Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غده در پشت سر نوزاد
سلام دخترم نه ماهه هست... به تازگی متوجه تعدادی دانه در زیر پوست سرش شدم حدود دو تا دونه در دو طرف سرش .. اندازشون مثل دونه لپه بود و وقتی فشارش میدادم حرکت میکرد ایا خطرناکه ؟
- نشنیدن
سلام دختر من ۳ ماه۱۵ روزش هست که به صداواکنش نشون نمیده به سمت صدا بر نمیگرده وبعد از دوماهگی خندید نگاه کرد وگوش چپ خوبه گوش راست دکتر کمی شک داشت گفت ببرم جای دیگه واین علایم از اتیسم یا بخاطر گوشش است کجا ببرمش تا بفهمم مشکل از چیه
- قطره اینفاکول
سلام اینفاکول که از سیسمونی فروشی تهیه شده و اصل هست میشه استفاده کرد برای نوزاد؟
- پماد کالامین
سلام آقای دکتر خسته نباشید آیا پماد کالامین هشت درصد کورتون دارد؟ میخوام برای اگزمای دختر شش ماهه ام استفاده کنم
- نگهداری دارو
سلام . آقای دکتر میخواستم بپرسم داروهای کولکید و آدوکید و قطره بینی بچه را در یخچال نگهداری کنیم یا بیرون از یخچال؟
- برای پسردوماهم
سلام آقای دکترمن پسرم ۲۳سه ماهش تموم میشه پسرم داخل مدفوعش خونه بهش شیرخودمم میرم شیزخشک بیومیل پلاسم میدم دکتزگفت آلرژی داره ب پروتعین بهش شیرخشک بیومیل سوی دادایااین شیرخوبه؟داخل مدفوع خیلی خونه لطفاکمک کنین جواب بدین
- در مورد نگه داری قطره
سلام آقای دکتر آیا قطره آد وقطره استامینوفن باید تو یخچال نگه داریم بعد از استفاده یا تو دمای اتاق
- سلام خسته نباشین پسره من سه ماه بیست روزش است تومتفوش خون دیده بودم بردم اطفال شربت گلوکونات داد سه روزاست بهش میدم ولی ازوقتی این شربتومیدم خیلی گریه میکنه بی قراری میکنه ایاازشربته یاربطی نداره ممنون میشم اگه جوابموبدین
باسلام خسته نباشین اقای دکترمن پسرم سه ماه بیست روزشه توی اسهالش خون دیده بودم دکتربردم شربت زینگ گلوکونات نوشته ولی ازوقتی این شربتومیدم خیلی گریه میکنه بی قراره نگرانم بنظرشما ازشربت اس یانه ربطی نداره
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم پنج ماهه استش خیلی سرفه میکنه و آب ریزش بینی داره چه آنتی بیوتیک رو براش بدم سینشم خسخس میکنه
- عفونت ادراری
دخترم 40روزش ادرارش دو سه روزه کم شده حتی دیشب تا صبح پوشکش خشک بوده دلیل چی میتونه باشه تب و چیزای دیگم نداره
- سرماخوردگی کودک ۱ساله
پسرم یک سال و دوماهه سه شب پیش تب داشت بردم متخصص اطفال گفت گلوش داره عفونت میکنه اموکسی کلاو و تب بر و ستریزین داد. الان دوروزه سرفه خشک داره گلوشم بسته است اصلانمیتونه اب دهنشو قورت بده میریزه بیرون. دکتر میگه مایعات بهش بده صبوری کن خوب میشه بچه داره از حال میره چیکار کنم
- قطره آهن لیپوزوفر
سلام وقتتون به خیر میخواستم ببینم برای نوزاد هشت ماه و سه هفته داره با وزن نه کیلو و نیم چند قطره آهن لیپوزوفر بدیم و زمان مصرفش شب بهتر هست یا روزانه
- قرص پشه
سلام اقای دکتر وقت بخیر زدن قرص پشه برای بچه های زیر یکسال مشگلی نداره؟چون خیلی پشه هست توخونه
- ختنه کردن
سلام اقای دکتر . میخواستم بپرسم ختنه ستنی بهتره یا حلقه برای پسرم؟
- لعاب برنج
سلام کودک ۵ ماه و ۹ روز دارم احساس می کنم با شیرم سیر نمیشه میشه بهش لعاب برنج بدم ؟
- سلام اقای دکتر پسر بچه ۳ ماه دارم که خیلی سرفه میکنه چکار خواهد کرد
- سرماخوردگی نوزاد 4 ماهه
سلام نوزاد 4 ماهه من سرماخورده آبریزش بینی و عطسه و سرفه میکنه زیاد گریه میکنه کمی بیحاله دارو چی میتونم بهش بدم الان از دیروز مریض شده از دیروز قطره استامینوفن و قطره بینی سالتین استفاده میکنم تبم دیشب 38 بود ولی امروز تب نداره از صب دمای بدنش 36/6 بود داروی دیگه ای میتونم بدم برا سرفش یا نه
- عدم وزن گیری
با سلام نوزاد ۵ ماهه ام در هنگام تولد ۳۷۵۰ گرم بود با شیر خشک تغذیه میشه و روزانه حدودا ۷۰۰ میلی لیتر مصرف میکنه ولی انتهای ۵ ماهگی دو برابر وزن اولیه(۷۵۰۰ گرم) نشده و ۵۰۰ گرم کم داره ایا ممکنه مشکل خاصی داشته باشه؟
- شربت زینک پلاس
سلام من دخترم رو دو هفته پیش بردم دکتر متخصص اطفال که دکتر فیروز آبادی بود ایشون بعد از وزن گیری دخترم گفتن یک کیلو وزنش کمه شربت زینک پلاس دادن گفتن بعد از یک ماه دوباره بیارش ببینمش با اینکه دکتر متخصص اطفال هستن از بهداشت شنیدم که باعث بلوغ زود رس میشه یعنی من دیگه بهش ندم نگران شدم میشه راهنمایی کنید ممنون
- زردی نوزاد
نوزاده 4روزه بیلی روبین توتال12.7ودایرکت0.32است درمان خاصی نیاز هست؟ تو39هفته باوزن3.150گرم سزارین شده پسر با گروه خونی Aمنفی مادرoمنفی اشتها ودفع خوب است

