Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن گیری
با سلام وخسته نباشید پسر من ۴ سالشه ۱۴ کیلو وزنش کمه البته بچه سالمی خداروشکر هیچ مسکلی نداره فقط خیلی بدغذاس و فعالیتش رزیاده به نظر شماچه دارویی برای وزن گیری بهش بدم بخوره هم وزن گیری هم قد با تشکر از شما
- خرخر
سلام اگر فرزندم وزن بالایی داشته باشد صدای خرخرسینه اش که از بدو تولد داشته مشکلی ایجاد میکند
- مقدار مصرف شربت سفكسيم ١٠٠ براى دخترم. سه سال و نيم و ١٥ كيلو و ن داره. گوش درد
- تغییر رنگ مدفوع
سلام .علت رنگ تیره مدفوع در کودک ۵ ساله بدون اینکه دارو یا غذای خاصی خورده باشد و مدت چند ماه اداهمه داشته باشد چیست ؟با تشکر
- واکسن یکسالگی
سلام آقای دکتر. بچه ای که به تخم مرغ و پروتئین گاو آلرژی داره میتونه واکسن یکسالگی رو بزنه؟ آلرژیش اینجوری بود که من تخم مرغ میخوردم شیر خودمو میدادم بهش گریه میکرد و مدفوعش خون بود
- نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد من دوماهشه موقع تولد وزنش ۲۲۰۰ بود الان ۳۳۵۰ شیر خشک هم میخوره شکممش پر گازه شبا خ بیقراری میکنه شکمش هم کار نمیکته
- قطره آهن
با سلام بچم 5 ماه و نیمشه برای اولین بار میخوام قطره آهن بدم به نظرتون چه مارکی بدم که دندون سیاه نکنه و خوش طعم باشه.
- متخصص اطفال
سلام اقای دکتر بنده وقتی نوزادم را بغل میکنم از رو زمین برمیدارم یاروپام تکونش میدم شکمش صدای اب میده ممکن از زیاد اب دادن باشه چون یبوست داره مایعات واب زیاد میدم.ایا این صدا نشان دهنده مشکلی هسش؟
- مقدار دوز مصرفی سفکسیم100 برای اطفال ااساله با وزن 25 کیلوگرم
مقدار دوز مصرفی سفکسیم 100 برای کودک ااساله با وزن 25 کیلوگرم
- نوزاد ۹ ماه دختر
آقای دکتر دخترم رو ۵ رو پیش بردم دکتر ۹ ماهشه دکتر آزیترو مایسین با پلارژین و پودر سینکاست داده با آمپول کورتون گفت دوباره بیار معاینه اگه بهتر نشد ۲و۳از آمپولشو بزنه الان دکترش نیست از صبح هم هست سرفه میکنه از دیروز شیر کمتر میخوره چیکار کنم توروخدا جواب بدید
- شیره
سلام اقای دکتر پسرم ۷ماهس میتونم داخل شیر خشکش یه قاشق جای خوری شیره انگور یا انجیر بریزم بخورم قبلا دادم فقط خاسم بدونم داخل شیر میسه ریخت با تشکر
- دلدرد دلپیچه نوزاد؟
سلام اقای دکتر پسرم دو ماه و۱ث روزش هست وخیلی استفراق میکنه از سینم بهش شیر میدم اما تا دو دقیقه بعد شیر دادن همش رو پس میده بیبی کر واسش گرفتم ولی باز هم همون حالته چکار کنم واسش ممنونم میشم کمکم کنید
- وول خورد نوزاد
سلام اقای دکتر ،پسر من تازه رفته ۴ماهگی،تقریبا از دو ماهگی اینطوریه...توی خواب نزدیک صبح ک میشه همش پیچ و تاب میخوره همش دست و پا میزنه اینطرف اونطرف میشه سرشو همش چپو راست تکون میده ،خیلی نگرانم اینجور مواقع بغلش ک میکنم اروم تر میشه و مجبورم بذارمش تو گهواره همش هلش بدم تا اروم بخوابه .درضمن مشکل رفلاکس پنهان هم داره و داروی پدی لاکت و امپرازول هم بهش میدم
- زینکسولفات.ریحانی
سلامآقایدکترگفتینروزییکسیسیبدهمشربتزینکسولفاتبهپسرم.اینکهچندروزواینکهقطرهیآهنومولتیویتامینشمبدمتداخلباشربتندارنممنونازلطفتون
- نحوه دادن دارو
سلام پسرم سرما خورده ۷سالشه سینه اش خلط داره قرص سفکسیم ۲۰۰چطوری بخوره
- غذای کودک
سلام ،،ایا میتونم به پسر یکساله ام تن ماهی ،،،گوشت بلدرچین بدهم ؟؟ مرسی
- ادرار کردن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۹ماهشه موقع عوض کردن پوشک ادرار کوچیکش ریخت روسرو چشمو دهنش خطرناک یانه؟ البته سریع بااب شستم صورتشو ولی حس میکنم هم تودهنش رفت یکمی هم چشمش
- تزریق آمپول دگزا برای کودک یک ساله
کودک یکساله دارم خیلی تب داشت پزشک نصف آمپول دگزامتازون تزریق کرد آیا عوارض دارد برای کودکم یانه
- جمجمه سر نوزاد
نوزاد من از روزی که بدنیا اومد جمجمه سرش سفت آیا طبیعی یا نه ممنون میشم جواب بدید
- استفراغ
سلام ببخشید من بچم وقتی خیلی گریه میکنه استفراغ میکنه باید چی کار کنم

