Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سونو
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یکسالشه پای راستش برجستگی داره دکتر سونو کرد گف احتمالا فتق باشه نگرانم ینی چی میشه ؟ عمل نیازه یا چی ممنون میشم جواب بدید
- دوز دارو
با سلام روز خوش آقای دکتر فرمودین به پسر دو ساله ام شربت فارمانتین و شربت دکتزومتروفان بدم بی زحمت میشه بفرماین چه دوزی از فارمانتین تهیه کنم و مقدار مصرف هر کدوم از شربتها رو هم میشه بفرمایین وزن پسرم ۱۲/۵ کیلو هست ممنون از وقتی که در اختیارمون میزارین
- خونریزی
سلام من پسرم 4ساله است دو روز میشه که یهویی از دهانش خون میاد خون نسبتن زیاد چن مدت پیش بردم دکتر گفت عفونت معده داری علت خونریزی چی است
- عفونت ادراری نوزاد دوماه ونیمه
سلام آقای دکتر خسته نباشید .دختر من عفونت ادراری داشت ادرارش بد بو و رنگادرارش پررنگ وکم بود. شیر بزور میخورد وزنش زیاد نشده بود وگریه و بی قراری زیاد میکرد که یه خانم دکتری براش سفکسیم ۱۰۰تجویز کرد هر ۱۲ساعت تا ۷روز وقتی استفاده کردم بچه کامل خوب شد ادرارش هم رنگش کم رنگ شد و زیاد اما الان باز بعد دو روز که سفکسیم رو قطع کردم بازم رنگ ادرارش پررنگ شده و یکم بی قرارم بعضی اوقات هم شیر نمیخوره علائمش از قبل کمتره میتونم بازم سفکسیم ۱۰۰بدم و اینکه تا چند روز بدم بهش نمیخوام بیمارستان بستری کنم.
- شب اداري
سلام روزتون بخير دخترم دوسال وهشت ماهشه خودش راحت از پوشك گرفته شد منتها الان دوماهي ميشه شبا بعضي اوقات روزهام ميخوابه خودش رو تواخواب خيس ميكنه دليلش چي ميتونه باشه
- اااسهال
سلام اقای دکتردخترم ۲سال نیم داره ۱۲کیلوهستش چندروز پیش خدمت شمابودیم میخواستم بدونم واسه اسهالش چه شربتی بدم .ممنون
- دارو
سلام آقاي دکتر دخترم 18 ماهه زبانش سفيد شده و اسهال داره دکتر بهش قطره سيتات داد و شربت مترونيدازول و پودر کيدي لاکت ميخواستم بدونم ميتونم شربت ميترونيدازول را با قزره نيستات در فاصله زماني نيم ساعت يا يک ساعته با هم بدم؟؟مشکلي ندارد باهم؟تداخل دارويي ندارند باهم؟
- مقدار مصرف سفکسیم برای دخترم ۳۴ کیلو هست
مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۸ساله با ۳۴کیلو وزن
- شربت استامینوفن
سلام، پسرم 14.5 کیلو وزنش چقدر شربت استامینوفن استفاده کنم؟
- نخوردن شیر مادر
سلام. دخترم هفده ماهشه. چهار روزه شیر نمیخوره باید, شیرما بدوشم با لیوان بهش بدم شیشه هم نمیگیره. بردم دکتر گفت گوشش ی مقدار التهاب داره .همش, بهانه میگیره ولی, شیر ک میخام بهش بدم گریه میکنه و بیقراری.. بنظرت چ کنم ک بتونه, سینه را بگیره
- سلام پسرم ۸ساله کف پاهاش همش زرد هست علت چی هست
- سلام دخترم تقریبا یک سالشه چند روز دیگه میشه یکساله وزنش کمه لاغره میتونم شیر خشک بدم غذام درست نمیخوره چ شیرخشکی بدم
- کش و قوس
دخترم ۱ سالو نیمشه ک از ۵ ماهگی فهمیدم ک وقتی خابش میاد ی چیزی میکشید رو صورتش و با دستاش اونا هی میکشید و زور میزد و هی پاهاشا جم میکرد ب طرف دلش و دوباره تکرار میکرد تا خابش میبرد الانم هنوز همینجوره و با دستاش شلوارشو میگیره و ب طرف صورتش میکشه و زور میزنه و ی چن دیقه ای این کارا میکنه و خابش میبره خیلی نگرانم از این کارش علتش چیه
- جوش
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر آیا جوش سرسفید روی بدن کودک ۲ساله میتواند نشان کبد چرب باشد
- یبوست
سلام آقای دکتر نزدیک ۲۰ روزه دخترم رو از پوشک گرفتم ۲ سال و ۵ ماهشه، پی پیش رو هنوز نمیگه و تو شلوارش کارشو میکنه. یه چند روزی مریض شده بود اسهال گرفته بود از اون موقع از پی پیش ترسیده هر دوسه روز یه بار پی پی رو نگه میداره انکاری میترسه زور میزنه ولی نمیکنه. الانم دوروزه پی پی نکرده همش بیحال اینورو اونور میوفته. پودر لاکساتور هم دو روزه میدم ولی خبری نیست همه کارم کردم براش روغن زیتون آلو ولی جواب نمیده. چیکار کنم؟
- رشد مناسب
سلام پسرم 11ماهه اس و8.7کیلوگرم وزنشه باقد 79،سانتیمتر.آیا رشدش خوبه خیلی نگرانم
- سرفه نوزاد شش ماهه
سلام وقت شما بخیر پسرم مریض شماست پنج ماه و ۲۳روزشه از سه روز پیش آبریزش بینی و عطسه داشته و تب زیر ۳۸ درجه روز سوم سرفه خشک و خشکی گلو شروع شده چه دستوری میفرمایید؟
- بی اشتهایی در کودک
سلام مک دخترم ۱۱ ماه وده روزش هست وخیلی بد غذا هست قبلا دکتر بهش زینک سولفات داده تا یه مدت خوب بود ولی دیگه الان اثری نداره میخواستم بپرسم می تونم بهش نئوزینک دم و چقدر بدم برای سنش مشکلی نیس
- شیرخشک مناسب
نوزاد دوماهه که شیرمادر میخوره، گاهی شیرم خیلی کم میشه و نوزادم گرسنه می مونه. با توجه به اینکه نفخ و دلپبچه داره و مدفوع مخاطی و گاهی شیر بالا میاره، چه شیرخشکی براش مناسبه؟ ببلاک یک دادم یبوست شد و نفخ شدید
- ازمایش
با عرص سلام من یک دختر 11 ماهه دارم که چکاب خون رو انجام دادم جوابش به این شرح هست Rbc4.52 وwbc12.3 وHb12.1 وhct36.3 وmcv 80.3 وmch26.7و mchc 33.3وپلاکتش451 هست پلاکتش کمی از نرمالش بالاتره خیلی نگرانم لطفا کل ازمایششو برام تفسیر کنید چون فعلا دسترسی به دکترش ندارم. ممنونم

