Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی بینی
سلام پسری ده ساله دارم و الان حدود چند هفته هست که مدام بینیش میگیره و آبریزش داره و تو دماغی حرف میزنه. دو روز طول میکشه دوباره خوب میشه بعد باز برمیگرده . به نظرتون آلرژی فصلی داره؟لطفا راهنمای کنید.
- دفع زیاد مدفوع
سلام،پسرم ۱۸ ماهشه،،کمی تب داشت بردمش دکتر گفت گلوش قرمزه،سفسکیم بهش داد ،الان خیلی مدفوعش زیاد شده،اسهال نیست،ولی تعداد دفع مدفوعش خیلی بالا رفته،چیکار کنم
- سلام من دخترم۴ماهه است هم سرفه هم عطسه٠میزند.سرفه خشک دارد،
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشید آقای دکتر بهراد محبوبی مریض شماست همون که لوزه داره. ماه قبل چهارشنبه سوری پیش شما بود مریض بود. الان گرفتگی بینی داره با گلو درد . میشه راهنمایی کنید . فعلا دارم بهش قرص کوریزان نصف میدم . اسپری رستانکس برای گرفتگی بینی خوبه یانه. چه دارویی براش تجویز میکنید ممنون میشم . چون لوزه داره گرفتگی بینی اش طولانی میشه قبلا تا چرک خشککن نمیخورد خوب نمیشد . ممنون میشم راهنمایی کنید.
- سفیکسیم
باسلام،دختر من ۲سال و نیمشه، حدود ۱۱کیلو هست، گلودرد گرفته سرفه میکنه، شربت سفیکسیم باید چه مقدار بهش بدم؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- یبوست
دخترم ۳ سالشه از بچگی یبوست داره الان چهار ماهه نافش درد میکنه بردم سونو اولین سونو لنف نود راکتیو کوچک سمت راست شکمش بود دوماه دیگه دوباره سونو داد نوشت چن لنف نود راکتیو کوچک در اطراف ناف و سمت راست شکم دیده شد تو ازمایش ادرار هم موکوس pos(+) شده چجوری درمان کنم اینارو
- سرفه نوزاد شش ماهه
سلام وقت شما بخیر پسرم مریض شماست پنج ماه و ۲۳روزشه از سه روز پیش آبریزش بینی و عطسه داشته و تب زیر ۳۸ درجه روز سوم سرفه خشک و خشکی گلو شروع شده چه دستوری میفرمایید؟
- فشار دادن محکم چشم
سلام وقت بخیر ،دخترم ۶ سالشه مدتی که پلک پشت هم با فشار میزنه ،خیلی نگرانم ۲ بازم بردم برا غربالگری چشم گفتن مشکلی نداره ،الان باید به متخصص مغز اعصاب مراجعه کنم؟ لطفا راهنمایی کنید ،چون ی سری میگن افرادی که تشنج میکنند این مشکل براشون پیش میاد
- ابله مرغان
سلام. پسرم یک هفته پیش تب وعلائم سرماخوردگی داشت. بعدازان الان 4روزه مدام تب میکنه و دونه های قرمز باتاول آبکی زده بردم دکتر کوا موکسی کلاو. استامینوفن و پمادداد، 2روزه استفراغ زیاد میکنه لطفا راهنمایی کنیدممنون
- اشتباه زمان مصرف
در کمتر از پنج ساعت دوبار سفیکسیم ۱۰۰ استفاده شودبه مقدار یک قاشق چایخوری وزن ۱۷کیلوگرم سن شش سال
- خودارضايي در كودك
سلام آقاي دكتر پسرم ٤ سالشه چند روزيه دستشو ميماله به آلتش ميخواستم بدونم اين عمل خود ارضايي حساب ميشه يا صرفاً كنجكاويه؟ و اگه خود ارضاييه واسه درمانش چيكار كنم؟
- سلام و وقت بچه من ۱۳ماهشه و ابریزش بینی چرکی داره به همراه سدفه چرکی ۹کیلو هستش آزیترومایسین ۲۰۰چطوری بهش بدم
سلام و وقت بخیر دختر من ۱۳ماهشه و ۹کیلو سرفه چرکی و ابریزش بینی چرکی داره ازیترومایسین ۲۰۰رو چطوری بهس بدم
- سرماخوردگی کودک ۵ساله
سلام دخترم ۵سالش وقتی سرماخوردگی می گیره لوزهاش ورم می کنند و موقع خواب نمی تونن راحت نفس بکشن الان هم همین طوریه می خواستم ببینم چه آنتیبیوتیکی بهش بدم تا خوب بشه تب هم ندارن
- شربت ستادین دی
باسلام لطف راهنماییم کنیدمقداراستفاده ازشربت ستادین دی،برای کودک 1سال ۳ماه چندسی سی هست؟ باتشکر
- سونوگرافی
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید دکتر ایا چهار بار سونوگرافی از بچه دو ساله در طول این دو سال و یک بار هم سی تی از سرش گرفتم مشکلی واسه آینده پیش نمیاد؟ نگرانم از استرس دارم داغون میشم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سرفه
سلام .پسرم شش سالشه .گرفتگی بینی و صدا داره و اینگه هر ۱ ساعت یا ۲ ساعت یکبار ۴ تا سرفه میکنه وشربت های ضد سرفه ی مختلفی بهش دادم ولی خوب نمیشه .لطفاراهنمایی بفرمایید .ممنونم
- سوزش ناحیه تناسلی
سلام دختر من ۳ و نیم سالشه حدود ۲ هفته میشه که ناحیه تناسلی سوزش داره و هی دست میزنه البته این سوزش موقع ادرار نیستش و بیشتر شبا اذیتش میکنه هفته گذشته پیش پزشک بردمش و ازش چکاب کامل گرفت و گفت هیچ عفونتی دیده نشده و چیز خاصی نیست ولی همچنان دخترم سوزش داره میخواستم بدونم دلیلش چیه و آیا بازم نیاز هست پزشک دیگه ای ببرم؟
- اطفال
سلام طریقه مصرف شربت آزیترو مایسین۲۰۰ وزن بیست کیلو سن ۶ سال
- کیدی لاکت
سلام و عرض خسته نباشید آیا پودر کیدی لاکت رو به بچه چهار سال و نیمه ای که زیاد دچار نفخ و دل درد میشود (سرد مزاج است) هفته ای دو بار مثلا شنبه و سه شنبه به صورت مستمر و همیشگی داد؟ با تشکر
- قرص ویتامین دی
سلام من دوتا پسر چهارساله و هشت سال دارم ایا میتونم ماهی یک بار بهشون قرص ویتامین دی بدم یا برای بچه ها ضرر داره. لطفا راهنمایی کنید.

