Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد50روزه
سلام ووقت بخیراقای دکترپسرم 50روزشه والان مدت 5روزه دچاریبوست شده روزهازیاداذیت نمیشه اماشبهابینهایت بی قراری میکنه.خودم عرق رازیانه میخورم به بچه هم گریمیچل وپدل لاکت دادم اماهیچ تاثیری نداشته چندشبه انقدربی قراری میکنه همسرم چونکه روزهاسرکاره وشب خستس بهش قرص فنوباربیتال میده که بخوابه قرص رواقای دکترعلی زاده وقتی پسرم 8روزش بودبرای بی قراریش تجویزکرد توروخدایه راه حل بدین که پسرم خوب بشه نمیخوام به قرص عادت کنه
- وزنگیری نوزاد 5 ماهه
سلام وقتتون بخیر پسرم 4 ماهگی ک بردم وزن کردم. 6650 بود. الان ک 5 ماه و ده روزش هس شده 7 کیلو. کم وزن اضاف کرده. قبلا بهش شیر خشک میدادم دوماهی هس نمیدم. نیاز هس باز براش شروع کنم؟ یا غذا کمکی بهش بدم؟ یا وزنگیریش عادی بود؟؟
- ????
سلام آقای دکتر چندوقت پیش راجب نوزادم سوال کردم پرسیدم پشتش قوزداره میشه شمافرموديدبايدببرمش روماتولوژي.سوالم آینه تاچندماهگيش ياتاچندسالگيش فرصت داره پشتش درست بشه اياهمين حالابايدببرمش ياتاچندماه بشه دیگه نمیشه کارش کردممنونم
- لکنت
درود، پسر ۴ ساله ایی دارم که بر اثر ترسیدن بعضی کلمات رو با لکنت میگه چی کار باید بکنم ، ممنون
- مدفوع نکردن نوزاد
دخترم الان سه ماهه هست ۵ روز هست مدفوع نکرده البته روز های قبل هم ۲ روز یکبار مدفوع میکرده شربت لاکتوز هم میخوره
- قطع قرص ایمی پرامین
بچه نه ساله بمدت چهار ماه ایمی پرامین مصرف کرده برای شب ادراری حالا چگونه قطعش کند. ممنون
- رفلاکس و آلرژی
سلام اقای دکتر پسر دو ماه و نیمه دارم رفلاکس پنهان شدید داره و آلرژی به پروتئین گاو وزن گیری خیلی کم و کند شیرخشک پپتی یک میخوره که خیلی سخت پیدا میشه به نظر شما میتونه شیر خشک دیگه ای بخوره..؟
- خس خس سینه نوزاد سه ماه و نیمه
سلام خسته نباشید پسرم سه ماه و نیمه است یک ماه و نیمه که سینش خس خس میکنه بردمش دکتر بهش آموکسیسیلین ۲۰۰ داد با قطره بینی تقریبا سه هفته دادم خوب نشد دوبار دکتر بردم باز همونو داد دوباره امشب بردمش ی دکتر دیگه گفت حساسیت داره بهش سیتریزین داد با اسپری سالبوتامول و پودر گرانول خوراکی سینکاست توی گوگل نوشته زیر شش ماه آنتی هیستامین کلا برای نوزاد تا شش ماه خوب نیست چیکار کنم بدم؟؟ اینم بگم عکس از سینش گرفتیم گفتن هیچ مشکلی ندارع بچم خیلی بی تابی میکنه بدم داروها شو یا ن؟
- غذا
سلام آقای دکتر خسته نباشید برای نوزادم با مرغ و سیب زمینی و هویج سوپ درست کردم صورت و بدنش دون دون قرمز شد خودم فکر میکنم گرمی کرده بخاطر سیب زمینی میشه شماراهنمایی بفرماید اگر گرمی باشه چکار کنم میشه سیب زمینی رو از سوپ حذف کرد نوزادم شش ماه و هفت روزشه باتشکر
- گردن
با سلام خدمت آقای دکتر دختر چهارماهه دارم که اکثرا گردنش را به جلو خم میکند انگار میخواهد چیزی روی زمین را ببیند ولی در بعضی مواقع عادی است خواهشا راهنمایی بفرمائید چکار کنم
- دخترم یکماهه هستش سه چهار روزی یه بار شکمش کار میکنه هم شیر خودم میخوره هم شیر خشک ایا مشکلی هست
دخترم یکماهه هستش هر سه یا چهار روزی یه بار شکمش کار میکنه هم شیر خودم میخوره هم شیر خشک ایا مشکلی وجود داره
- چشم نوزاد
باسلام اقای دکتر پسرمن ۵ ماهشه و از اولی ک بدنیا امد چشم سمت راستش از چپ کوچک تر هست، وقتی با دقت نگاه کنیم متوجه کوچکی چشم میشیم، بیناییش هم خداروشکر خوبه چون وقتی دستمو جلوش تکون میدم با چشم هاش همراهی میکنه یا وقتی کسی از جلوش رد شه خوب با نگاهش دنبالش میکنه اما میترسم مشکلی باشه و اینکه از نظر ظاهری در بزرگسالی مورد تمسخر قرار بگیره راه حلش چیه؟؟؟ ممنون از زحمات شما
- میترونیدازول
باسلام پسر هفت ماهه دارم که مبتلا به فاویسم هست آیا دادن قطره خوراکی میترونیدازول برایش مضر هست یا نه ؟ اگر مضر نیست روزی هرچند ساعت چند سی سی بدهیم ؟ ممنون
- سلام پسرمن ۱۱ماهش هست و۹ونیم کیلو وزنش سرما خورده و پزشک بهش آزیترومایسین داده ولی دوزش رو ننوشته میشه راهنماییم کنین
- سلام کودک ده ماهه دارم یه هفته است که ازطریق بینی صدای خرخر میکنه آیا شربت آموکسی سیلین بهش بدم
- کودکم۲۰ماهه است چندسی سی بهش شربت ازیترومایسین ۲۰۰بدم ۱۱کیلووزن داره
- قطره مولتی ویتامین و آهن
با سلام نوزاد ما 5 ماهه هست و پزشک تجویز مولتی ویتامین کردن. تا قبل این تجویز نوزاد آهن و آد و زینک رو جدا جدا مصرف میکرد.الان پیش دکتری که رفتیم مولتی ویتامین تجویز کردن که داخلش تمام اون آهن و زینک و آد موجود هست. سوالم اینه که میشه من اون قطره ها رو ندم و فقط مولتی ویتامین رو به نوزاد بدیم؟ ممنونم
- سرفه نوزادسه ماهه
با سلام ببخشین نوزاد ۳ ماه و ۱۰ روزه ای دارم که چند روز پیش تب و سرفه داشتن با مراجعه به دکتر و بیمارستان و استفاده از شیاف و استامینوفن و امپول خداروشکر تبش قطع شد ولی سرفه دارند دکتر شربت اموکسی سیلین دادن امروز بردم دکتر برا سرفش شربت سالبوتامول هرروز سه بار ۱ سی سی تجویز کردن آیا این شربت برا نوزاد ۳ ماهه خطرناکه؟دوبار بهش دادم نگرانم.
- مرغ
سلام دخترم رفته تو ده ماهگی ،میتونم بهش آب پای مرغ و بامیه تو سوپش بدم ممنون میشم جواب بدین
- ریزش مو
سلام دخترم 9 سالشه کم خونی مینور داره و حدود دوماه هست ریزش مو داره ممنون میشم اگر شربت تقویتی هست راهنمایی کنید.

