Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام اقای دکتر دختر ۸ماهه من امروز که بیدار شد از خواب این سومین باره که اسهال میکنه یعنی من میشورم پوشک میگیرم دوباره اسهال میکنه چی بدم بهش شاید ادامه دارم باشه
- شربت زینک سولفات
سلام و خسته نباشید اقای دکتر میشه به دختر ۱۰ماهم شربت زینک اکساید بدم؟چه مقدار در روز؟
- ترس بچه ۹ ماهه
سلام وقت بخیر. پسر من ۹ ماهشه چندروز پیش ترسیده و الان وقتی گریه میکنه فکش میلرزه. بعضی از کلمات هم مثل ن و د رو با لرزش میگه باید چیکارکنم؟ ممکنه لکنت گرفته باشه؟
- یبوست نوزاد
سلام اقای دکتر ،شیر ای ار نوزاد مصرف کرد یبوست گرفت،بعد گیگوز معمولی استفاده میکنیم نفخ زیاد داره تا یک هفته خوب کار کرد بعد یک هفته دوباره مدفوع خشک داره.چه شیری مناسبشه؟
- سلام شبتون بخیر تب نوزاد یکساله تا ۳۸ اومده و از شیاف ۱۲۵ استفاده کردیم پایین میاد ولی دوباره بالا میره؟ به همین شکل کنترل کنیم خطرآفرین نیست؟
- واکسن مننژیت
سلام وقت بخیر.آیا واکسن مننژیت برای نوزاد ضرر دارد ؟
- فرنی
سلام دکتر خیلی جاها شنیدم تو کشور های دیگه بعد از چهار ماهگی غذایی کمکی رو شروع میکنن دخترم واکسن چهار ماهگی ش رو زده میتونم بهش فرنی و لعاب برنج بدم؟
- صدای خرخراز بینی نوزاد
باسلام. نوزاد ۵۰ روز که گاهی اوقات در بیداری از انتهای بینی اش صدایی شبیه خر خر کردن بیرون می دهد که درست شبیه خر خر کردن بزرگسالان است ، با این تفاوت که در هنگام بیداری کودک شنیده میشود. نوزاد تحت درمان کولیک و برفک خفیف دهان است.لطفا راهنمای کنید.باتشکر
- حساسیت نوزاد
سلام آقای دکتر دوماه پسرم شیر اپتامیل پپتی میخوره علائم حساسیتش برطرف شده تا کی این شیرو باید ادامه بدم؟ طی دوماه فقط ۵۰۰ گرم اضافه کرده میشه به جاش شیر گلدن گات بدم؟ ممنونم
- نوع شیرخشک بچه
بچه من سه ماهشه اپتامیل میدم اسهال میسه دل پیچه وگاز معده داره کدوم شیرخسک بدم هم وزن بده هم اسهال نداشته باشه بیومیل پلاس یا سوپرامیل یا نان ممنون.تشکر
- مدفوع
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید یکشنبه واکسن چهار ماهگی پسرمو زدم الان رنگ مدفوعش خیلی تیره شده دلیلش چیه؟
- حساسیت پوست صورت نوزاد چهارماهه
- وزن نگرفتن نوزاد
- برفک دهان
سلام آقای دکتر دخترم هفت ماهشه و کنار لپش فکر کنم برفک زده سفید شده بهش چه دارویی بدم؟
- سرماخوردگی نوزاد ۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه آبریزش بینی داره وتب وسرفه کم داره و بی حال و بی قراری میکنه.آب دهانش رو ب زور میخوره به ماگفتن شربت پلارژین و سفکسیم 100 بدم ولی میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- شربت گریپ میکسچر
سلام.تاچندماهگی مجازیم ک به نوزادشربت گریپ میکسچربدهیم؟نوزاد8 ماهه ای دارم که روزی دوباربرای جلوگیری ازاذیت شدن یادل دردبه اوگریپ میکسچرمیدهم.آیااشکال دارد؟؟
- نخوردن زرده تخم مرغ
سلام بچه هشت ماهه اي كه زرده تخم مرغ نميخوره حتي با پوره سيب زميني هم تركيب ميكنم نميخوره در واقع پوره سيب زميني هم دوست نداره داخل چه غذاي ديگه اي ميشه تركيب كرد ممنون
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر برای بچه 7ونیم ماهه میشه از خرما تو غذا استفاده کرد؟
- نوع شیر خشک
سلام آقای دکتر شما نگفتین چه شیر خشکی بدم من آپتامیل پپتی جونیور میدادم شما قطع کردین گفتین ببلاک ای ار بده الان که یبوست داره چی بدم .بچه رفلاکسی هست .
- مقاومت در برابر خواب
سلام وقت بخیر من پسرم ۵۰ روزشه و بیمار خودتونه بعضی وقتا خوابش میاد ولی نمیخوابه و یکسره گریه میکنه میخواستم بدونم دلیلش چیه؟!

