Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چربی مدفوع نوزاد
سلام خسته نباشید پسر من ۱۶ روزشه و شیر خشک میخوره،چندروزه مدفوعش چرب شده علتش چیمیتونه باشه؟
- واکسن چهار ماهگی
سلام پنج روزه به دخترم واکسن زدم پای چپ محل واکسن باد کرده مثل سنگ شده کیسه آبگرم ميزارم فایده نداره چیکار کنم ؟
- مدفوع
سلام خسته نباشید نوزاد چهار ماهو نیم پسر فاویسم دارد چند وقتی هست دانه های زیر سیاه توی مدفوع میبینم شیر خشک ببلاک ۲ رو تازگی شروع کرده بودم که خودتون گفتید اگه خوب نشد تغیر شیر خشک بده شیر خشکشو عوض کردم گیگوز دادم که اسهال گرفت دوباره ببلاک دو دادم الان دو باره دانه های سیاهو میبینم چه مارک شیر خشکی خوبه ابا خطر ناکه ؟
- یبوست نوزاد
سلام آقای دکتر.پسر من ۱۰ ماهشه.یهکم یبوست داره ومدفوعش گریس ماننده...حالا پزشکش تلفنی ویزیتش کرد وپودر پیدرولاکس رو براش تجویز کرد..اما دوز استفادشو نمیدونیم چطوریه.میشه بفرمایید چه مقدار از پودر رو بایستی با آب مخلوط کنیم؟
- لکه های دربدن بچه مثل سوختگی
سلام وقت بخیر بچه ام 9ماهشه چندروزه یه لکه های مثل سوختگی توبدنش درآومده یه اول مثل جوش هست بعد بزرگ میشه مثل تاول میشه باد میکنه مبارکه مثل سوختگی عمیق میمونه دسترسی به دکتر ندارم ممنون میشم جوابم بدین
- قد و وزن نوزاد
نوزاد من 31 هفته به دنیا امده است که وزن هنگام تولد 1700 ودورسر نیز 31 وقد40 داشته است ودر سه ماهگی وزن 4500 ودور سر38 وقد51 رادارد روشد نوزاد طبیعی بود است یانه
- حرکت غیر ارادی نوزاد
سلام وقت بخیر دختر من ۸ ماهشه مدتی هست ک صبح ها ک از خواب بیدار میشه ی حرکتی مثل اینکه سردش هست انجام میده و طی روز چند بار تکرار میکنه خیلی زمانش کوتاه حتی یک ثانیه هم نمیشه ولی نگرانم کرده
- نوع شیر خشک
آقای دکتر سلام هر 3 مدل شیر خشک را که گفته بودین امتحان کردیم و هر سه را به شدت از بینی و دهان بالا آورد اگه ببلاک را ادامه دهیم یبوست را چیکار کنیم
- وزن نوزاد
سلام وقت بخیر ببخشید پسرم ۷ ماهش تموم شده و وارد ۸ ماهگی شده و وزنش کم هست میخواستم بپرسم میتونم بهش پودر کاستر بدم ؟
- سلام یبوست نوزاد۸ماهه که تقریبا یک ماهه اینطوری شده
سلام خسته نباشید دختر ۸ماهه دارم که یبوست گرفته توی غذاهاش کره میریزم روغن زیتون میریزم لعاب خاکشیر میدم زیاد فایده ای نداره خیلی موقع مدفوع زور میزنه وسه روزی ار دفعه کم کم مدفوع میکنه وباد معده اش که خالی میشه خیلی بو میده مدفوع هاشم بو داره
- شیردهی
سلام وقت بخیر پسر من تازه دیروز ۱ماهش شد پسرم شیر مادر میخورد ۱ هفته پیش موقع شیر خوردن هی سینه رو ول میکرد هی میگرفت بعد گریه میکرد از این سینه به اون سینه کردم خووب نشد، هرچقد موندم خووب نشد بعد فک کردم شیرم مغز نداره و سیرش نمیکنه حتما اینجوریه، تا با یه دکتر هم مشورت میکنی میگن مشکل کولیکه در حالی که اصلا کولیک نیست نمیدونم چرا اینطوری میکنه خلاصه گفتم شاید بگه گشنشه رفتیم شیر خشک گرفتیم بهش دادم خورد و خوابید دیگه توو روز بهش ندادم هرجور بود شیر خودمو توو روز خورد شب دوم که باز شیر خشک دادم بعدش لج کرد گریه میکرد اصلا نمیخوابید بعد تا اومدم از سینه شیر بدم آروم بشه ۱۰دقیقه خورد و خوابید … الان باز هم موقع شیر خوردن از سینه همونجوریه شیر مادر رو توو شیشه شیر میریزم میخوره خووبه شیر خشکم حتی میخواد بخوره زور نمیزنه نمیدونم مشکلش کجاست!؟
- شیرخشک
سلام اقای دکتر دخترم ۷ماهشه و رفلاکس داشت الانم بعضی اوقات بالا میاره تاالانم نانar میخوره.میه شما یه شیرخشک خوب که وزن دهی داشته باشه و بامعدش سازگارباشه معرفی کنید ممنون.
- پوست
سلام اقای دکتر صچرت پسرم دون دون قرمز زده مرتب دستش ب صورتشه،میشه کمکم کنیدو واسه موهاش از چه شامپویی استفاده کنم،سه ماهشه
- سلام ببخشید برای کودکان 2سال هم خوبه
چشم کودک قرمز میشه واوفونت داره
- اسهال نوزاد سه ماهه
سلام دکتر پسرم چن روز دیگه سه ماهش تمومه در روز چهار پنج بار اسهال داره چکار کنم
- رفلاکس نوزاد
سلام اقای دکتر دختر من یک ماهشه رفلاکس داره شکمش خیلی قارو غور میکنه و خیلی به خودش میپیچه زور میزنه از درد گریه میکنه میشه راهنمایی کنید ممنون
- سرماخورگی
اقای دکترسلام خسته نباشین پسرم سرما خورده که براش ازیترومایسین گذاشین گفتین اگه بد شد تبش زیاد بود الان تب نداره اما سینش خیلی چرکی شده سرفه میکنه انگار پرچرکه ازیترومایسین بدم
- کک
سلام کار به دادم برس بچه ام یک سالشه اومدم روستا کک نیشش زده جاشون قرمز شده و متورم شده میاره وچی بدم بهش یا چی بزنم که خارش نکنه و جاش ورم نکنه پماد قبل و بعد نیش حشرات زدم فایده نداره کلا بدنش رو دارن میخورن راهی نیست نیشش نزنن
- سندرم نوزاد دخترم
یک سمت نوزاد دو ماهه ونیمه من از سمت چپش کوچکتراست اگرسندرم است نام سندرمش چیست وایا در مان دارد تا بدن نوزاد در بزرگی تا به تا نباشد.
- سرفه های خلطی
سلام دخترم یک سالشه هست دو هفته پیش سرفه خلطی داشت بردمش دکتر اموکسی کلاو و اسپری ابی سالبوتون بهش داد داروهاشو مصرف کرده ولی هنوز هم سرفه های خلطی دارد لطف کنید راهنمایی بفرمایید

