Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای پسر ۱۰ساله
- حمام
سلام دکتر خوب و مهربان آقاي دکتر ح کودکي که خس خس سينه داره و ترشحات بيني و چرک گلو داره حمام ببرمش و سرش را بشورم اشکالي دارد؟؟
- سرفه خشک
سلام آقای دکتر ،پسرم 3سال و شش ماهه هست سه روز پیش علایم سرماخوردگی داشت روز اول بیحالی و کمی آبریزش داشت بهش شربت سرماخوردگی کوریزان دادم الان آبریزش و یا تب نداره گرفتگی بینی داشت که اسپری بینی و بخور استفاده میکنم امروز دچار تک سرفه شده مخصوصا موقع خواب چه دستوری میفرمایید ممنونم
- نحوه مصرف قطره باکتی ماید۱۰
سلام،پسرم ۱۰کیلو وسیصد وزنشه ویکسالو ده ماهشه از دیروز یه چشمش عفونت زده و کوچک شده،آیا قطره باکتی ماید ۱۰ هر ۸ ساعت بریزم بهتر میشه یا نه؟
- شربت ۲تا باهم
سلام وقت بخیر دختر ۶ ساله دارم باوزن ۱۷ کیلو دخترم اسهال استفراغ شده متاسفانه تعطیلات آخر هفته بود پزشک اورژانس براش شربت مترونیدازول۸ساعتی۴سی سی وشرکت سفیکسیم۱۰۰هر۱۲ ساعتی۵ سی سی تجویز کرد چون مدفوع عین ادرار آب بود اشکالی نداره ۲تا آنتی بیوتیک باهم ؟
- مولتی ویتامین
دکترپسرم ده سالشهخیلی ضعیفه توخونه قطره مولتی ویتامین وآهن فروتب دارم تازه خریدم میتونم بهش بدم تاثیرداره؟اشتهاشم کمه
- یبوست
دخترم ۹ماهشه آلرژی پروتیین گاوی داره بلاک إچ آ دو میدم اول اپتامیل میدادم الان ببلاک کلا مشکل گوارشی داشت روزی یک بار یا ی روز درمیون شکمش دفع داشت الان سه روز مدام تب میکنه و دفع ندارن شیر نمیخوره خوب باد میده و به خودش میپیچه ولی دفع نداره نمیدونم چکار کنم
- یبوستکودک
باسلاموخستهنباشیددختریکونیمسالهایدارمکهنزدیکیکماهاستکهیبوستدارددرواقعدراینمدتبهزورروغنزیتونوتزریقروغنگرچکبهرودهبهسختیدفعمدفوعداردحدودایکهفتهشربتمنیزیمهیدرواکسایددادمروزانهدوباربعدازقطعدارودوبارهمدفوعخشکوسختداشتتوروخداراهنماییمکنیدخیلیاسترسدارمطوریشدهکهمصرفمیوجاتوسیزیجاتدرشاثرنداره
- سلام. وقت بخیر. دکتر برای دخترم سفکسیم 100 را تجویز کردند. اما نگفتند تا چند روز باید ادامه بدهم. خوشبختانه علائم بیماری برطرف شده تا کی باید دارو را ادامه دهم. با تشکر از پاسخ دهی شما
- زردی دست و پا کودک ۷ ساله
پسر ۷ ساله دارم که یک هفته پیش دست و پاهاش زرد شده و بعد از یک روز از بین رفت ولی دوباره دیروز دست و پاهاش زرد شده و هیچ گونه علائم بی اشتهایی و ضعف نداره دلیلش چیه آیا مشکل از کبدش هست یا نه؟ممنون میشم منو راهنمایی کنید
- شربت
سلام آقای دکتر دخترم 5 سالشه ریزش مو داره آزمایش ازش گرفتیم cbc نرماله یعنی کم خون نیست رفتم داروخانه براش شامپو خوب بگیرم دکتر داروخانه گفت شربت کیدی کیر(kidicare)بهش بدیدو شامپو مو (jaksons)بهم داد میخواستم بپرسم آیا این شربت برا دخترم که کم اشتها و ولاغر هم هستش مناسبه وسوال بعدیم این بود که آیامصرف این جور شربتا؟؟؟؟ باعث ایجاد تیروئید در کودکان میشوند یا نه ؟؟ آقای دکتر ازتون ممنون که سوالاتمون رو جواب میدید انشالله همیشه سلامت باشید
- قرص
سلام . اقای دکتر دندونم درد میکرد دکتر قرص ترامادول برای مصرف داد و من به اشتباه و حواسم نبود خوردم تا چندساعت به بچم شیر ندم؟
- سرماخوردگی
سلام حدودیک ماه هست پسرم۷ونیم سالشه خلط گلو وگاهی سرفه و دوروزی هست ترشح بینی سبز.ممنون ازراهنماییتون
- تاول
با سلام و تشکر.دخترم ۶ ساله ای دارم گاهی اوقات روی لبش تاول میزند و ۲ روزه خوب میشود شکلی مانند تبخال دارد ولی علایم تبخال(سوزش یا خارش قبل از زدن و یا حین وجود تبخال) را اصلا ندارد و با ترکاندن تاول سریع خوب میشودو هر موقع تبخال میزند علایم متفاوتی نشان میدهد میخواستم ببینم این تاول ها چیست و ایا خطرناک هستند .تا کنون ۳ یا ۴ بار با فاصله این گونه شده است .با تشکر و قدر دانی
- دورو. پسر بچه ۶ ماه سرما خوردگی دارد .دماغشان کیپ شد .آیا می شود از شربت پدی کلد بهش بدهم ۲ سی سی .؟ از راهنمای متشکرم .
- عفونت گوش
سلام بچه ی من ۱۸ ماهه و برای عفونت گوش آموکسی سیلین ۲۵۰ هر ۱۲ ساعت ۲.۵ سی سی دادن و بعد از ۳ بار خوردن اسهال و نفخ شدید و بیقراری داره آیا باید قطع کنیم یا میتونیم سفکسیم ۱۰۰ جایگزین کنیم با چه دوزی ؟
- کودک
سلام شب بخیر،پسرم سه سالشه و حدود یک هفته هست روزی ۱۰یا ۱۱بار پی پی میکنه هر غذایی میخوره بلافاصله دفع میکنه ممکنه مریضی خاصی گرفته باشه؟چی بدم بخوره نرمال بشه
- انفلانزا کودک
سلام وقت بهیر پسر پنج سال و هشت ماهه دارم از دیروز انفلانزا کرده و دیشب تب و سرفه دکتر بردم فارمنتین ۴۵۷ و پلارژین و سالباتومول و دکوسالین و تایلوفن داد . هم ایبوپروفن میدم هم استامینوفن هم شیاف ۳۲۵ ولی تبش پایین نمیاد چه کار باید بکنم ؟ واینکه شکمش هم از دیروز کار نکرده چیزی میتونم بدم که شکمش به کار بیفته ؟
- سلام بچه من سه سال نیم هست کف دست پاهاش همش زرده پوستش بعضی مواقع زرد میشه
- خواب کودک
با سلام و وقت بخیر
کودک من شش ماه و چهار روزه است و شبها که بهش حریره بادام میدم سه یا چهار ساعت هم ممکنه بیدار نشه برای شیر خوردن
اشکال نداره یا باید بیدارش کنم بهش شیر بدم چون ممکنه قند خونش بیفته؟

