Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص هیوسین برای فاویسم
سلام . خدا قوت آیا نوجوان 14ساله مبتلا به فاویسم میتواند از قرص هیوسین استفاده کند؟
- بینی
سلام دخترم ۳سالشه سرما خورده بود الان بینیشهمش مخاط داره و غلیظی ی آنتی بیوتیک میگین ک بدم خوب شه ممنون
- اسهال
سلام پسر سه ماهه دارم که شکمش شل شده در روز سه چهار بار میریزه چی میتونم بهش بدم
- اقای دکتر دخترم هشت ماهه هست برا اسهالش که بیشتر خلطی هست ابکی نیست قطره پدی لاکت هم میدم فک کنم مدفوعش اسیدی هست که اینجور دونه های ریز قرمزی در ناحیه پوشکش زده چیکار کنم
- نوزاد سه ماهه برای سرفه چه شربتی میتونه بخوره
- سلام خسته نباشید پسر من 2سالشه خیلی زود سرماخورگی میگیره هر ماه یک بار مشکل از چی میبینی
- سرماخوردگی
وقت بخیر دخترم ۲ونیم سالشه ب شدت سینش خس خس میکنه و سرفه خشک خروسی داره همین چیکارکنم؟
- ناف نوزاد
سلام سال نو مبارک نوه من شش روزه بدنیا آمده است دیشب متوجه شدیم نافش کمی ترشح سبز کم رنگ دارد لطفا راهنمایی بفرمایید
- بهترین شربت اهن برای کودک ۲/۵ساله که کم خونی داره چیه؟
- تب ولرزو اسهال و استفراغ
سلام اقای دکتر پسرم ۱۴سالشه با وزن ۳۷کیلو از دوشنبه شب تب و لرز شدید واستفراغ داشت که با متوکلروپرامید تا سه شنبه بعداظهر استفراغش خوب شد و سه شنبه شب دیگه تبم نداشت بعد بهش هیوسین ۱۲ساعتی از سه شنبه هیوسین دادم که اسهالش بهتر نشد همش حالت دلپیچه و اسهال داشت و دل درد دیگه تا دیروز بعداظهر که چهارشنبه میشه دوباره بردمش دکتر برا اسهالش امپول هیوسین داد با قرص نالیدیکسیک اسید که از دیشب امپول زدیم براش با یکی قرص نالیدیک سیک اسید خورده ولی همش میره دسشویی دوباره و میگه همش احساس دارم که برم پی پی کنم ولی هیچی در نمیات هرچی زور میزنم نمیدونم چیکار کنم
- ریفلاکس
سلام دکترتوروخداکمکم کنیدبایه شوهرزورگوگرفتارم نمیذاره بچه روببرم دکترریفلاکس اذیتش میکنه یبارباچقدالتماس بردمش دکتربراش قرص اس امپرازول۲۰صبحهانصف نوشته که اونم نخورده بالامیاره چکارکنم خس خس سینه خیلی داره خیلی دلم میسوزه خدااجرتون بده خیرببینیدکمکم کنیدیه قطره ای چیزی معرفی کنیدپسرم تو۸ ماهگیه ۸کیلووزنشه ممنون میشمودعاتون میکنم
- سلام وخسته نباشیدخدمت شما اگه امکان داره تواین اوضاع کرونایی جواب من مادرنگران روبدیدمن دخترم چهارسالش تموم شده ولی دوسال پیش ناخن پاش ۲یا۳تاش ازسمت پاین جدا میشدن دکتربردم زینک دادگفت کلسیمش کمه بعدازدوسال دوباره امسال اینطورشده حالاخیلی میترسم که مشکلش جدی باشه ازلحاظ خوراک عالیه وزنش۱۵کیلوالبته این بارناخن جدا نشدرشدکردتا به ابتدا رسیدگرفتم ۳تاازناخن دیگش یک خط افقی روشه وجدا نشده
سلام .شوهرم دو هفته مبتلا به کرونا شد.الان خوب شده.پسرم دوساله نیم است .یک شب تب کرد و صداش گرفته ایا امکان داره اونم کرونا گرفته باشه.من باید چیکار کنم .علائمش در کودکان چطوری است.خواهش میکنم توضیح بدبد.
- خوردن کارتن
دخترم ۸ ماه و نیم دارم کمی کارتن اسباب بازی اش را فکر کنم خورده است آیا اشکال دارد چ باید کنم خیلی نگرانم لطفاً جواب دهید
- آلرژی
با عرض سلام و خسته نباشید دخترم دوساله چند ماهش هست موقع خواب سرفه های خشک میکنه دکتر که بردمش گفتن آلرژی داروهاشو که بهش دادم خوب شد ولی بعد از یه مدت بازم شروع شد دیگه نمیدونم چه دارویی بهش بدم تا آلرژیش خوب بشه یا این که داروهای قبلیشو بدم اشکالی نداره با تشکر
- سلام و ادب .پسر داداشم پشت سرش یه توده اندازه گرد هست نوزاد یک ماهه هستش خوب میشه خودش ؟ممنونم ازتون
شرایط زایمان مادر زایمان اورژانسی و دو هفته مانده به زایمان که سزارین اورژانسی میشه فوق تخصص مغز گفت خوبه هیچ مشکلی نداره حال متوجه .یه توده در پشت سرش شدیم
- تب وسردرد بی اشتهایی بالااوردن
پسرم ده سال سن و34کیلو وزن دارد چهاروزاست که تب میکند همراه بابی اشتهای وبی حال است سردرد هم دارد دورزز پیش هم دل درد داشته است حالت تهوع ام دورزو پیش داشتع
- ضربه
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم سه سال دارد و تحت نظر شماست. دیشب در حین دویدن و بازی کردن لبش به پایه ی مبل خورد و دچار پارگی و کمی خونریزی شد. ورم کرده و درد دارد و کمی پوستش کنده شده. نمیتونه چیزی بخوره بخاطر دردش. دکتر داروخانه ویتامین آد داد و گفت با پزشکش که جنابعالی میباشید مشورت کنیم که شما یه پماد ترمیم کننده معرفی کنید . الان تهران هستیم برای مسافرت. تا دو روز دیگر برمیگردیم رشت. یک دنیا سپاس از توجه شما
- دخترمن۳سالشه ۳روزتب داره همش استامینوفن میدم بهش باشیاف خوبه نمیشه
- مصرف همزمان دارو
آقای دکتر مصرف همزمان مولتی ویتامین و قطره آهن و شربت زینک برای بچه زیر یک سال مشکلی نداره
- تب
سلام آقای دکتر پسرم سیزده ماهشه. امروز صبح تب ۳۷/۷ داشت. استفراغ هم کرده بود. از ۸ صبح هر چهار ساعت دو برابر وزنش استامینوفن میدم.تبش هی میاد رو ۳۷ ولی باز موعد استامینوفنش میشه میره ۳۷/۵. چیکار کنم؟ فقط استامینوفن بدم؟

