Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تشکر
با سلام واقع خیلی ممنون از این کار قشنگ که خیلیم سریع جواب میدین خیلی از پدر و مادر را رو از نگرانی درمیارین بازم ممنون
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
جوش سفید چرکی در ناباسن و ناحیه تناسلی پسر بچه
- شربت
سلام میخواستم بدونم تا چه موقع می توان شربت زینک رو به بچه داد من الان یک شیشه خورده ایا مشکلی ندارد دوباره بهش بدم دخترم یکسال و سه ماه دارد
- مقدارمصرف دارو
سلام دکتر جان بچہ ام سنش ۷ماھہ بردم دکتر داروی شربت اموکسی سیلین ۲۵۰ شربت گایافنزین دادہ چند سی سی ھر کدوم بدم
- دختر۷ماهمسرماخوردهخیلیسرفهمیکنهچیبدمبهش
- اسهال
سلام پسرمن ۷سالو یک ماهه هست اسهال استفراغ گرفته ۴ روزه اسهال بهتر وکمتر شده ولی ادامه داره در ضمن دل درد هم داره شربت مترونیدازول خورد حالا سفکسیم بدم
- تغذیه
سلام خدمت اقای دکتر ایا میتوان به حریره ی نوزادی که یک هفته ی دیگر هفت ماهگی آن تمام میشود یک دانه پسته هم اضافه نمود با تشکر
- بالا بودن انزیم کبد در نوزاد
سلام بچه من ۱ ماه به خاطر زردی ازمایش دادیم گفتن انزیم کبدش بالاس ایا مشکلی دارد یا بخاطر زردی اینطوری شده
- کم کردن لباس
سلام دکتر این روزا هوا گرم شده دخترم خیلی عرق میکنه...لباس بچه رو میخوام کم کنم میگن مریض میشه نوزاد سه ماهه س میخواستم بدونم به نظر شماهم لازمه تو این هوا چندتا لباس بپوشه یا یه لباس کافیه همش بدنش عرق میکننه و چسبناک میشه
- رفلاکس فیزیولوژیک
رفلاکس فیزیولوژیک نوزادان تا چه ماهی ادامه دارد؟ چه زمانی کامل بهبود پیدا میکند؟
- پسرم ابریزش بینی وسرفه داره ۷ماهشه
سلام پسرم ۷ماهشه ابریزش بینی داره چکارکنم چه دارویی بدم بخوره گاهی هم سرفه میکنه
- نوزاد 11 ماهه بی اشتها
سلام نوزاد من ۱۱ ماهه و خیلی لاغر هست و غذا نمی خوره، اشتها نداره. میشه من رو راهنمایی کنید.
- سرفه
بإسلام.دختري ٥ماهه دارم كه يك هفته پيش تب ٣٩درجه داشت بردم دكتربهش امپول زدن كه نميدونم چي بًود.داروي ديفن هيدرامين وسفكسيم١٠٠تجويزكرد.دخترم تا روزسوم تب داشت كه نصف شياف استفاده ميكردم براش.قطره استامينوفن روچون بالا مي اورد.بعداز گذشت يك هفته فقط گاهي وقتا سرفه ميكنه.من داروهاشوهر روز ميدم و قطع نكردم.اقاي دكتر ديشب رفتم دكتربهم گفت انفولانزا گرفتي گفتم كه دخترمم هم بيماره گفت حتما از اون گرفتي يعني الان دخترم انفولانزا داره؟ فقط قبلا هر دوساعت شير ميخوردالان هر ٦ساعت ميخوره وسرفه همسرم هم متخصص نميبره تا خيالم راحت بشه
- سلام ببخشید برای یبوست شدید کودک هیجده ماهه چکار کنم
- ادرار نکردن نوزاد ۸ ماهه
سلام نوزاد پسرم از دیروز خیلی کم ادرار داره و از دیشب تا الان یعنی 10ساعته ادرار نداشته دلیلش چی میتونه باشه
- برفک دهان نوزاد
- واکسن یک سالگی لنا
سلام آقای دکتر دخترم یک سال 7روزشه به دلیل سرما خوردگی نبردمش فقط آبریزش با اندکی سرفه به نظر شما واکسنش بزنم
- آلرژی
سلام آقای دکتر کودک ۱۴ماهه که حساسیت به پروتئین گاوی و گلوتن و گوجه فرنگی داره اگه اینارو در حد کم بهش بدیم و علامتی نده میشه داد ؟ این الرژی میتونه مانع وزن گیری بشه ؟ خواهش میکنم هر دو سوال و جواب بدین ممنون
- واکسن وسرماخوردگی
سلام خسته نباشید آقای دکتر ما شهرستانم چطورنوبت بگیریم پسرم سرماخورده بود واکسن سه گانه وفلج اطفال هم هم زمان زدن براش الان چهار روزه تب داره توروخدا کمک کنید خطرناکه .شیش سالشه.امکانش هست هزینه ویزیت رو واریز کنیم لطف کنید براش دارو بنویسید سرفه هم داره خلط دار تبش هم فقط باشیاف دیکلوفناک پایین میاد بخدا از دلواپسی دارم سکته میکنم.
- کم خونی
سلام خسته نباشید من ی پسر دو ساله دارم و آزمایش خون گرفتن گفتن کم خونه اولین آزمایشش RBC:4.53و هموگلوبین:۱۱.۲بود بعد از دوماه مصرف شربت فروگلوبین و بکمپلکس آزمایش دومشRBC:4.73و هموگلوبین :۱۱.۳است میخواستم ببینم آیا مشکل جدی هست یا نه و اینکه نیاز پیش متخصص ببرم و به غیر از این دوتا شربت چیز دیگه ای نیس که بهش بدم خوب بش؟

