Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت آموکسی سیلین 125 چند سی سی باید به کودک یک ساله داد آبریزش سبز داره آیا باید همین شربت را داد
- لک سفید و قهوه ای
سلام بچم از سه ماهگی روی شکمش یه لک سفید بزرگ که شبیه ذو زنقه بود داشت الان حس میکنم این لک ها زیاد شده و در بدنش و صورتشم هست بچم دو سال هفت ماهه این لک ها به چه علت هستند؟ خطرناکه؟ لک قهوه ای هم دارد که اندازه های مختلفی هستن
- ریزش مو
با سلام .پسر ۷ و نیم ساله من ریزش موی شدید دارد قرص بیوتین ۵ ایرانی میخورد، الان قرص بیوتین ۸۰۰ میکرو گرم پدرش خریده .وزن پسرم ۵۰ کیلو است .تمام قرص را مصرف کند یا نصف قرص را؟ با تشکر
- وزن کودک
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه دقیقا . شربت زینک سولفات هم بهش میدم بعضی مواقع . ولی درکل قدش 76 سانت و کزنش 9کیلو و 800 گرمه . نهار و شام سخت میخوره میخوام بدونم چیکار باید بکنم و چی بدم یااینکه وزنش مناسبه ؟؟ زینک رو چه ساعتی بدم بهتره ؟
- کبوتر
سلام آقاي دکتر دختر 1سال و نيمه اي دارم که چندروزه اسهال شده دندان هم داره در مياره و ما در خانه ي خود پشت بام حدود 10 تا کبوتر داريم که همسرم از آن ها مراقبت ميکند و گه گاهي بچه را پيش کبوترها ميبرد اما نمي گذارد به کبوترها يا به جايي دست بزند ميخواستم بدانم آيا ممکن است اسهال بچه به دليل وجود کبوتر هاباشد؟؟الان طي يکي 2هفته دخترم دو سري اسهال ميشه
- علت قرمزی دور معقدکودک ۲۰ ماهه
کودک ۲۰ ماهه دارم چندروزه دور معقدش قرمز شده علتش چیه با تشکر
- تب بالا
سلام دخترم۱۵ماهه هست تب داره قطره پارکیداباید چندقطره بدم ۱۰کیلو وزنش هست
- سلام دوز مناسب برای کودک ۶ ساله ۲۵ کیلو برای شربت آزیترومایسن ۲۰۰ رو میفرمایید
- میزاندادندارو
نوازدامنششماهتمومشدهوخدودششونیمکیلووزندارهچقدرشربتسفکسیمبدم
- تب۹
سلام دخترم تب داره ۲۱ ماهش هس ۱۳ کیلو چقد از شربت ازیترومایسن بدم؟ دوزش چند باشه؟
- جواب کالپروتکتین
به خاطر حرفه شما ازش ازمایش گرفتم اگه جوابه درستو حسابی نمیدین چرا مردمو سره کار میزارین 800 تومن حق ازمایشش بود فکر میدکنید نمیدونم پیش دکتر ویزیتش کنم چنتا دکتر رفتم نتیجه نگرفته وگرنه راهم دوره میومدم مطب حقه ویزیتتونم میدادم 😏😏
- آب آمدن از يک طرف چشم
سلام آقاي دکتر دخترم 19ماهشه و چشم سمت چپش هميشه بيشتر اوقات آب و اشک مياد چيکار بايد بکنم؟؟
- استفاده از قطره
سلام دکتر خداقوت ایا میشه از قطره هایی که مهلتش یکماه هست بیشتر استفاده کرد؟تاتموم شدن شیشه؟ اگر میشه تا چندوقت بعد واگر استفاده کنیم مضره برای بچه؟ مثلا استامینفن پاراکید و آهن و مولتی و...
- شربت اشیده معده
سلام اقای دکتر خداقوت اگه خودمون داروی اسید معده بخوریم تو دوران شیردهی، رو خوب شدن رفلاکس بچه موثره؟؟
- دانه های پوستی
سلام دخترم 21 ماهه است که از صبح دانه های قرمز زیر پوستی ابتدا از صورت شروع شد و حالا در کل بدنش نمایان شده سپاس از راهنمایی تان
- زینکسولفات
سلام اقای دکتر. زینکگلوگونات بازینک سولفات چه فرقی داره؟
- تشنج
سلام ببخشید علاعم تشنج در نوزاد ۶ ماهه چیست
- پشت گوش
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سال و هشت ماهشه پنج ماه پیش اتفاقی دستم خورد به پشت گوشش قسمت پایین گوش یه برآمدگی اندازه نخود یه کم کوچیکتر نگرانم آیا لازمه سونوگرافی بگیرم ؟البته درد یا قرمزی نداره با چشم هم زیاد معلوم نیست فقط یه حالتی که سرشو تموم میده یه کم معلومه هنوز برطرف نشده خطر نداره؟نگرانم
- چرک خشک کن
سلام خسته نباشید در دوران شیردهی میشه برای گلودرد آموکسی سیلین خورد؟؟ بچم رو نمیتونم جایی بذارم.ممنون
- تکررادرار
سلام آقای دکتر دختر من ۴ سالشه بعد تو این چندماه چندبار تکرر ادرار داشته هرچندبارش هم آزمایش ادرار و کشت ادرار دادم منفی بوده الان یه پزشک عمومی میگه باید حتما سونوگرافی بدی براش ممکن ادرار پس بزنه به کلیه و....خیلی استرس توراخدا بگید ممکن اینطوری باشه باید چیکار کنم

