Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوراخ کردن گوش
سلام اقای دکتر من یه دختر 1 ونیم ساله دارم که دوماهه قبل گوششو سوراخ کردن الان چن روزه پشت یکی از گوشاش دقیقا جایی که سوراخ شده یه جوش چرکی بزرگ زده به نظرتون باید گوشواره شو در بیارم؟ یا دارو استفاده کنم؟ چه دارویی؟ باتشکر
- سلام
آقای دکتر خدا خیرتون بده همین.
- پا
سلام اقای دکتر دخترم ۶سالشه زیا پاش وسته ازچی میتونه باشه
- بیرون روی
با سلام دخترم 9 سال دارد.چهار روزه دل درد داره شکمش قاروقور میکنه وبعدش بیرون روی شدید داره نفخ هم داره با شربت اواراس نصف روز متوقف شد دوباره شب شروع شد شدتش اوایل خیلی زیاد بود الان روزی 4بار هستش داروهایی که خورده یه پودر که توماستش میریزم.اواراس با طعم سیب .شربت زینک.اگه قطع نشه چیکار کنم.چند روز صبر کنم؟
- قطره
سلام واحترام.اسپری بینی اکسی نوز گرفتگی بینی؟یا ابریزش ؟واینکه کودک زیردوسال میشه استفاده کرد ؟تشکر
- ریسورس جونیور
آیا از ۳ قوطی بیشتر نباید برای کودک یکساله استفاده کرد ضرر داره ؟
- برامدگی و فرو رفتگی های سر
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر پسرم ۱۰ ماهشه دست ک میکشم روی سر و اطراف سرش کمی برامدگی و فرو رفتگی هایی هست ک در دو طرف سرش مثل همن اندازه هم فرو رفته یا برامده هست طبیعیه بچه های دیگه هم ک دیدم همینجورن سر خودمم ک دست میزنم هست طبیعیه ؟ علتش چیه
- درمان شیر دون شدن بچه نه ماه
این دوسه روزه بچه ام که نه ماهشه اسهال شدید داره روزی ۶الی۷ باربیشتر درروز این جور میشه بعدشم فقط شیر میخوره چیزدیگه نمیخوره قبلن روزی ۲تا تخم مرغ آب پز میخورد بی تابی میکنه
- خوردن پیاز
باعرض سلام خدمت شما .دخترم 22ماهشه بعضی وقتها پیاز خام میخوره اشکالی داره آقای دکتر ؟
- مولتی ویتامین و اشتهاآور
سلام آقا دکتر گرامی وقت بخیر پسرم 3.5ساله هست طبق تجویز و فرمایش شما بهش شربت های آدزیر،آسماویت ،ایمونس،فروگلوبین،کیندریوروویتال،ساندروس زینک دادم پسرم کم اشتهاست و تمایل به خوردن غذا نداره چندروز هم به علت سرماخوردگی بدتر شده و کلا میل به غذا نداره میشه لطفاً شربت ویتامینی کامل و اشتهاآور تجویز بفرمایید اگه ممکنه مقدارشم بفرمایید. متشکرم
- یبوست
سلام اقای دکتر دکترم 1 ونیم سالشه خیلی غذاهای مختلف دوس نداره واکثرا برنج میخوره الان چند وقته یبوست گرفته چه دارویی واسه رفع یبوست بهش بدم؟ باتشکر
- نفخ
سلام .نوزادم ۲۷ روزشه میشه همزمان قطره بی بی کروکولیکز رو بهش خوراند
- درمان سرفه خلط دارکودک
سلام پسرم ۱۱سالشه سرفه های خلط دارمیکنه شباچه دارویی بهش بدم خوبه؟
- سرفه الرژیک
سلام پسرم ۸ سالشه الرژی داره چند روزه سرفه هاش زیاد شده اسپری قرص هم مصرف میکنه ولی سرفه هاش زیاده مخصوصا شبها باید چکار کنم ؟؟ و چرا اینطور میشه ؟؟
- سرفه
سلام پسرم پنج سالشه و ۱۹ کیلو عفونت ویروسی گرفت و دکتر گفت عفونت بهاریه تب شدید داشت ک کو اموکسی کلاو و تب بر مصرف کرد بعد یه هفته خوب شد حالا مجدد سرفه خشک ک انگار خروسک مانند داره و کمی اب ریزش بینی ک کمی غلیظه ولی سفید،ایا نیاز مجدد ب پزشک مراجعه کنم یا شربت بگیرم بدم اگر میشه راهنمایی کنید ممنون
- مصرف فولیک اسید
سلام ایا قرص فولیک اسید همان اسید فولیک است؟دخترم ۸سال ونیمشه کم خونی اهن وفولیک اسید داره میتونم بهش بدم ؟اهن وفولیک اسید؟
- اسپری فلیکسوتاید
باسلام یه مدتیه که دخترم بخاطر سرفه های شدیدش دکتر اسپری سالبوتامول واسپری فلیکسوتاید بهش داده ویه بعدازچندماه قطع کرده والان بخاطر سرفه های شدیدش اسپری ابی رو چندروز واسپری نارنجی رو یک روز زدم قطعش کردم الان فهمیدم که نباید میزدم حالا که قطع کردم مشکلی پیش میاد؟
- شربت میم پرتغالی
ایا شربت میم پرتغالی برای فاویسم ضرر دارد؟؟
- میزان مصرف شربت سفکسیم 100
مقدار مصرف برای بچه ۱۲ ساله؟
- سلام آقای دکتر دخترم چهار ماه دو2روزش هست خیلی حساله چه کار کنم دکترم بردم بهش شربت داده خوب نشده

