Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه
سلام وقت بخیر نوزاد ۷ماهه ای دارم که اصلا فرنی نمیخوره لباشو محکم میبنده روهم چی جایگزینش بدم.سوپ و تخم مرغ و پوره سیب زمینی میدم.ایا هرروز زرده تخم مرغ بخوره اشکال داره؟
- یبوست نوزاد ۳ ماهه
- سرماخوردگی
نوزاد حدود سه ماهشه. خیلی وقته یه سرماخوردگی خفیف داشت که سینش خس خس میکرد و خرخرم داشت. الان سرماخوردگیش بیشتر شد سرفه هم داره
- در مورد بوی ادرار
سلام آقای دکتر عزیز غرض از مزاحمت میخواستم ببینم چرا ادرار بچه بوی تندی داره سن بچه هم ۶ ماهه هستش
- نوزادان
سلام ببخشد پسرم یک سال و نیم هستش الان ۴ روز دارم آموکسی کلاو بهش میدم ولی گلوش خیلی خلط داره اصلا بهتر نشده چی بهش بدم .
- قطره باکتی ماید رابرای نوزاد۲۰ روزه تجویز کردندایا خطری برای چشماش نداره؟
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام آقای دکتر پسرم ۶ماه هست سرماخورده قطر پلاژن بهش میدم دو روز هست سرفه هاش بیشتر شده ممنون میشم بگید چکار کنم
- دانه قرمز و بیدار شدن مکرر از خواب
برای امشب میتونم بهش هیدروکسی زین بدم؟ چند وقت پیش گفته بودم مکرر از خواب بیدار میشه فرمودید سه شب هیدروکسی زین بدم
- سلام نوزاد ۲۰ روزه دارم حس میکنم ملاجش نبضش نمیزنه اشکالی داره؟
- حرکتی
دختر من ۸ماه و بیست روزش هست ولی خودش تنهایی نمیشینه و با کمک میشینه خواستم بدونم تاکی وقت داره بشینه و اگه ننشست پیش کدوم دکتر میشه برد؟
- واکسن آنبولانزا
سلام. درسته که نوزادی که به تخم مرغ آلرژی داره نباید واکسن آنفولانزا بزنه؟
- نفخ شدید نوزاد ۷ماهه
سلام اقای خسته نباشید .نوزادی ۷ ماه دارم که از بدو تولد نفخ و دل درد داشت این نفخ هنوز که هنوزه همراه نوزادم هست با عوض کردن چند نوع شیر خشک و دادن آزمایش مدفوع که مشکلی نبوده .هنوزم بعد خوردن شیر یا غذا نفخ داره پاهاش جمع میکنه انواع دارو ها اعم از پدی لاکت و کیدی لاکت و دایمتیکون وگرمیچر و اهورا نی نی و خیلی ها رو امتحان کردم بی فایده رفلاکسم داشت که الان خیلی بهتر شده.اقای دکتر خواهش میکنم کمکم کنید علت ادامه داشتن نفخ نوزادم تا الان چی میتونه باشه.
- تغذیه
سلام آقای دکتر پسر من در اواخر ۴ ماهگیش وزنش ۵کیلو۸۰۰ بود و بهداشت گفت که وزنش پایین هستپسرم هم خیلی کم شیر میخوره . الان دیگه پسرم ۵ ماهش هست و ۲۴ میره تو ۶ ماه .پسرم هم فقط شیر خودم رو می خوره اصلا بهش شیر خشک ندادم الان هم که بهش نگاه می کنم از اون موقع تا الان وزنی انگار نگرفته خیلی لاغر شده می خواستم بگم می تونم کم کم غذا دادن رو شروع کنم
- خلط پست حلق وسرفه شدید
با سلام پسره ۷ماه دارم یه ماه میشی خس خس داری بردم دکتر بهش شربت اسپری داده الان خلط س زیاد شده هم از دهنش وهم بینیش آبریزش داری سرفه صدا دار هم داری چیکار کنم
- شربت امگا سه
با سلام خدمت شما آقای دکتر دختر یک سال و نیمه ای دارم با وزن ۷۵۰۰ دکتر برای کمبود وزنش بهش شربت امگا سه داده است به میزان روزی ۲.۵ سی سی ولی دخترم اصلا دوست ندارد باید چکار کنم آیا ابن شربت برایش نیاز است
- غذاي كمكي
باسلام.دخترم ٨٥٠٠وزن داره.وزن تولد٤٢٠٠ غذايًكي تا حالا ندادم.رفلاكس و الرژي داره.شيرخشك إي آر مصرف ميكنه.ميتونم فرني برنج درست كنم با شيرخشك؟با شيرخشك إي آر موردي نداره؟ميخام رقيق درست كنم روزي يك قاشق چاي خوري
- زردی نوزاد
با سلام و احترام. فزندم سی روزه است و دختر. ابتدا زردی 17 داشت که بعد از بستری دو روزه و رسیدن به 10 مرخص شد. الان بعد از سه هفته همچنان زردی دارد با بیلی روبین 8 . خوب شیر میخورد و ادرار زیادی میکند. اما همچنان صورت و سینه اش زرد استو گویا اصلا پایین نمی آید. تست غربالگری و ازمایش ادرار و خون که گرفتیم دکتر گفت مشکلی ندارد. نمیدانم چرا خوب نمیشود و قرار است تا چند وقت طول بکشد. ممنون میشم جواب بدهید.
- سرماخوردگی
باعرض سلام پسر من هفت ماهشه دو روز تب داره ازقطره استامینوفن استفاده کردم اما بازم احساس میکنم تب داره بی تابی هم میکنه شما دارویی تجویز میکنید؟
- غذا
سلام آقای دکتر میشه موز رنده کرد با سرلاک برنج مخلوط کرد و به نوزاد هفت ماه و نیمه داد؟
- ناو چیست علت عفونت ناف کودکان نوزاد چیست و راه درمانی ان چیست

