Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
با سلام پسرم دو سال و نیم هست سرما خورده سرفه میکنه و ابریزش و گرفتگی بینی داره شب ک میخابه هی سرفه میکنه و خلط میاد گلوش نمیتونه بخابه چه دارویی بدم و با چه دوزی بسیار سپاسگزارم
- ضربه به لب
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم سه سال دارد. تحت نظر شماست. دیشب موقع دویدن و بازی کردن لبش محکم به پایه ی مبل خورد و دچار پارگی شد و کمی خونریزی کرد . ورم کرده و خونمرده شده. بخاطر دردش نمیتونه غذا بخوره. دکتر داروخانه پماد ویتامین آد داد و گفت با پزشکش که جنابعالی میباشید مشورت کنیم تا شما یه پماد ترمیم کننده معرفی بفرمایید. الان تهران هستیم و نا دو روز دیگر برمیگردیم رشت. یک دنیا سپاس از شما
- مصرف ویتامین دی سه
سلام دخترمن ۲۱ماهشه امروز ۵تاقرص ویتامین دی سه ۵۰۰۰۰هزارخورد بردمش دکتر گفت مشکلی نیست ودفع میشه مایعات بدین بهش. توروخدا نیاز نیست دیکه ببرمش دکتریا ازمایش؟ دپوبارهم دفع ازشکم داشت
- خوابب
سلام خسته نباشید . دختر من ۲۳ ماهش هس هنوزم سر خوابیدن اذیت میکنه یهو توی خواب یهو گریه میکنه یا هی وول میخوره مخصوصا اگ زودتر بخوابه درست میشه؟ دلیلش چیه با چی مستونم خوابش و درس کنم یا اصلا چاره ای نداره
- سرماخوردگی
اقای دکتر دختر ۱۰ ماهه ام که ۷ کیلو وزن دارد خلط گلو وسرفه دارد میزن و ساعت مصرف سفکسیم ۱۰۰ چگونه است
- کرم کودکان
سلام پسرم 4 سالشه چطور قرص مبندازول را مصرف کند. ممنونم از شما
- سردرد شب همراه با شکم درد و احساس لرز
سلام دکتر دخترم الان دوشب ک وقتی شب میشه میگه سرم درد میکنه حالشم بد میشه میگه سردم
- چرا جوابتون باز نمیشه
چرا جوابتون باز نمیشه آقای دکتر ؟ من خیلی دوست دارم جوابمو بدونم
- دانه قرنز روی پوست
سلام وقت بخیر .پسرم ۲ سال و ۸ ماهه هست.دو روز تب شدید ۳۹ درجه داشت.دو روز بعد از قطع شدن تب بدنش دونه قرمز زده روی سینه و شکم و کشاله رانش.گرفتگی بینی و سرفه هم داره مشکل چی هست دکتر ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟
- اندازه استفاده شربت سیفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۸ماهه
سلام پسرم دکتربراش سیفیکسیم نوشت یادم رفت گفت چقدر بهش بدم وزن پسرم ۷ کیلو است
- قطره اهن و آ د
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم قطره آ د و آهن سیدرال را میشه مخلوط با سوپ کودک بهش بدم؟
(جدا جدا البته؛ نه هر دو قطره را باهم )
چون اینطوری نمیخوره
دو روز دیگه شش ماهش تموم میشه - خلط در مدفوع کودک ۴ ساله
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر ،دخترم ۳سال و ۱۰ ماهشه الان ۱۰ روزه داخل مدفوعش لزجی هستش امروز زیاد شد و اسهال هم دو بار شد صورتش هم دون زده ،نگرانم اگر راهنمایی کنید ممنون میشم
- سلام طرض مصرف دارورولطف میکنی
سلام طرض مصرف دارورولطف میکنی بدی
- خواب کودک….
سلام آقای دکتر ببخشید پسری دو ساله دارم از وقتی بدنیا اومده خیلی به سختی میخوابه یعنی با خوابش مقاومت میکنه هر بار میخواد بخوابه دو سه ساعت طول میکشه تا بخوابه خواهش میکنم راهنمایی کنین که علتش چی میتونه باشه واقعا دیگه خسته شدم .
- مشکل درد شکم پسر ۷ ساله
باسلام،
پسری دارم الان 7 سالشه وقتی یه ماهش بود اسهال شدید گرفت بعد از شاید صد ازمایش دکتر گفت رودش صافه، باید بزرگ بشه تا خوب بشه، تا 6 سالگی هردوماه یک بار شکم درد شدید میگرفت ولی اسهال نداشت. دوبار اندسکوپی کرد یه بارم کلونوسکپی کرد که دکتر گفت رودش خوب شده دردی نداشت تا الان که 7 سالشه، الان یه دفعه شکم درد عجیبی گرفته ولی اسهال واستفراغ نداره فقط میگه دور نافم و بالاتر درد میکنه، البته اشتهاش هم کامل کورشده. میگه یه چیزی تو شکمم پیچ میکنه یه دقیقه خوب میشه ده دقیقه بدمیشه. دکتربردیم گفت ورم معده داره. دارو داد بعد از 4 روز خوب شد ولی دوباره همونطوری شده. از بس بردمش دکتر و هر کدومش یه چیز گفتن ناامید شدم از خوب شدنش. شما رو به قران هرکسی میتونه کمکم کنه و بگید چکار کنم.
- شربت پدیا کلد
سلام آقای دکتر شربت پدی کلد را بعد از باز کردن تا چند وقت میشه نگهداری کرد
- حساسیت به دارو
با سلام خدمت شما ....دخترم 7سالشه سرما خورده و سرفه زیاد می کرد دکتر بردم شربت آزیترومایسین داد و به محض که به دخترم دادمدبه خاطر اینکه خیلی بد دارومی خوره سرفه کرد و بالا آورد یهنی هم غذا که قبل خورده بود و همون دارو که همون لحظه دادم ...بعد از نیم ساعت من دوباره چون دارو رو بالا آورد بهش شربت آزیترومایسین رو دادم وحدود یکی دو ساعت بعدش گفت دلم و معدم در میکنه و زیر چشمش دونه قرمز زد و کمی نا آرومی کرد و بچه چون حال نداشت خوابید....من الان خیلی نگرانم و عوارض دعرو رو هم خوندم خواستم بدونم چون بالا آورد و دوباره بهش دادم مشکل پیش اومد تو رو خدا راهنماییم کنید ممنون
- سرفه و واکسن
سلام پسرپنج ساله دارم سرما خورده بود قبلا الان چندروزه فقط سرفه خلطی داره میخوام ازیترومایسین ۲۰۰ بدم . نوبت دوز دوم واکسن انفولانزاش هم امروزه میتونم واکسن بزنم یاخیر؟
- شربت زینک سولفات
سلام و خداقوت آقای دکتر بهم گفتید بابت سفیدی ناخن دخترم شربت زینک سولفات بدم میخواستم بدونم دخترم مینور هست این شربت مشگلی نداره ؟وابنکه چه مدت بهش بدم
- حرف زدن کودک
سلام دکتراست نباشیددکترپسرم ۱سالو۵ماهشه ۱۱ماهشه بود راه افتادولی بااینکه۱۷ماهشه فقط ماماوبابامیگه البته من۳بچه دارم وقت نمیکنم زیادباهاش حرف بزنم شوهرم نذاشت که قطره ویتامین زیادبهش بدم الان ۴ماهه که بهش ندادم دکترتوروخداشرایط دکتربردنشوندارم کمکم کنیدضعیفم هست همه چیزمتوجه میشه فقط این دوکلمه میگه دارویی چیزی بهم معرفی کنیدبخدابراتوندعامیکنم اجرتون باامام زمان

