Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عرق کردن و خون دماغ در خواب
باسلام.دخترم ۲ سال و ۷ ماهشه وقتی شب ها میخوابه با اینکه فقط یک لباس میپوشه و پنجره را باز میگذارم خیلی عرق میکنه از ناحیه ی گردن که گاهی دو بار در خواب لباسش را عوض میکنم و اینکه در تابستان حدود ۴ تا ۵ بار در خواب خون دماغ شده وزنش ۱۰ کیلو ۲۰۰ گرم .غذا خوردنش متوسط و اینکه ما در شهر ی زندگی میکنییم که اینجا هوای خنکی داره لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر از شما
- قطره آهن
- سلام پسر من دوماه وچهار روزشه الان چهار روز می شه شکمش کار نمی کنه نا آرومی می کنه چی کار کنم شکمش کار کنه
- سلام پسرم ۴ماهشه یبوست داره
هفته ای یه بار به زور دارو مدفوشو میکنه درضمن ازروز تولدش اینطوریه هردکتری هم بردیم روز اول داروها اثرمیکنه بعدش فایده نداره به نظرتون چکارکنیم لطفا راهنمایی کنین
- اسهال
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم دو سال و سه ماه دارد الان سه روز است اسهال شدید است روز اول شش مرتبه دفع داشت روز دوم سه بار و روز سوم یکبار در شبانه روز دفع داشته است با اینکه تعداد دفعات دفع کم شده است اما همچنان اسهال شدید است با رنگ قهوه ای کم رنگ همچنین علایم دیگری مانند تب و استفراغ ندارد فقط فوق العاده بیقراری می کند خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید باید به دکتر مراجعه کنم یا پیشنهادی می فرمایید چکار کنم
- کتوتیفن
سلام برای یکسال چقدر و چندساعتی بدم؟
- سلام آقای دکتر پسرم ۱۰ماهشه شربت پدی کلد بدم خوبه
- سر گیجه کودک ودرد دور ناف شکم
سلام بچه من ۶سالشه و۲ ماهه سر گیجه ودرد دور ناف داره که چند بار دکتر رفتم یبار سونو گرافی از شکم و کلیه شد که تو کلیه سنگ داره بعد از چند روز باز این شکم درد دور ناف و سرگیجه داره که سونو گرافی کل شکم و ازمایش شد و مدفوع که خدارو شکر سالم بود ولی من الان نگرانشم چیکار باید بکنم
- قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۶ ساله
سلام وقت بخیر. پسر من ۶ سالشه. دو هفته قبل عفونت شدید گوش گرفت که دکتر براش شربت کو آموکسی کلاو و چند نوع شربت دیگه تجویز کرد، آنتی بیوتکش رو یه هفته مصرف کرد، بعد اتمام آنتی بیوتیک سرفه های خلط دار شدید گرفت، دوباره بردیمش دکتر براش شربت برم هگزین و کیتوفن نوست و گفت به هیچ عنوان آنتی بیوتیک مصرف نکنه، ولی هم سرفه هاش شدیدتر شد هم تب کرد، دوباره بردیمش یه دکتر دیگه که گفت گوش هاش هنوز عفونت داره و براش قرص سفکسیم ۲۰۰ تجویز کرده، هر ۱۲ ساعت نصفه قرص. این حجم قرص آنتی بیوتیک برای بچه ۶ ساله زیاد نیست؟؟؟؟
- خون دماغ شدن کودک
سلام خسته نباشید من یک پسر 2ساله ونیم دارم که از یک سالگی خون دماغ میشه وخون دماغش حداقل 3تا 4 دقیقه وحداکثرش 6 تا 7 دقیقه طول میکشه وفواصل بین خون دماغش هم متفاوته گاهی اوقات تو یک هفته دوسه بار خوندماغ میشه وگاهی اوقات هم تو ماه خون دماغ نمیشه واکثرا تو خواب هست ومن خودم هم ازبچگی خون دماغ میشدم و شدید تر هم بود وعموی پسرم هم خون دماغ میشده زیاد از بچگی تا الان آیا لازمه که آزمایش خون بگیریم یانه
- آبریزش
باعرض سلام خدمت آقای دکتر آیا آبریزش دهان کودک بعداز پایان دوسالگی طبیعی هست
- خرخر بینی،
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه به تازگی سرما خورده ودارو قرص ازیترمایسن میخوره ولی آقای دکتر وقتی جیغ یا گریه میکنه صداش یکمی میگیره و و گاهی بینی اش خر خر میکنه البته موقعه خواب اونم گاهی هست با بینی نفس میکشه علت اش چیه میشه برام توضیح بدید چکار کنم که گرفتگی بینی را چگونه خوب کنم ممنون از لطفتون
- سلام خیلی خس خس شدید داره کودک 1.5 ساله بطوری که شب نمیتونه بخوابه بیشتر آبریز داره تا چرک ولی دکتر بردمش میگه سینگ لار بده چرک خشک کن نداده موندم اگه الان ببینه شاید سفالکسینم بده الان یه پودر پلمپ از نوزادیش دارم بدم سه روز بش همزمان با داروهای قبلیش
- اریترومایسین یا آزیترومایسین
سلام سوال زیر رو پرسیدم و لطف کردین جواب دادید فقط میخواستم ببینم آزیترومایسین یا اریترومایسین؟ سلام پنج روز قبل پسرم رو به علت آبریزش بینی و سرفه بردم دکتر که دکتر گفت ویروسه و پرومتازون داد اما پسرم ترشحات چسبنده سبز بینی و سرفه های خلط دار میکنه نمیدونم چرا آنتی بیوتیک نداد مبخواستم ببینم چه آنتی بیوتیکی بهش بدم و چقدر وزن پسرم ۲۱و ششسالهبرچسب های سوال:سرماخوردگی 1 پاسخ دکتر محمد مهدی کرم بین متخصص اطفال کودکان و نوزادان در رشت عضو سایت پاسخ داد 3 ساعت قبل سلام شربت اریترومایسین روز اول ۵ وسپس روزی دو نیم سی سی بدهید
- پادرد
سلام.دخترم چهارسالشه همیشه بعدازخوردن غذا دل درد میگیره ودائم ساق پاش درد میکنه .میخواستم دلیل این دو مشکل ولطف کنید بفرمایید
- درد گلو
سلام آقای دکتر ، دختر ۸ ساله من باوزن ۴۰ کیلو چند روز است گلودرد دارد و کمی قرمز شده است چه دارویی صلاح میدانید و چقدر؟
- قورت دادن هسته گیلاس
سلام پسرم 10ماهشه 2تا هسته گیلاس قورت داد ایا ضرر داره یا دفع میشه
- شیر نخوردن کودک 5 ماهه
سلام کودک 5 ماهه دارم که تمایلی به شیر خوردن ندارد. در ضمن نوزاد 6 ماه بدنیا اومده لطفا راهنمایی کنید.
- بدخوابی در کودکان
سلام آقای دکتر پسرم یک سال و نیمشه از همون اول تولدش خوابش خوب نبود هنوز هم شبا هر یک ساعت بیدار میشه شیر میخوره دوباره میخوابه.. غذا هم خوب نمیخوره وزنش هم ده کیلوئه.. در طول روز اما سه، چهار بار فقط شیر میخوره.. چیکار کنم شبها طولانیتر بخوابه؟
- دامتیکون
سلام خسته نباشید ، پسرم ۲۴ روزشه و از ۱۶ روزگی دکتر برای دلدردش قطزه دامتیکون و تجویر کرد با پدی لاکت ، میگن نده دامتیکون یبوست میاره و بشدت خطرناکه درسته؟؟

