Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- زردی
- درد شکم پسر 2 ماهه
سلام پسرم اصلا مدفوع ندارد مگر اینکه با شیاف گیلیسرین استفاده کنم تا مدفوع داشته باشد باید چیکار کنم که رفع شد استفاده از ماساژو اب گرمم فایده ای نداشت
- بالا بودن انزیم های کبد در نوزاد
سلام نوزاد چهل روزه دارم که ازمایش انجام داده و سطح انزیم های کبد ان ۴۱ بوده ایا خطرناک است.و ایا به مرور زمان خوب میشود
- درباره شیر خشک
ایا شیر خشک گیگوز خوبه برای وزن گیری اگر نه میشخ شیر خشک مناسب تجویز کنید ممنون0
- جوش الت نوزاد پسر
روی الت پسرم چند ماهه که جوش سر سفید زیر پوستی زده الان ۵ ماهشه باید چکار کنم
- شیردهی
سلام نوازاد ما 23روزه س ورفلکس معده دارد شیر خودم کمه میتوونیم ازشیرخشک استفاده کنیم؟؟؟چ نوعی باشه؟واسه زیادشدن شیرم چ کارکنم؟؟وزن نوازاد هنگام تولد 2400گرم بودالان 2550
- سوال ازمتخصص اطفال
چرا نوزاد سه ماهه هنگام خواب خیلی عرق میکنه به حدی که کامل خیسه
- یبوست نوزادسه ماه
سلام پسرم شکمش همش یوبس میشه چکار باید بکنم
- زردی نوزاد
سلام خدا قوت نوزاد پسر موقع تولد با وزن ۳ کیلو روز سوم آزمایش نشون داد زردی ۱۵ و نیم داره بستری نکردیم قطر بیلناسر بهش دادیم روز ۸ شده ۱۰ به نظر شما نیاز به بستری داره واین قطر دوباره بهش بدیم ممنون میشم پاسخ بدین
- یبوست
داخل وبسایت راجب یبوست ننوشتین به نوزاد دوماهه هم میشه آب یا آب قند داد؟؟؟چونکه نوزاد زیر شش ماه میگن آب نباید بدیم بهش
- عصب نوزاد
سلام خست نباشید ایا با لمس زیر پای نوزاد حتما نوزاد باید ازخود واکنش نشان دهد .ایا درست است که میگویند اگر نوزاد واکنشی نشان ندهد حتما فلج مغزی شده است
- غذا
سلام ،ایا میتونم به نوزاد 8 ماهه ماست همراه پسته رنده شده بدهم ؟؟ ممنون
- استفراغ
نوزاد چهارماهه که بعداز شیرخوردن بالا میاره پودر اسومراز دکتر داد اما هیچ تاثیری نداره
- یبوست نوزاد سه ماهه
سلام دخترم سه ماه و نیمه هست و الاک شش روزه مدفوع نکرده و شبا بهانه میگبره شیر خودمو میخوره و گاهی قطره پدی لاکت گاهی هم اب جوش و نبات میشه راهنماییم کنید ممنو
- بی تابی کودک
سلام پسرم 3ماهه هس از ساعت 4صبح تب میکنه و روی سینش خیلی خس خس میکنه صداش خروسکی شده خیلی بیرتابی میکنه
- چپ حوابیدن
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم دوماهشه ازاول فقط یا به چپ خوابید یا راست خیلیا میگن گردنش کچ میشه سرش دراز میشه نگرانم میشه راهنمایی کنید ممنو ن
- ترس یا خفگی
سلام من دوازده روزه واکسن دخترم زدم تو واکسنش تب سنگینی کرد بعدش چهار روز شکمش کار نکرد بعد چهار روز کمی کار کرد.بعدش دوباره پنج روز کار نکرد غروب هفت براش شیاف زدم و دوساعت بعدش کمی تب کرد ۳۸درجه لردیم دکتر گفت گوشش و گلوش سرما داره چرک خشک کن و سیتیزین داد و استا.ولی وقتی خونخ اومدیم گذاشتم پایی حالات پشت یا طاق باز شروع کرد چشش درشت کردن و دستو پاش داد بالا زد زیر گریه تا بغلش کردم اروم شد.دکتر این یعنی خفگی؟یاترس؟امروز الان چهار روز گذشته از اون روز دوبار دیگه دیدم برا همین دیگه به چپ و راست میخوابونم نم
- پودر بچه
سلام اقای دکتر. درسته میگن پودر بچه سرطان زا هست وتو دنیا منسوخ شده؟
- خاراندن پشت گردن
سلام دکتر دخترم یازده ماهه هست همش پشت سرشو میخاره و پست گردنشو طوری که بعداز خارش قرمز میشه به دکترش گفتم گفت بچه ها موقع دندون درآوردن گردن و قورت و دماغشونو میخارن تا الان هم ۸ تا دندون درآورده ابن خارش بخاطره چیه ممکنه حساسیت داسته باشه البته چند وقتیه دکترش تشخیص رفلاکس داده چون عوق میزد ممکنه بخاطر رفلاکس باشه ؟؟؟؟

