Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دفع مکرر
با سلام و ارادت , کودک من 15 ماهه میباشد و 2 یا 3 روز دچار دفع مکرر مدفوع شده و این در حالیست که بصورت طبیعی و غیر اسهالی میباشد اما هر بار با مقدار زیاد میباشد , این اتفاق در روز حدودا 6 یا 7 بار اتفاق می افتد , علایمی نظیر تب و بی اشتهایی هم وجود ندارد , اگر ممکن است راهنمایی بفرمایید , با تشکر فراوان
- برای اسهال واستفراغ بچه ۴ساله
سلام بچه ام اول استفراغ داشت الان هم اسهال چه داروی براش خوبه
- سرفه و واکسن
سلام پسرپنج ساله دارم سرما خورده بود قبلا الان چندروزه فقط سرفه خلطی داره میخوام ازیترومایسین ۲۰۰ بدم . نوبت دوز دوم واکسن انفولانزاش هم امروزه میتونم واکسن بزنم یاخیر؟
- بی اشتهایی
سلام وقت بخیر دختر یکسال و ده ماهه ای دارم که اصلا اشتها نداره وزنش ۱۰کیلو باتوجه به اینکه یکسال و نیم ۱۱.۵کیلو بود رشد منفی داره زینک هم دادم اشتهاش رو باز نمیکنه بنظرشما چه دارویی بدم که وزنش بالاتر بره و اشتهاش باز بشه از شیر مادر تغذیه میکنه خواستم راسیپ بدم گفتم نظرشما رو بپرسم ممنون که وقت میگذارید و پاسخ میدهید
- آبمیوه
سلام. خسته نباشید. بچم تب داره. یسال و نیمه. براش آبمیوه میگیرم یکم با آب قاطی میکنم. مثل آب لیمو شیرین یکم شکر میریزم که بخوره. ضرر نداره؟ ممکنه بالا بیاره؟
- زور زدن هنگام ادرار کردن
سلام پسرم حدود هشت ماهش هست ، سه ماهگی ختنه هم شده اما گاها موقع ادرار کردن یه کم زور میزنه انگار تمرکز میکنه یه فشار به خودش میاره و بعد ادرار میکنه ولی بدون بی قراری و گریه و درد ، آیا مشکلی داره ؟
- سلام اقای دکتر دخترر۱۶ ماهه دارم بی اشتهاس ورفلاکس داره ایا میتونم شربت زینگامان بهش بدم
- سلام وقت بخیر پسرم رفته تو ۱۴ماه و روزی ۷ ۸ بار مدفوع میکنه کم کم .مدفوعشم چربه به پوشک و بدنش نمیچسبه علتش چیه ؟و چطور میشه از دفعاتش کم کرد واقعا از شستنش خسته شدم
- مقدار مصرف آریترومایسین 200در کودک 5 ساله
- تب
سلام منپسرم۲سال نیمش هست دکار بردمش ازیترومایسنداد و استامینافن کلی وقتی تایم استامینافنش میرسه بدنش گرممیشه بی حال میشه استامینافنمیخوره ۱ ساعت بعدش خوب میشه ۳روز هست اینمدل هست چکار کنم
- زردآلو
سلام آقای دکتر روز بخیر،دخترم نزدیک ۴سالشه سرماخورده و سرفه داشت داره دارو مصرف میکنه خداروشکر بهتره میتونه زرد آلو بخوره؟
- دوز مصرف ازیترومایسین برای کودک ۸ ساله ۱۶ کیلو
با سلام دوز مصرف ازیترومایسین برای کودک ۸ ساله ۱۶ کیلو چقدر است؟
- سلام من دخترم تقریبا یه ماهه ک درد شکم داره
سلام من پسرم سه سالشه الان چهر روزه مدفوع نمیکنه همش گریه میکنه درد داره چکار کنم
- سرماخوردگی کودک
سلام و خسته نباشید پسر ۱۰ساله ام از دیروز سرماخورده ابریزش شدید بینی همرا ه عطسه داره گلوشم میسوزه فقط شربت کوریزان بهش دادم ولی بهتر نشده تب نداره فقط ابریزش بینی و گلودرد داره و بی حاله چه شربتی یا قرصی حالشو خوب میکنه ؟ممنون میشم راهنماییم کنید سرفه هم نداره
- مقدار مصرف شربت کوآموکسی کلاو
سلام وقت بخیر،دخترم دوسالشه با وزن ۱۱ کیلو گوش درد داره شربت کوآموکسی کلاو۶۴۳ چند سی سی باید بدم؟
- آیا مصرف قرص سفیکسیم به جای شربت
آیا مصرف قرص ۲۰۰میلی سفیکسیم هر ۱۲ ساعت به جای شربت برای کودک ۵ ساله اشکال دارد
- سلام وقت بخیر پسرم ۶ساله هست بعد سه روز تب. وب پس و هانس دونه های قرمز رنگ همراه با خارش هست دلیلش چیه البته جوش های دهانش متورم و دردناک هست
- زمين خوردن كودك
سلام آقاي دكتر وقتتون بخير
ببخشيد مزاحم شدم بنده يك سوالي داشتم اگه مشكلي نيس لطفا به بنده پاسخ دهيد.
ديروز پسر خواهرم كه يك سال و نه ماه داره محكم از ناحيه پيشاني سمت راست خورد زمين .خيلي صداي بد و بلندي داد.اولش گريه كرده وعصباني شده بود و من رو مي زد چون من باعثش شدم.اما كم كم آروم شد.وبه حالت عادي برگشت اما حدودا نيم ساعت بعدش حس كردم يه خورده آبريزش بيني داشته كه كسيم به اين موضوع دقتي نكرد.كه بعد ازاينكه پاك شدن ديگه نداشت.الان حدودا ٢٤ساعت از اون موقع گذشته. ومن هيچ علائمي غيراز اون نديدم اما دارم ديوونه ميشم.خيلي به هم ريختم و مي ترسم. شنيدم آبريزش بيني خيلي خطرناكه هرچند كم بود و ديگه هم تكرار نشد ولي دارم از نگراني مي ميرم. - تغذیه کودک رفلاکسی
سلام آقای دکتر کودک من یکساله است درمد فوعش گاهی خلط هم اه با خون خفیف است من از وقتی شیرخسک نان اچ آ ۲ دادم بهتر شد رفلاکسش الان میتونم شیرخشک را عوض کنم قد پوزن ودور سرش خوب است اما ریز نقش است وهنوز هم گاهی کم بالا می آورد نطر شما چیست چه کنم شیر خشک را عوض کتم یا تا پایان دو سالگی همون نلن اچ آ۲ را بدهم ممنون از شما
- بی اشتهایی وپرتکاپو بودن پسر یکساله ام
سلام، من پسرم یکسالشه خیلی اشتهاش کمه وخیلی پرتکاپو هست وخیلی حرکت داره توی طول روز وخسته میشه وخوابش میگیره ولی طول میکشه تا بخوابه وخیلی برای خوابیدنش اذیت میکنه احتمال اینکه پسرم بیش فعال باشه هست؟؟؟

