Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسپری نورمونیکس برای نوزاد ۴ماهه
- گرفتگی صدا و سرفه های بد
سلام کودکم 4ساله است که گرفتگی شدید صدا و سرفه های بد گفتن گلویش زخم هست و خاط هم دارد ازیترو بهش تجویز شده 4ساله هست 14کیلو هست دکتر به او آمپول دگزا زده ولی بهتر نیست شربت ازیترو را چطور بهش بدم و چکار کنم زود خوب بشه ممنون میشم جواب بدید
- مقدار مصرف شربت سفكسيم ١٠٠ براى دخترم. سه سال و نيم و ١٥ كيلو و ن داره. گوش درد
- سلام پسرم ۳ سالشه هسته زردآلو قورت داده همش میگه مامان دلم درد میکنه چکار کنم یکبار هم شکمش کار کرده ولی از اون به بعد دیگه کار نکرده
کره هم بهش دادم
- سوال ازمتخصص اطفال
سلام خسته نباشید پسرم سه سالشه یازده کیلوست اشتهاش هم خوبه ولی به نسبت خوردن غذاش خیلی ضعیفه لطفا راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
باسلام من نوزاد ۴ ماهه دارم ک دمای بدنش تا ۳۷ونیم گرم میشه ۴روزه بردم دکتر گفته عفونت داره و شربت سفکسیم ۱۲ساعته بهش داده بعضی وقتا وقتی شربت میدم بالا میاره تا الان هم تاثیر بسزایی نداشته و باید ۵ روز مصرف کنه میتونم شربت سرماخوردگی بهش بدم؟
- سلام من یه بچه هفت ساله دارم و الان چند شبه که در خواب خمیازه میکشه لطفا علتش رو بفرمایید
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر مقاله تون درباره یبوست رو خوندم. ولی بچم واقعا عذاب میکشه الان ۱هفته س دفع نداره گلیسیرین استفاده کردم بی فایده بود، ۷ماهشه از وقتی غذا و قطره آهن خورد اینجوری شد الان میترسم غذا بدم ولی گشنه میمونه. رفلاکس و آلرژی هم داره.خواهش میکنم راهنمایی کنید
- شیرخشک
آقای دکتر شیر پاستوریزه رو بجوشونم یا مستقیم از یخچال به بچم بدم؟
- وزن دختر ۹ ماهه
سلام خسته نباشید دخترم بدو تولد ۲۹۰۰ بده الان تو ده ماهگی وزنش ۷کیلو ونیم وقدش ۶۸ به نظرتون مناسبه پایگاه سلامت میگفته خوب نیست متخصص ببر ی کم خوراکش کمه آزمایش کم خونی هم نبردم
- طرز مصرف
دخترم ۶ سالشه و ۱۸ کیلوگرم وزنش هست شربت آزیترو ۲۰۰ چند سی سی وچندساعت یکبار هستش؟
- سلام دخترم در اثر عفونت ریه تب تشنج کرده بود که بیستروز هم بستری بود نوار مغز گفتن مغزش سالمه دکترش هم فنوباربیتال ۱۵ صبح وشب تجویز کرده بودن گفتن یک ماه بعد قطع کن الان بعد یک ماه کم کم کمش کردم ونصف فنو باربیتا ل شب ها بهش میدم بعضی موقعها که خوابه احساس میکنم یکم تند نفس میکشه ودست وپاشو تکون میده البته کم میخواستم میتونه از کم کردن فنوباربیتال باشه؟
- فاویسم
سلام از دخترم بدو تولد ازمایش گرفتن گفتن فاویسم داره پدرش هم داره ولی گروه خونی دخترم ب من رفته الان هجده ماهشه امکانش هست که دیگه فاویسم نداشته باشه چون میگن ب ازمایش بدو تولد نمیشه اعتمادکرد
- اطفال
سلام پسرم ۳ ماهشه تقریبا یه هفته پیش دیدم سینه سمت راستش یه قطره ترشح تقریبا خونی شکل رولباسشه اینحالت سه بار تکرار شد خیلی نگرانم چیز خاصیه؟ پسرم دنیا اومده بود جفت سینه هاش شیر داشتن یکمدوشیدم به دکترش گفتم دعوا کرد نباید دس بزنم بعد اوندیگه دس نزدم
- دیر به راه افتادن کودک
السلام علیکم. دختر دو و نیم ساله ای دارم که بعد از تولد با تشخیص دکتر مشخص شد که رگ اضافه ای از قلبش بازه و در 6 ماهگی فکر کنم عمل شد و خوب وزن نمیگرفت بعد از یکسال دوباره بردیم زاهدان برای چک کردن قلبش خوشبختانه خوب بود اما نه بخوبی چار دست و پا می رفت و نه راه میره الان که دو ونیم سالش هست هنوز راه نمیره خیلی نگرانیم لطفا راهنمایی کنید.
- پوسته زبر
سلام جناب دکتر. خدا قوت.. پسرم 22 ماهشه و اخیرا متوجه شدم که انگشت شست پاش دچار پوسته های زبر و خشک شده پ(قسمت پشتش که روی زمین میزاره. و کمی هم کف پاهاش) البته خودم هم دچار خشکی شدید پوست پا هستم دکتر عمومی برای پای پسرم گفت پماد تریامیسینیلیون بزنم... گفتم با شما هم مشورت کنم ببینم تجویز شما چیه؟ یک دنیا ممنونم ازتون
- پماد سوختگی و کرم
با سلام. آیا اگر بعد از اینکه کرم ضد آفتاب یا ترمیم کننده یا مرطوب کننده یا پماد سوختگی رو استفاده کردیم، دست هامون که ازشون جهت مالیدن کرم و پماد بر روی موضع استفاده کردیم رو نشوریم برای خوردن غذا و خوراکی ها و سایر فعالیت ها مشکلی برای ما پیش نمیاد؟ حالا چه کودک باشه چه بزرگسال
- تنفس نامنظم
باسلام پسر پنج ساله ای دارم که چند روزه دچار ویروس شده وآبریزش وتب داره چیزی که من را نگران کرده این است که تو خواب تنفسش خیلی نامنظم شده وقتی تب داره کخیلی تند تند نفس میکشه وبعصی وقتها هم چند تا نفس میکشه وچند ثانیه نفس نمیکشه البته دوباره تنفس عادی میشه قبل سرماخوردگی دقت نکرده بودم ببینم همین طور بوده یا نه فقط نارس بدنیا اومده و12روز بدلیل آپنه در ان آی سی یو بستری بود ولی بعد از اون دیگه مشکلی نداشت ،لطف میکنید راهنمایی بفرمایید .ممنون.
- تداخل شیر خشک بادارو
سلام میشه شربت سرماخوردگی کودکان وآبریزش بینی با شیر خشک قاطی کنم وبه بچه یکسال ونیمه بدم؟
- ممنون
الهی که خدا به حق پنج تن به شما آقای دکتر عمر با عزت بده الهی آمین.

