اشتهاش هم خوبه وسرحاله ،به نظرتون اب خوردن زیاد میتونه دلیل بیماری باشه؟
- تب
سلام کودک یک سال وهفت ماهه دارم شربت آزیترو مایسین ۲۰۰سه و نیم سی سی بهش دادم طبق نظر پزشک بعد ازچند ثانیه بالا اورد همراه غذایی کهخورده بودالان باید بازبهش بدم دارو رو یانه تا فردا
- استامینوفن
سلام خسته نباشید نوازدم سه ماهشه فاویسم داره شیر مادر میخوره میتونم استامینوفن۳۲۵ بخورم شیر مادر میدم
- سلام خسته نباشید نوزاد من دوماهشه هر از گاهی تو مدفوعش خلط میدیدم ولی الان یک هفته هست کامل خلطیه البته قبلش سرماخورده بود ودارو وآنتی بیوتیک میخورد بعد اون اینجوری شده ودفعش هم از بدو تولد با صدای بلند هست میتونم قطره پدی لاکت بهش بدم؟
- اسهال
دخترم هفت ماهشه اسهال شدیدآبکی روزی شش هفت بارداره دکتربردم خوب نشده چیکارکنم
- رشد کودک
سلام آقای دکتر میشه درمورد اینکه میگن کودکان نارس پس از دوسالگی مثل کودکان ترم میشن توضیح بدین چگونه چنین چیزی امکان داره ؟ممنون میشم من را راهنمایی کنید
- نوزاد نارس
با سلام و خسته نباشید آقای دکتر من کارشناس بهداشت عمومی هستم با سابقه ۱۳ سال کار، یک نوزاد داریم که نارس به دنیا آمده با وزن ۷۰۰ گرم مورخ ۹۸/۱۱/۲۳ ، که از اون موقع توی دستگاه بوده تا چند روز پیش که مرخص شده الان وزنش ۱۳۰۰گرمه، برا واکسن ۲ ماهگی خواستم ببینم به نطرتان چه کار کنم؟ نوزاد نارس و کم وزن خیلی داشتم ولی این خیلی وزنش کمه برا واکسیناسیون. به نظرتان چه کار کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- خواب کودک….
سلام آقای دکتر ببخشید پسری دو ساله دارم از وقتی بدنیا اومده خیلی به سختی میخوابه یعنی با خوابش مقاومت میکنه هر بار میخواد بخوابه دو سه ساعت طول میکشه تا بخوابه خواهش میکنم راهنمایی کنین که علتش چی میتونه باشه واقعا دیگه خسته شدم .
- کم خونی.
سلام پسرم یک ونیم سالشه توازمایشش دکترگفت کم خونی داره ولی شدیدنیست واحتمال که ژنتیک باشه هست.شبا مکمل ایروفیکس میدم دونیم سی سی.وصبح ها قرص اسیدفولیک نصفش..برا بچه قرص اسیدفولیک مضرنیست؟
- ادرارکودک
سلام پسرم ۷ساله هست شب ادراری داره چه کارکنم راهنماییم کنیدلطفا

